Jak si nahrát profilovou fotku?

Informace

  • Registrace: 09. 06. 2011

Prožij rok zdravě

Aktuální měsíc:
Měsíc luštěnin

Počet bodů v měsíci: 172
Celkový počet bodů: 524

sebekoučink Sebekoučink

Držím!
- +
  • Zahájení: 13.02.2017
  • Ukončení: 13.03.2017
  • Cíl: Udržet váhu již dlouhou dobu po zhubnutí (stabilizovaná váha)

Zaplacený cyklus je přístupný do 15.03.2017

Získané body

Jak sbírat body?

Počítadlo pohybu

Můj pohyb

Chůze:1043.66 km
Kolo:5.95 km
Cvičení:100 h 48 min

Všichni uživatelé

Chůze:25840.87 km
Kolo:16673.75 km
Cvičení:1665 h 41 min

Přidat pohyb

STOBkolo

Více o STOBkolu

afrais

Lednové talíře

Nový rok, nové jídelníčky. Momentálně lehce omezené na "měkčí" potravu. Ano, zub :-)

Poslední úprava: 17. 01. 2017


Pšeničná kaše s kakaem / toast se sýrovou pomazánkou a brusinkami / novoroční čočka / mandarinka, toasty se sýrem a okurkou / vepřové na zelenině Vstup do nového roku po dvou dnech tahání nábytku a stěhování předmětů sem a tam jsem strávila v klidu.

Ovesná kaše v mléce se skořicí / mandarinky / makarony se šunkou a pórkem, parmezán / toast s hořčicí a tuňákem / vajíčková sýrová pomazánka s hráškem a šalotkou na toastu Tanec

Mugcake s kakaem / mandarinka, pomeranč / kuskus se zeleninou, tuňákem a parmezánem / rýžová kaše se skořicí / toasty se sýrem a vajíčkem Volný tanec s povídáním :-)

Dneska není co ukazovat: mixované polívky, protein, kaše. Aneb zubařský zákrok. Ale když ukazuju svoje jídlo poctivě, tak to tady máte ;-)

Ovesná kaše s borůvkami / mandarinky / brokolice s quinoou a šunkou / jogurt / tmavý toast s máslem a medem / vajíčková tvarohová pomazánka na toastu Chůze

Špaldová kaše / pomeranč / sekaná s cibulí, batátová kaše, hrášek / perník s rybízovou polevou z bílé čokolády / salát z řepy, rukoly a fety, toast Chůze

Mugcake s borůvkami a jogurtem / losos, jáhly, zelenina / toast se sýrem a mandarinkou / quesadilly s kuřecím, sýrem a špenátem (tortilly hojně vydlabané ;-) ) + červené Metabolický trénink

Špaldová kaše s borůvkami a javorovým sirupem (povšimněte si stylového talíře :-D) / zelňačka a palačinky se zakyskou / grep / toasty s řepnou tvarohovou pomazánkou / jogurt Metabolický trénink

Ovesná kaše se skořicí / zelňačka / toasty se sýrem a vejcem / jogurt s banánem / pečená dýně na chilli, feta, rukola, toast Metabolický trénink / core trénink

Kakaový mugcake s jogurtem / kuřecí gyros, tzatziky, zelenina, pita / pomeranč / pečená dýně na chilli s mozzarellou a tmavým toastem s žervé / toast s tuňákovou pomazánkou Metabolický trénink / volný tanec

Celozrnné lupínky s jogurtem / pečená brokolice, quinoa se šunkou a mozzarellou / kachní polévka se zeleninou / bagetka s vajíčkovou pomazánkou Fyzioterapie

Bagetka s máslem a medem / mandarinky / vegetariánské burrito se salsou / víno / toasty s lososem v rajčatové omáčce / 2 čtverečky chilli čokolády

Mugcake s kakaem a jogurtem / mandarinky / knackebroty s dýňovou pomazánkou a rajčatová polévka / latté / hrozny a pomeranč / proteinová kaše /toast s vajíčkovou pomazánkou Bez krabičky, za pochodu

Špaldová kaše s kakaem / pomeranč, mandarinka / krůtí prso na pórku a rajčatech, bulgur / jogurt s ananasem / tuňáková pomazánka

Ovesná kaše s borůvkami / cottage, okurka, knackebrot / krůtí na pórku a rajčatech, kuskus / řecký jogurt, ananas / toast s žervé, ančovičkou a rukolou

Hodnocení (20 hlasů):

Komentáře

18. 01. 2017 15:49

Kaše jsou hračka. Buď používám kaše Nomina, ty se jenom rozmíchají v teplém mléce (2 minuty mikrovlnka) a nechají 2-3 minuty odstát a dochutí dle libosti. Nebo ovesná kaše, rýžové vločky a podobně povařit v mléce. Jde to i v mikrovlnce, ale já to klidně těch 5 minut na sporáku odmíchám a zase dochutit dle libosti. Snídaně za 5 minut hotová tak či tak.

18. 01. 2017 13:38

Hajikr

Dobrý den, je to úžasné a pro mě inspirace. Prosím Vás, jak děláte ty své ranní kaše na sladko? Třeba ta špaldová a ovesná, písnete, prosím, receptík? Pro někoho je to možná naprosto jednoduché, pro mě inspirace a pořád něco nového :-) Moc děkuji, Hanka.

17. 01. 2017 12:51

hausnerovas

waw. úžasné, já bych nedokázala být důsledná a vše tak vzorně připravit a ještě navíc zdokumentovat. Super.

17. 01. 2017 12:35

Ludvikova

Sašo mám výhodu co se týká sladkého :)
sušenky s lepkem nemůžu a jiné doma nejsou, tak ty pomerančové z DM jsou už minulost:) a pánové si doma můžou brblat jak chtějí

16. 01. 2017 17:23

Masa55

moc krásné, moje oko se potěšilo...

16. 01. 2017 15:37

HankaCh

Krásné, pestré, nápadité :-) je vidět, že tě to baví :-)

15. 01. 2017 10:34

Veve12

Skvělý jídelníček!!!

15. 01. 2017 10:23

Další týden v kostce. Takže co všechno se objevilo na talíři tentokrát? Špaldová krupice, pšeničná krupice, vločky, celozrnné lupínky, mugcake (takže zase vločky), proteinová kaše (s vločkami), bagetka, tmavý toast, domácí palačinky, tortilla, quinoa, pita, brambory, knackebroty, špagety (včera nefocené), máslo, řepkový a olivový olej, med, javorový sirup, kakao, dijonská hořčice, trocha majonézy, rajčatová passata, mandarinky, pomeranče, hrozny, grep, banán, borůvky, řepa, kysané zelí, pár druhů salátů, dýně, rajčata, okurka, mrkev, petržel, brokolice, cibule, česnek, fazole, feta, žervé, mozzarella, tvaroh, zakysaná smetana, řecký jogurt, bílý jogurt, mléko (do kaší a do latté), tuňák, losos, vejce, kuřecí, hovězí (včera nefocené), kachní (v polévce). A klasika: sůl, pepř, chilli sušené i mleté, skořice, paprika koření, tymián, polévkové byliny, petrželka, pažitka...
Tento týden byly luštěniny jenom jednou, příští zase navýšíme.
A ne, takhle to fakt není nuda!

15. 01. 2017 10:23

Já zas nezvládnu snídat naslano. Vrchol, kterého jsem občas výjimečně schopná, je toast s žervé a ovocem, ale to je fakt maximum. Prostě jsem se smířila, že můžu snídat jenom sladce, a nehroutím se z toho.

14. 01. 2017 08:43

babicka Eva

To je úžasný jídelníček. Obdivuji.

13. 01. 2017 18:47

Dasa53

ty sladké snídaně každý den by mě zabily, ale jinak super. stále je tu co nového objevovat :-)

13. 01. 2017 16:50

Je to hned poznat. Včera byla ke snídani bagetka s medem. Měla jsem na ni prostě chuť. To je naprosto v pořádku. Jen mě to pak přes den pořád nějak neuspokojovalo a bojovala jsem s chutěmi. Ráno prostě chyběla bílkovina a ty sacharidy nebyly takzvaně dlouhé - tedy to, co vás zasytí a uspokojí na delší dobu. Až večer teda padly ty dva čtverečky čokolády. Naštěstí mi chutná hořká. A naštěstí doma nic jiného nemám - i když muž brblá :-) Ale říkám mu, ať si to koupí sám, že jsou pro mě ty zásoby nebezpečné.

08. 01. 2017 21:36

coumba

Sašo, teda, ty to máš pestré. Jsem úplný břídil , co do druhů surovin. Něco jsem si musela podívat, co to vůbec je, třeba quesadilly :-)

08. 01. 2017 18:43

kuhnj

Saši, už se opakuji, ale šla bych k tobě na stravu:-))))! A zubařský zázkrok ti opravdu nepřeji, doufám, že budeš brzy OK!

08. 01. 2017 18:37

Dasa53

super! vypadá to krásně :-)

08. 01. 2017 18:15

Týden bez krabiček a s "měkkou" stravou ;-) čočka, tuňák, losos, kuřecí, mleté hovězí a vepřové, vepřové, šunka, vejce, feta, žervé, čedar, tvaroh, zakyska, jogurt, makarony, jáhly, kuskus, batáty, quinoa, špaldová kaše, rýžová kaše, vločky, tmavý toast, tortilly, perník, mandarinky, pomeranče, borůvky, cuketa, cibule, šalotka, pórek, cherry, brokolice, hrášek, řepa, špenát, kukuřice, máslo, řepkový olej, olivový tymiánový olej, kakao, med, javorový sirup, med, hnědý cukr, koření... Kdo říká, že se nedá jíst pestře?

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Kvíz o ceny

Soutěž o produkty Meggle
Soutěž byla ukončena. Výherci se stávají uživatelé: terez.ka, PerditaX a Pennynecka. Nejste mezi vylosovanými? Zkuste štěstí zase příště. :-)

Ankety

Jak často cvičíte?

Hlasovat


TOPlist