TOPlist
Sledujte nás:

Jídlo - co uvařit, unspirace III.

Zpět
Autor: ajanka
Ve skupině: Výzva 52
Počet členů: 115
Založeno: 21. 11. 2018

Vzhůru do pokračování :-)!

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

10. 02. 2019 20:29

Možná se to sem tak úplně nehodí, ale když mám dnes tu"psavku", tak to sem dám.Poslední týden mi bílkoviny zachraňovaly ryby.Na odpolední měně nemám moc kdy nakupovat a obědy v práci jsem po extempore zrušila....tak co dělat?......jeden den to byl tuňák steak, který mám v mražáku a je během 10 minut připraven k jídlu-pokud se včas rozmrazí...další nějaký den byly sardinky.....další pak tuňák v oleji, kteréhož jsem vhodila do trochy vařeného bulguru a přisypala konzervu krájených rajčat....na závěr uzené šproty na chlebíčku s hummusem...mmch značka Perla v Tescu.Sice dražší než v lidlu ale též chuťově výborný..............přežila jsem a světe div se, váha souhlasí.Uvidíme co dál...............Jo a vyzkoušela jsem Jaroměřický tvaroh v kelímku..........tož to je delikatesa.Kdo neznáte, zkuste:-)

10. 02. 2019 18:45

Dnes k obědu kuřecí rarášci, br. kaše, zeleninový salát. K snídani cottage a tmavý chléb, rukola, rajče. Odpoledne kousek dortu ke kafíčku :-). Večer tmavá houska, rukola, sýr a šunka.

10. 02. 2019 17:27

K opožděné snídani kysané podmáslí a čaj,k obědu zeleninová polévka z mraženého hrášku a mrkve,tvarohové knedlíky s jahodami,ke svačině tvrdý sýr a humus s rajčaty a bazalkou,k večeři asi jarní závitky se zeleninou a kuřecím masem.

09. 02. 2019 21:05

Večer jsem se neplánovaně pustila do vaření na další dny. Udělala jsem koprovku, karlovarské hrnečkové knedlíky, zelňačku, fazolový salát. Zítra jen upeču štrůdl a bude hotovo. Vlastně ráno chci udělat ovesnou kaši, vyndala jsem na ni z mrazáku jahody.

09. 02. 2019 20:48

K večeři jsem si připravila výborný salát, k tomu chlebí s chia semínky. Moc jsem si pochutnala.

09. 02. 2019 15:37

Zítra přijede konečně Věrka. Bude cuketový krém s hříbky, houbová omáčka se zakysanou smetanou a bramborové noky a ke kafíčku tvarohový chlebíček.

09. 02. 2019 15:35

09. 02. 2019 15:34

30. 01. 2019 18:59

Tkoskubova: dnes k snídani jsem vyzkoušela doporučený hummus s rajčaty a bazalkou z Lidlu a měla jsi pravdu, je vynikající :-). Dala jsem si ho na celozrnný chléb opečený v toustovači. Svačinu jsem nestihla ani dopoledne ani odpoledne. K obědu bylo moravské zelí, brambory, sekaná. K večeři žitný bochánek a hummus z rána.

30. 01. 2019 18:26

Ráno chléb a pomazánka z tvarohu a pečené dýně. K svačině ovoce. poznější "obědo - večeře v sushi baru, včetně vydatné polévky, hlavního chodu a dezertu. Blaho :-).

30. 01. 2019 17:21

Ráno chléb s tvrdým sýrem a rukolou,na svačinu hroznové víno,k obědu cizrnová polévka s kari a batáty,obalovaná treska a brambor,ke svačině strouhaná mrkev s jablkem,k večeři lečo.

30. 01. 2019 14:51

Dnes ráno jen suchar a mrkev, svačina tvaroh s pomerančem, oběd zelňačka,pečené králičí stehno se zelím a bramborovým knedlíkem, jablko s mrkví,máslová sušenka, večeře šopák, chléb.

30. 01. 2019 09:47

Dnes uvařím bořč a kuřecí minutku s bramborem, večer pak s Jasmínkou naložíme svíčkovou na zítra....moc si ji přála, tak ji přeci musím uvařit, co bych pro mojí cácorku neudělala, že ???

29. 01. 2019 21:32

nevzdavatse: S tím králíkem mi teda děláš chutě. Já ho mám nejraději na česneku, se špenátem a bramborovým knedlíkem.

29. 01. 2019 17:13

Ráno domácí ovesná kaše s banánem, k svačině skyr, na oběd králík pečený na česneku, brambory a zelenina, odpoledne ke kávě malý kousek makovce a večer budou brambory s trochou nivy a zelenina.

29. 01. 2019 16:55

Den začal svačinou(hroznové víno),k obědu zeleninová polévka,holandský řízek s nivou a brambor,svačina rajčata s pórkem,tvarohem a zakysanou smetanou,k večeři lilek s cuketou na cibuli,chléb

29. 01. 2019 14:49

Oběd zeleninový vývar s nudličkami, houskové knedlíky a svíčková od neděle, svačinka křehký chléb sýrová pomazánka, kapie, večeře: obložený chléb (,rybičková pomazánka,rajčata,cibule)

29. 01. 2019 12:43

Jelikož jsem líná a nic mne nebaví, tak jsem včera z mrazáku vyndala rizoto a dnes to jen přihřeju......

29. 01. 2019 07:25

Dnes v krabičce mám rajskou a masové koule, těstoviny. K snídani byla pomazánka z vykapaného jogurtu se sušenými rajčaty a bazalkou, celozrnný chlebík. Svačina - bude hruška, 2. svačina bílý jogurt a banán. Večře je ještě strašně daleko, tak uvidím co vymyslím :-)

29. 01. 2019 03:29

Dostali jsme králíka, dneska bude dušený ( v římském pekáčku ) s bramborem a zeleninou.

29. 01. 2019 00:19

My jsme zase jednou od někoho dostali hrachové chipsy. Taky byly dobré, na mě trochu tvrdé, ale tím déle vydržely při chřoustání.

martashi: Aha, tak hotové... %Ze byly měkší se ani nedivím, když si vzpomenu na to, jak byla hned měkká ta červená čočka.

28. 01. 2019 20:05

Ke snídani jsem si uvařila polévku z červené čočky ,svačina ovocná-hroznové víno,k obědu celerovo-mrkvový krém a jarní závitky se zeleninou a kuřecím masem.Večeře opět zeleninová,lilek s cuketou na cibuli a kousek chleba.

28. 01. 2019 19:34

Já jsem před nedávnem od někoho dostala čočkové chipsy. Jedny byly s česnekem, jedny, myslím s chilli a taky mi moc chutnaly.
U nás dnes bramborová polévka se spoustou zeleniny a měkký chléb se strouhanou nivou.

28. 01. 2019 18:21

Jinak můžu říct, že jako zdroj luštěnin třeba pro děti, které luštěniny nerady naprosto bezvadné. Musím se naučit je správně připravit byly krapet měkčí, ale moc dobré.

28. 01. 2019 18:18

Macatice: Green Apotheke Vřetena z červené čočky , mrkni na stránky www.zbozi.cz/vyrobek/green-apotheke-vretena-z-cervene-cocky-250-g/#utm_source=search.seznam.cz&utm_medium=hint&utm_content=products-opes

28. 01. 2019 15:23

Masa55: Taky jsem dneska dokupovala luštěniny. Čocku a fazole. Neměli zelený hrách, muž ho má radši než žlutý, já naopak, mám raději spíš kaši než tvrdý hrách.

28. 01. 2019 13:45

Dnes v krabičce bylo moravské zelí, brambory a sekaná . Moc jsem si pochutnala :-)!

28. 01. 2019 10:21

No já právě zjistila, že mi doma došla luštěniny, mám jen zbytek cizrny, budu muset vyrazit do krámu.....jinak dnes u nás bude dojížďák.Vymeteme zbytky polívky a křenovky....

28. 01. 2019 00:47

martashi: Těstoviny z červené čočky? To děláš sama z umleté čočkové mouky, nebo jak? Já jsem červenou čočku dělala poprvé na Nový rok, dávala jsem na talíř hromádku normální a hro mádku červené. Vypadalo to hezky, jen jsem ještě neměla tu zkušenost a tu červenou trochu rozvařila.
Ale ty těstoviny musejí býýt zajímavé i co se barvy týče.

28. 01. 2019 00:32

Macatice, coumba. : Myslím si,že kde se nají 20 lidí tam by se ani nepoznalo, že přišel někdo další :-)
Dnes chci vyzkoušet těstoviny z červené čočky se sýrovou omáčkou. Poreferuju jak to dopadlo a jaký byl úspěch.

28. 01. 2019 00:14

coumba, martashi: Což o to, já bych se nechala pozvat taky, ale obávám se, že by toho pak Martashi a ostatní hosté litovali, protože by na ně nic moc nezbylo.

Dneska jsem asi měla k obědu správné proporce na taléži, co se zeleniny týče. Dělala jsem lososa se zeleninoivou směsí s rýží, a ještě jsem si k tomu přidala zbytek špenátu ze včerejška.

27. 01. 2019 23:36

U nás se slavily narozeniny a tak jsem se vyřádila u plotny. :-))

27. 01. 2019 21:43

martashi: To jste měli svatbu na zámku, ne :-D?
U nás bramborová polévka, bramboráčky a hovězí na sušených rajčatech. Jako dezert košíčky s tvarohem a ovocem.

27. 01. 2019 21:36

Martashi, k vám bych se klidně pozvala na návštěvu:-) U nás byla krůtí směs s rýží, mísa ledového salátu. K večeři pomazánka z uzené tresky, bude i zítra na snídani, nebo sváču.

27. 01. 2019 18:41

Dnes svíčková s houskovým knedlíkem nebo bramborové šišky s mákem , případně zahradnický salát a rajčatový salát , šopský salát,pečené maso obložené kyselými okurkami, houbičkami a patizony s cibulkami a olivami, obložené chlebíčky se salátem a šunkou či pomazánkou z červené řepy nebo krabím salátem, jako moučník piškotový dort s krémem z mascarpone ovocem a želatinou.Prostě podle chuti co kdo chtěl.

27. 01. 2019 18:29

Dnes k obědu masové koule v rajské omáčce a těstoviny - celozrnné , rodina měla klasicky kynutý knedlík. Moc jsme si pochutnali, jelikož se oběd opravdu povedl :-). K večeři avokádová pomazánka a pomazánka ze sušených rajčat s bazalkou - mňam tohle mě neomrzí :-))!

26. 01. 2019 15:56

Ke snídani jogurt s ovesnými vločkami,přisladila jsem ho čekankovým sirupem,a celozrný chléb s hummusem(bazalka a rajče)z Lidlu-moc mi chutná.K obědu zvěřinový karbanátek a bramborová kaše.

26. 01. 2019 12:49

Hovězí vývar se spoustou zeleniny a hovězí na houbách s těstovinou.

26. 01. 2019 09:18

Já dneska vařím silný hovězí vývar, křenovou omáčku a už si připravuji ořechy na ořechový koláč.

24. 01. 2019 21:08

Dnes celozrnné lingviny, bazalkové pesto, sušená rajcata parmezán, kuřecí prsa orestovaná :-) to byla dobrota :-)!

24. 01. 2019 20:08

K obědu rybí polévku a file s kuskusem. K tomu kopu zeleniny.

24. 01. 2019 19:12

Já jsem dorazila teprve před chvilkou. Manžel nachystal vinnou klobásu s bramborem ( klobása "pečená" na vodě ) a broskvový kompot. Byla jsem moc ráda, že nemusím nic chystat.

24. 01. 2019 16:57

Já si dnes udělala mrkvovou polévku,pěkně rozmixovanou,pak ze žampiónů smaženici s kouskem celozrného chleba,ke svačině celozrnou kaiserku s olomouckými syrečky a acidofilním mlékem a k tomu si dám ještě v televizi ME v krasobruslení.

24. 01. 2019 09:24

Udělala jsem fazolkouvou polévku s bramborem a vejci na tvrdo, dala jsem tam i trochu kopru.....a tak jsem si pochutnala....dala jsem si ji víc a těch buchtiček s krémem jsem si dala jen menší porci. Manžel spořádal celý ten velký talíř a tedky doufám bude pár dní klid. Jo polévku jsem zanesla i na večeři mamce a dnes ráno na RHB mi říkala , jak si taky moc pochutnala.....

23. 01. 2019 20:20

Tak já dnes v restauraci hovězí guláš s jedním knedlíkem. Večer směs sýrů a chléb, zeleninový salát.

23. 01. 2019 19:10

Masa55: no to by jsem si taky dala :-). Tohle jídlo jefnou za čas můžu ;-)!

23. 01. 2019 19:09

Dnes bramborová kaše, restované kuřecí prso, zelenina.

23. 01. 2019 18:32

U nás knedlíky s vajíčkem a horou zeleniny. Vařil manžel s dcerou, když jsem dorazila domů, večeře byla podávána :-).

23. 01. 2019 09:20

Tak u nás dnes budou buchtičky s krémeme, muž mne ukecal...už 2 dny o ně žadoní....ach jo....

23. 01. 2019 02:02

coumba: Štíku neznám. Mně chutná ze sladkovodních méně obvyklách sumec. Jinak candát ani treska mi moc nejedou, připadají mi takové suché. Mám radši tučnější mořské ryby, třeba makrelu.