TOPlist
Sledujte nás:

Datum registrace: 16. 01. 2011

Jak si nahrát profilovou fotku?

Petka84

Sebekoučink

Zaplacený cyklus 2021/1 archivován automaticky dne 17.05.2021

Získané body

Tento měsíc: 0
Celkem: 4450
Zobrazit více

 

?

Jak sbírat body

Počítadlo pohybu

Můj pohyb
Chůze: 0 km
Kolo: 0 km
Cvičení: 0 h 0 min
 
Všichni uživatelé
Chůze: 129130.30 km
Kolo: 67379.32 km
Cvičení: 5357 h 38 min

Přátelé

Petka84

Jak psát blog?

Upozornění: Jedná se o blog uživatele STOBklubu, který neprochází kontrolou a nemusí splňovat zásady STOBu.

Shrnutí po 3 týdnech

21. 02. 2011

3 týdny hubnutí mám za sebou,původně jsem myslela,že psát nic nebudu,ale...
Váha je v pohodě -4kg,cm taky ubývají:),ovšem co mě trápí je,že mezi odpolední svačinou a večeří mám hlad,není to od začátku,trvá to asi týden,sem tam mi dokonce kručí v břiše,jindy se skoro třesu na večeři,pořád hlídám čas,abych se už mohla nevečeřet a taky asi 3 dny mám problém do sebe dostat tuky,chci jíst "dietně",protože mám super pocit z toho,jak jde váha dolů.
Snad někdo poradí...
Hodnocení (6 hlasů):

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

22. 02. 2011 07:37
zkus se zajídat zeleninou, to můžeme jíst skoro neomezeně. Já mám stejný problém, ale dopoledne. Tak dopoledne jím po dvou hodinách a jako druhou svačinu jsme zařadila právě zeleninu. Mám pokoj jak s hladem tak s mlsnou :-)
21. 02. 2011 22:08
Dolly:kJ se dodržovat snažím,spíš mám míň než víc,složení jídel +- taky,akorát ty tuky...např.dneska jsem dělala na oběd sojové maso a tuk?52%...
21. 02. 2011 21:51
Peťko, já myslím, že bys odpoledne měla sníst něco vydatnějšího, přidat sýr, šunku apod. Váha ti jde krásně dolů, ale zase až tak spěchat nemusíš. Program Sebekoučink si většina z nás pochvaluje i proto, že jíme vlastně dost a to, co nám chutná a nemáme hlad.Dodržuješ počet kJ, který máš programem stanovený a složení jídel? Ty tuky k tomu také patří.
21. 02. 2011 21:44
Myrtil:děkuji:)
A abych to uvedla na správnou míru,cvičit chodím jen 2x týdně,ale to hlad nemám,mám ho,když necvičím,to je právě záhada...Svačinu mám tak v 17:30 +-.Jinak aktivity normální pro každého,dítě,domácnost,psi a denně obchod cca 1,5km?nedokážu odhadnout.
21. 02. 2011 21:31
Ahoj, krásné výsledky - a jen po třech týdnech, gratuluju. Nedivím se, že máš hlad, když máš jen jogurt a pak jdeš cvičit. Po cvičení si klidně něco malého dej a pak si o to zmenši večeři.
21. 02. 2011 21:20
Rozdělit večeři na 2 porce mě taky napadlo,ale nevěděla jsem jestli je to správně:)
Odpolední svačina je Activie Fit nebo ovocná a kafe s mlíkem a lžičkou cukru(na té si prostě ujíždím).A k Aktivii Fit 15g kukuřičných lupínků-místo mlsání sladkýho:)
21. 02. 2011 21:12
Já si dávám na odpolední svačinu bílou hollandii s kouskama ovoce. Většinou pak jdu cvičit, tak to do večeře rychle uběhne.
21. 02. 2011 20:50
Ahoj Peti, co si zkusit večeři rozdělit na dvě menší porcičky? Nebylo by to řešení? Nebo do odpolední svačiny propašuj bílkoviny :-) po těch není hlad. Tuky... no to jsou oříšky, mandličky, polotučné výrobky místo nízkotučných, trošička oleje pod maso (5ml - jedna malá lžička stačí), namazat chlebík máslem nebo margarinem... :-) To půjde, uvidíš :-) Držím pěsti P.

Kvíz o ceny

Soutěž o produkty Meggle byla ukončena. Gratulujeme vítězům: nevzdavatse kacka sonova
Výhru je nutné si vyzvednout na Dni Zdraví 23.10.2021 v Praze na Pankráci. Více info zde

Ankety

Jaké nové recepty byste chtěli na STOBklubu?

Naši partneři