TOPlist
Sledujte nás:

Technická podpora STOBklub

Zpět
Ve skupině: Technická podpora
Počet členů: 2
Založeno: 19. 12. 2019

Máte nějaký problém s fungováním STOBklubu? Napište nám, prosím, zde. Odpovíme Vám co nejdříve.

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

14. 06. 2021 19:12

Děkuji za vyřešení.

14. 06. 2021 19:03

martashi:
Blog už by měl být funkční, problém byl v příliš velkém počtu komentářů, ale zkusíme to nějak vyřešit, aby se to neopakovalo.

14. 06. 2021 18:58

Gertrude: Omlouváme se za komplikace, zjistím u programátorů, kde je chyba a snad ji brzy napraví. Napište mi případně zde nebo emailem (hankamalkova@stob.cz), jakou výšku chcete zadat. Pokud by chyba přetrvávala déle, tak se určitě domluvíme na nějaké kompenzaci.

14. 06. 2021 00:34

Dobrý den, systém mi místo výšky napsal NaN. Tedy nemám vypočtený BMI a program je mi na dvě věci. Ale peníze jsou zaplaceny. Jsem velmi nespokojená s přístupem, že nastavení hodnot již nelze změnit a zaplatila jsem za něco, co nyní nemohu používat. Recenze pochopitelně pošlu dále, poněvadž nevěřím, že se dočkám nápravy. Program je nyní poloviční, hodnoty příjmu si musím pokoutně vypočítat jinde.
Opravdu veliká, veliká nespokojenost...

13. 06. 2021 11:18

Děkuji za odpověď.

13. 06. 2021 09:33

martashi: Dobrý den, napsala jsem dotaz programátorům, tak věřím, že se na to brzy podívají a problém vyřeší.

11. 06. 2021 14:27

Dobrý den, mám dotaz na blog Co vám dnes udělalo radost X, nedaří se mi do něj přihlásit a jak jsem zjistila nejsem neúspěšná sama, můžete prosím poradit? Děkuji.

09. 06. 2021 09:22

herlenka: Dobrý den, koukala jsem, že máte rozběhnutý cyklus ve starém Sebekoučinku, pokud byste chtěla zapisovat v novém, tak je potřeba, abyste si stávající cyklus zrušila a založila nový - tlačítkem Spustit Nový Sebekoučink. V Novém Sebekoučinku se sleduje navíc i příjem cukru, soli a vlákniny, program pracuje s aktuálními výživovými doporučeními a obsahuje rozsáhlejší aktuální databázi potravin.

05. 06. 2021 10:19

Dobrý den, také nevím jak zaplatit. Ikonu "i" jsem nenašla.

14. 05. 2021 11:09

6vranka: Dobrý den, pokud už máte zahájený cyklus Sebekoučinku, tak nahoře u červené ikonky "i" máte odkaz na zaplacení.

14. 05. 2021 11:07

kikina1988: Dobrý den, váš profil jsem smazala.

14. 05. 2021 11:06

Melmenzirafak: Dobrý den, váš profil jsem smazala.

12. 05. 2021 13:21

Dobrý den, nevím jakým způsobem provést zaplacení nového sebekoučinku.

11. 05. 2021 07:51

Dobry den,
Rada bych aby byl muj profil deaktivovan a smazan se vsemi osobnimi udaji. Jiz nebudu uvedeny profil vyuzivat. Děkuji.

11. 05. 2021 07:14

Dobry den,
Rada bych aby byl muj profil deaktivovan a smazan se vsemi osobnimi udaji. Jiz nebudu uvedeny profil vyuzivat. Děkuji.

10. 05. 2021 08:48

Pouty: Dobrý den, váš účet jsem zrušila.

10. 05. 2021 08:47

mavcz: Vyplňte vstupní dotazník k Sebekoučinku a v posledním kroku zadáte váš slevový kód.

10. 05. 2021 08:45

vujtkovah: Dobrý den, účet jsem vám smazala.

10. 05. 2021 08:44

Bystri: Pokud máte ještě otevřený starý cyklus, tak ten je potřeba nejdříve zrušit a poté založit nový.

05. 05. 2021 15:03

Dobrý den,

chtěl bych zrušit účet včetně zrušení souhlasu se zpracováním osobních údajů.

Děkuji
Martin Potyš

05. 05. 2021 08:48

mám kod od Bratrské Revirní pojištovny, kam ho zadat?

05. 05. 2021 08:05

Dobrý den,

chtěla bych deaktivovat a smazat svůj účet, protože už ho nebudu používat. Děkuji

04. 05. 2021 13:46

Když se přihlásím do sebekoučinku ve StobKlubu, "nesvítí" mi zelené plusy a nelze přidávat ani potraviny ani aktivity? Je potřeba někde něco uhradit? Stále vidím otevřený sebekoučink z roku 2015

26. 04. 2021 13:31

Kamufilia: Váš profil se všemi údaji jsem smazala.

26. 04. 2021 09:26

Dobry den,
Rada bych achy byl muj profil deaktivovan nejklepe smazan se vsemi osobnimi udaji. Jiz nebudu uvedeny profil vyuzivat.

dekuji za pomoc
Kamila Horvathova

22. 04. 2021 10:19

Alena76: Dobrý den, přihlašování na stránkách www.stob.cz funguje odděleně od STOBklubu. Takže tam je potřeba se přihlásit nově - zvolte si nové heslo, jaké chcete.

22. 04. 2021 08:35

Dobrý den, po období bez aktivity na stránkách jsem se znovu přihlásila. Protože jsem samozřejmě neznala heslo, požádala jsem o změnu. Heslo jsem změnila, uložila do prohlížeče a automaticky se přihlašuji. Chtěla jsem si ale objednat e-book z eshopu a nejsem schopná se přihlásit, přitom na Sebekoučinku normálně funguji. Můj pokus o znovuzměnu hesla se nedaří, nic mi na mail nepřijde. Lze heslo změnit v profilu, když jsem přihlášena ? Děkuji.

24. 03. 2021 21:51

Omlouvám se - chyba byla u mne, funguje to správně. Jen jsem zrovna zadával potraviny, které neměly předvyplněnou gramáž, tedy tam byly nuly.

24. 03. 2021 21:47

Dobrý den, děkuji za odpověď ohledně příjmu vody. Dnes se mi nedaří zapisovat jídla - po přidání do jídelníčku je u nich všude nula. A to jak u vlastních potravin, tak u těch, které jsem vyhledal. Ale není to vždy, třeba u snídaně vše funguje, u svačiny ne - nebo jen jedna položka a další se zapisují s nulami. U večeře totéž. Chová se to takto jen dnes, v předchozích dnech jsem to nepozoroval. A je to stejné v Chromu i ve Firefoxu.

24. 03. 2021 13:29

maprach: Ano, je to tak, jak píše Naďa - doporučení v Sebekoučinku je pro všechny stejné. Máte pravdu, že úplně přesně by se měl příjem tekutin vztahovat k hmotnosti člověka, ale stejně se jedná pouze o orientační číslo (každý má trochu jiné nároky i vzhledem k aktivitě, teplotě prostředí apod.), a také má každý jiný jídelníček a přijímá jiné množství tekutin z potravy. Tudíž je doporučený příjem tekutin z nápojů orientační a rozmezí 1500-3000 ml za den je dle našeho názoru úplně dostačující.

21. 03. 2021 20:08

maprach: Doporučená dávka tekutin 1500-3000 ml je jednotná pro všechny váhové kategorie. Individuálně si ji můžete zvýšit v případě vyššího pocení v horku, při sportovní aktivitě apod. Podívejte se v Jídlokoučinku na tlačítko Cíle a body.

21. 03. 2021 15:30

Dobrý den, je semafor tekutin propojený s údajem o váze? Měl jsem dojem, že denní doporučená dávka vody (1,5 litru) je stanovena pro člověka o normální váze, tedy zhruba 70 kg. Nebo těch 1,5 litru je pro každého člověka, ať má jakoukoli váhu?

13. 03. 2021 10:38

Dobrý den, ano, aplikace by měla fungovat vždy, jakmile máte aktivní cyklus. Aplikaci najdete pod názvem Sebekoučink, ale pracujeme v současnosti na nové verzi, která bude mít mnohem více funkcí. Současná aplikace slouží především k zapisování a ostatní úkony (nastavení, tvorba receptů apod.) je třeba dělat v počítačové verzi.

08. 03. 2021 22:59

Dobrý den, jen se chci zeptat, zda je aplikaci Sebekoučing možné stahnout do mobilu i pro 3denní zkušební dobu. Nepodařilo se mi to na mobilu dohledat. Děkuji.

04. 03. 2021 10:10

Blandulina: Dobrý den, vše, co zapíšete v aplikaci, by se mělo objevit i na počítači a naopak. Zkoušela jsem to a vše mi funguje, tak nevím, kde by u vás mohl být problém. Jste opravdu přihlášená na stejné uživatelské jméno? Nemáte třeba dva účty?

03. 03. 2021 07:54

Dobrý den,
prosím o radu jak si propojit aplikaci mobilní sebekoučinku , kterou jsem si stáhla včera s dnešním puštěným a zaplaceným programem sebkoučink , abych mohla přes den zapisovat do mobilu a bylo to stejně zapsané ... Zapsala jsem včera a dnes to tu není na PC ???

02. 03. 2021 18:18

Dobrý den, zkusila jsem obě vaše rady, ale stále mi to nefunguje. Jedině když všechny položky daného jídla uložím jako svůj recept a ten pak znova zadám, tak kliknutí na ZAPSAT JÍDLO zafunguje napoprvé. Ale to je dost zdlouhavý postup. Včera do oběda mi to šlo normálně, tak snad nedělám žádnou chybu. Ani můj syn nepřišel na to, v čem je problém, i když je technicky mnohem zdatnější než já. Zdravím! Helena.

02. 03. 2021 15:06

Heluše: Dobrý den,
pokud problém stále přetrvává, zkuste se odhlásit a znovu přihlásit. Nebo případně zkusit program otevřít v jiném prohlížeči. Kdyby to stále nefungovalo, tak dejte vědět.

02. 03. 2021 15:05

Kačena: Dobrý den, údaje k platbě najdete v záhlaví Sebekoučinku - když si ho otevřete, tak nahoře máte takový informační řádek s červeným "i" - tam klikněte na modré Zaplatit a odkáže vás to na platbu (je možné, že to po vás ještě kvůli fakturačním údajům bude chtít dovyplnit adresu ve vašem profilu). Doporučuji platit kartou online, aby platba dorazila hned a mohla jste v Sebekoučinku pokračovat.

02. 03. 2021 15:02

+hanka: Dobrý den, chcete úplně smazat váš účet nebo jak to myslíte? Pokud ano, tak mi to prosím ještě potvrďte a účet vám smažu.

01. 03. 2021 18:51

Dobrý večer, zkouším sebekoučink první den. Celý den se mi dařilo zapisovat jídla, ale večeři tam prostě nemůžu dostat. Klikám na ZAPSAT JÍDLO, ale nic se neděje. Zkoušela jsem to několikrát. Děkuji za odpověď. Helena.

27. 02. 2021 10:13

Dobrý den, prosím Vás, kdy má proběhnout úhrada 12ti týdenního sebekoučinku? Zkusila jsem 3 denní verzi zdarma a nastavila jsem si nový sebekoučink, nevyzvalo mě to ovšem k platbě a nerada bych přišla o data, která budu zaznamenávat. Děkuji za odpověď. KR

20. 02. 2021 18:13

Dobrý den,
chtěla bych se úplně odhlásit, protože mi to stále hlásí, že uživatel neexistuje.
Děkuji Hana

20. 02. 2021 18:12

Dobrý den,
chtěla bych se úplně odhlásit, protože mi to stále hlásí, že uživatel neexistuje.
Děkuji Hana

04. 02. 2021 22:14

Dobrý den, žádný problém nemám, ale mám námět na vylepšení. Když dočtu starší článek, "hodí" mě to zpátky na začátek a pak musím zase pracně "rolovat", abych pokračovala zase na starší články. Nešlo by to rozdělit na stránky a pak by si mohl člověk přeskakovat stránky nebo se podívat rovnou na konec? Děkuji.

30. 01. 2021 14:23

Chudobka117: Dobrý den, myslíte v záložce Moje stránka nebo v Sebekoučinku? Já jsem zkoušela oboje a u mě vše funguje v pořádku. Můžete případně vyzkoušet jiný prohlížeč.

Pokud máte ještě někdo stejný problém, tak prosím napište, abych to řešila s programátory.

30. 01. 2021 14:20

IvonaNyk: Dobrý den, systém mi ukazuje, že už máte cyklus zaplacený, tak snad už je vše v pořádku? Kdyby ne, tak napište.

28. 01. 2021 22:27

Zdravím, již třetí den mi nejde zapisovat pohyb. Vždy se mi zobrazí, že pohyb již byl zapsán.. Děkuji.

28. 01. 2021 14:19

Dobrý den, zvolila jsem sebekoučink na tři dny zdarma než vám přijde platba, ale nemůžu se dostat do jídelníčku který jsem měla na dnešek připravený děkuji

28. 01. 2021 00:59

Dobrý den. Prosím o zrušení profilu. Nikde jsem tuto možnost nenašla. Dekuji

Více příspěvků

Naši partneři