TOPlist
Sledujte nás:

Technická podpora STOBklub

Zpět
Ve skupině: Technická podpora
Počet členů: 2
Založeno: 19. 12. 2019

Máte nějaký problém s fungováním STOBklubu? Napište nám, prosím, zde. Odpovíme Vám co nejdříve.

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

01. 09. 2021 11:51

Omlouváme se, došlo k nějakému výpadku webu, ale snad by už vše mělo fungovat. Kdyby ne, tak dejte vědět.

30. 08. 2021 17:50

Dobrý den, dnes odpoledne mi úplně přestala fungovat mobilní aplikace. Můj profil na webu mi funguje, ale na mobilu je jen záhlaví a ať kliknu na semaforky, jídlo či fit do jakého koliv dne, tak se nic nezobrazuje, nedá se nic připsat. Ale internet v mobilu mi funguje. PC s sebou netahám furt, zatímco mobil ano. Jak mám zapisovat, když apka v mobilu přestala fungovat. Ještě ráno jsem ji používala a už celý měsíc do ní zapisuji a kurz mám zaplacený až někdy do půlky října???
Zkusila jsem se odhlásit a přihlásit, restartovat mobil, odinstalova a znovu nainstalovat apku, ale nic... Když je něco placené, tak bych čekala, že to bude fungovat... Co mám dělat?

30. 08. 2021 13:08

V posledních několika dnech se mi nedaří přihlásit na stránky STOBklubu, objevuje se hláška,že nelze připojit a než se konečně načte,když se přihlásit podaří, je to docela dlouhá doba, stejně tak jako uložení komentáře trvá opravdu dlouho.

23. 08. 2021 10:15

efauh: Dobrý den, dám ještě vědět programátorům, aby se na to koukli. Dejte potom prosím vědět, jestli bude problém přetrvávat i další týden (když následující týden zapíšete aktuální váhu).
Děkuji

21. 08. 2021 09:37


Dobry den,
prosím o deaktivaci a smazání mého profilu se všemi osobními údaji. Vzhledem k tomu, ze vaše aktivity podporuje holdingu Agrofert, nebudu uvedený profil využívat. Děkuji.

21. 08. 2021 08:07

Dobrý den, děkuji za odpověď.
Bohužel odhlášení a znovu přihlášení problém nevyřešilo.
Přiznám se, že je to poněkud obtěžující moment.
Doufám, že co nevidět bude problém vyřešen,
s pozdravem
E.

20. 08. 2021 14:31

efauh: Dobrý den, občas to zlobí, už jsem se s tím taky setkala, ale zatím se programátorům nějak nepodařilo objevit chybu. Zkuste se případně odhlásit a znovu přihlásit, jestli to nepomůže.

20. 08. 2021 08:15

Dobrý den, poslední dny mi neustále naskakuje hláška, že mám doplnit své údaje měření.
Bohužel je mám doplněny, ale nechtějí se evidovat. Červené tlačítko ULOŽ nereaguje. Hlásí mi to neustále, že to mám provést.
Případně mohu poslat PRINTSCREEN monitoru.
Co s tím?
Děkuji za odpověď,
Eva A.

17. 08. 2021 19:41

annamaria:
Dobrý den, údaje k platbě najdete v záhlaví Sebekoučinku - když si ho otevřete, tak nahoře máte takový informační řádek s červeným "i" - tam klikněte na modré Zaplatit a odkáže vás to na platbu (je možné, že to po vás ještě kvůli fakturačním údajům bude chtít dovyplnit adresu ve vašem profilu).

12. 08. 2021 21:48

Prosím, můžete mě navést, jak uhradit vstupní poplatek? Opravdu na to nemohu přijít.

12. 08. 2021 11:53

MININKA: Dobrý den, na vaše uživatelské jméno i email vidím v systému pouze jednu registraci. Napište mi případně na email hankamalkova@stob.cz, jestli například nemáte registraci ještě na nějaký jiný email.

10. 08. 2021 13:59

Dobrý den, mám prosbu,
nemohu se dostat do placeného sebekoučinku. Zapomněla jsem heslo , které mi v pořádku došlo na mail, ale naskakuje mi pouze ukončený zaplacený cyklus z roku 2017, zřejmě jsem měla dvě uživatelská jména a nějak se mi to plete, můžete mi nějak poradit ?

05. 08. 2021 11:34

Dobrý den, váš účet jsem smazala.

01. 08. 2021 08:18

Dobry den,
prosím o deaktivaci a smazání mého profilu se všemi osobními údaji. Již nebudu uvedený profil využívat. Děkuji.

14. 06. 2021 19:12

Děkuji za vyřešení.

14. 06. 2021 19:03

martashi:
Blog už by měl být funkční, problém byl v příliš velkém počtu komentářů, ale zkusíme to nějak vyřešit, aby se to neopakovalo.

14. 06. 2021 18:58

Gertrude: Omlouváme se za komplikace, zjistím u programátorů, kde je chyba a snad ji brzy napraví. Napište mi případně zde nebo emailem (hankamalkova@stob.cz), jakou výšku chcete zadat. Pokud by chyba přetrvávala déle, tak se určitě domluvíme na nějaké kompenzaci.

14. 06. 2021 00:34

Dobrý den, systém mi místo výšky napsal NaN. Tedy nemám vypočtený BMI a program je mi na dvě věci. Ale peníze jsou zaplaceny. Jsem velmi nespokojená s přístupem, že nastavení hodnot již nelze změnit a zaplatila jsem za něco, co nyní nemohu používat. Recenze pochopitelně pošlu dále, poněvadž nevěřím, že se dočkám nápravy. Program je nyní poloviční, hodnoty příjmu si musím pokoutně vypočítat jinde.
Opravdu veliká, veliká nespokojenost...

13. 06. 2021 11:18

Děkuji za odpověď.

13. 06. 2021 09:33

martashi: Dobrý den, napsala jsem dotaz programátorům, tak věřím, že se na to brzy podívají a problém vyřeší.

11. 06. 2021 14:27

Dobrý den, mám dotaz na blog Co vám dnes udělalo radost X, nedaří se mi do něj přihlásit a jak jsem zjistila nejsem neúspěšná sama, můžete prosím poradit? Děkuji.

09. 06. 2021 09:22

herlenka: Dobrý den, koukala jsem, že máte rozběhnutý cyklus ve starém Sebekoučinku, pokud byste chtěla zapisovat v novém, tak je potřeba, abyste si stávající cyklus zrušila a založila nový - tlačítkem Spustit Nový Sebekoučink. V Novém Sebekoučinku se sleduje navíc i příjem cukru, soli a vlákniny, program pracuje s aktuálními výživovými doporučeními a obsahuje rozsáhlejší aktuální databázi potravin.

05. 06. 2021 10:19

Dobrý den, také nevím jak zaplatit. Ikonu "i" jsem nenašla.

14. 05. 2021 11:09

6vranka: Dobrý den, pokud už máte zahájený cyklus Sebekoučinku, tak nahoře u červené ikonky "i" máte odkaz na zaplacení.

14. 05. 2021 11:07

kikina1988: Dobrý den, váš profil jsem smazala.

14. 05. 2021 11:06

Melmenzirafak: Dobrý den, váš profil jsem smazala.

12. 05. 2021 13:21

Dobrý den, nevím jakým způsobem provést zaplacení nového sebekoučinku.

11. 05. 2021 07:51

Dobry den,
Rada bych aby byl muj profil deaktivovan a smazan se vsemi osobnimi udaji. Jiz nebudu uvedeny profil vyuzivat. Děkuji.

11. 05. 2021 07:14

Dobry den,
Rada bych aby byl muj profil deaktivovan a smazan se vsemi osobnimi udaji. Jiz nebudu uvedeny profil vyuzivat. Děkuji.

10. 05. 2021 08:48

Pouty: Dobrý den, váš účet jsem zrušila.

10. 05. 2021 08:47

mavcz: Vyplňte vstupní dotazník k Sebekoučinku a v posledním kroku zadáte váš slevový kód.

10. 05. 2021 08:45

vujtkovah: Dobrý den, účet jsem vám smazala.

10. 05. 2021 08:44

Bystri: Pokud máte ještě otevřený starý cyklus, tak ten je potřeba nejdříve zrušit a poté založit nový.

05. 05. 2021 15:03

Dobrý den,

chtěl bych zrušit účet včetně zrušení souhlasu se zpracováním osobních údajů.

Děkuji
Martin Potyš

05. 05. 2021 08:48

mám kod od Bratrské Revirní pojištovny, kam ho zadat?

05. 05. 2021 08:05

Dobrý den,

chtěla bych deaktivovat a smazat svůj účet, protože už ho nebudu používat. Děkuji

04. 05. 2021 13:46

Když se přihlásím do sebekoučinku ve StobKlubu, "nesvítí" mi zelené plusy a nelze přidávat ani potraviny ani aktivity? Je potřeba někde něco uhradit? Stále vidím otevřený sebekoučink z roku 2015

26. 04. 2021 13:31

Kamufilia: Váš profil se všemi údaji jsem smazala.

26. 04. 2021 09:26

Dobry den,
Rada bych achy byl muj profil deaktivovan nejklepe smazan se vsemi osobnimi udaji. Jiz nebudu uvedeny profil vyuzivat.

dekuji za pomoc
Kamila Horvathova

22. 04. 2021 10:19

Alena76: Dobrý den, přihlašování na stránkách www.stob.cz funguje odděleně od STOBklubu. Takže tam je potřeba se přihlásit nově - zvolte si nové heslo, jaké chcete.

22. 04. 2021 08:35

Dobrý den, po období bez aktivity na stránkách jsem se znovu přihlásila. Protože jsem samozřejmě neznala heslo, požádala jsem o změnu. Heslo jsem změnila, uložila do prohlížeče a automaticky se přihlašuji. Chtěla jsem si ale objednat e-book z eshopu a nejsem schopná se přihlásit, přitom na Sebekoučinku normálně funguji. Můj pokus o znovuzměnu hesla se nedaří, nic mi na mail nepřijde. Lze heslo změnit v profilu, když jsem přihlášena ? Děkuji.

24. 03. 2021 21:51

Omlouvám se - chyba byla u mne, funguje to správně. Jen jsem zrovna zadával potraviny, které neměly předvyplněnou gramáž, tedy tam byly nuly.

24. 03. 2021 21:47

Dobrý den, děkuji za odpověď ohledně příjmu vody. Dnes se mi nedaří zapisovat jídla - po přidání do jídelníčku je u nich všude nula. A to jak u vlastních potravin, tak u těch, které jsem vyhledal. Ale není to vždy, třeba u snídaně vše funguje, u svačiny ne - nebo jen jedna položka a další se zapisují s nulami. U večeře totéž. Chová se to takto jen dnes, v předchozích dnech jsem to nepozoroval. A je to stejné v Chromu i ve Firefoxu.

24. 03. 2021 13:29

maprach: Ano, je to tak, jak píše Naďa - doporučení v Sebekoučinku je pro všechny stejné. Máte pravdu, že úplně přesně by se měl příjem tekutin vztahovat k hmotnosti člověka, ale stejně se jedná pouze o orientační číslo (každý má trochu jiné nároky i vzhledem k aktivitě, teplotě prostředí apod.), a také má každý jiný jídelníček a přijímá jiné množství tekutin z potravy. Tudíž je doporučený příjem tekutin z nápojů orientační a rozmezí 1500-3000 ml za den je dle našeho názoru úplně dostačující.

21. 03. 2021 20:08

maprach: Doporučená dávka tekutin 1500-3000 ml je jednotná pro všechny váhové kategorie. Individuálně si ji můžete zvýšit v případě vyššího pocení v horku, při sportovní aktivitě apod. Podívejte se v Jídlokoučinku na tlačítko Cíle a body.

21. 03. 2021 15:30

Dobrý den, je semafor tekutin propojený s údajem o váze? Měl jsem dojem, že denní doporučená dávka vody (1,5 litru) je stanovena pro člověka o normální váze, tedy zhruba 70 kg. Nebo těch 1,5 litru je pro každého člověka, ať má jakoukoli váhu?

13. 03. 2021 10:38

Dobrý den, ano, aplikace by měla fungovat vždy, jakmile máte aktivní cyklus. Aplikaci najdete pod názvem Sebekoučink, ale pracujeme v současnosti na nové verzi, která bude mít mnohem více funkcí. Současná aplikace slouží především k zapisování a ostatní úkony (nastavení, tvorba receptů apod.) je třeba dělat v počítačové verzi.

08. 03. 2021 22:59

Dobrý den, jen se chci zeptat, zda je aplikaci Sebekoučing možné stahnout do mobilu i pro 3denní zkušební dobu. Nepodařilo se mi to na mobilu dohledat. Děkuji.

04. 03. 2021 10:10

Blandulina: Dobrý den, vše, co zapíšete v aplikaci, by se mělo objevit i na počítači a naopak. Zkoušela jsem to a vše mi funguje, tak nevím, kde by u vás mohl být problém. Jste opravdu přihlášená na stejné uživatelské jméno? Nemáte třeba dva účty?

03. 03. 2021 07:54

Dobrý den,
prosím o radu jak si propojit aplikaci mobilní sebekoučinku , kterou jsem si stáhla včera s dnešním puštěným a zaplaceným programem sebkoučink , abych mohla přes den zapisovat do mobilu a bylo to stejně zapsané ... Zapsala jsem včera a dnes to tu není na PC ???

Více příspěvků

Naši partneři