TOPlist
Sledujte nás:

Technická podpora STOBklub

Zpět
Ve skupině: Technická podpora
Počet členů: 2
Založeno: 19. 12. 2019

Máte nějaký problém s fungováním STOBklubu? Napište nám, prosím, zde. Odpovíme Vám co nejdříve.

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

26. 11. 2021 17:56

Sifaka - máš pravdu. Chrome nefunguje. Firefox jde, jen se s ním musím seznámit.

26. 11. 2021 17:38

Tak jem zkusila Firefox a uvidím jak to půjde

26. 11. 2021 11:29

Já mám ten problem cca od loňského podzimu. Je to Win 10 + Chrome.
Přes Firefox to funguje. Semtam Chrome zkontroluju ale nefunguje stále.

25. 11. 2021 21:03

Paní Hanko, vůbec nevím. Na mobilu mi vše funguje a na počítači ne:-) Zkoušela jsem se odhlásit a přihlásit a je to stále stejné.

25. 11. 2021 18:47

Veve12: Zkoušela jste to i v jiném prohlížeči? Případně se odhlásit a znovu přihlásit? Mně vše funguje, tak to bude asi spíše problém někde u vás. Nebo pokud má někdo podobný problém, tak prosím napište.

24. 11. 2021 18:35

Dobrý den,
stále mi nejdou psát příspěvky na počítači a ani nejde načíst starší příspěvky. Poradíte mi co s tím? Předem děkuji. Veve

21. 11. 2021 13:01

Hanko nedělala. Dopoledne mi to včera šlo a navečer jsem to jen otevřela a chtěla napsat Maše do blogu a už to nešlo. Myslím, že jsem někam omylem klikla.

21. 11. 2021 12:17

Čus Véruš - nedělala jsi náhodou fotogalerii??…jaký používáš prohlížeč? Mně se totiž tohle stalo v Chromu, když jsem dělala dovolenkovou galerku. Ani Macatice mi neuměla pomoct.

21. 11. 2021 10:48

Dobrý den,
mám dotaz. Nejdou mi na počítači psát příspěvky k blogum. Napíšu, dám přidat a nic se neděje. Aktualizují a vše se ztratí. Na mobilu mi to jde. Pravděpodobně jsem něco zablokovala omylem:-( předem děkuji za radu. Veve

08. 11. 2021 20:08

maaki:
Výpočet doporučeného příjmu Kj zahrnuje i Vámi zadanou pohybovou aktivitu ve Vstupním dotazníku Sebekoučinku. Nízkou pohybovou aktivitou, kterou jste uvedla, se rozumí běžná denní aktivita včetně sedavého zaměstnání. Na kartě "Nastavení příjmu" v Sebekoučinku máte možnost si ji v průběhu cyklu změnit od aktuálního týdne. Dojde k přepočtu plnění doporučeného příjmu od začátku týdne a změně semaforků. Případně je možné zvýšit si doporučený příjem po dvoutýdenním vyplňování z důvodu únavy, hladu nebo naopak snížit, nedojde-li ke snížení váhy.

06. 11. 2021 08:57

Dobrý den, mám dotaz, jestli vypočítaný denní kalorický příjem již pokrývá běžné denní aktivity, např. vaření, běžný úklid, nebo se tyto mají zvlášť psát do fitkoučinku? Prostě jestli ta denní kalorická hodnota je bazální, nebo už počítá s běžnou denní aktivitou (sportovní aktivitu chápu, že mám psát do fitkoučinku určitě). Děkuji, maaki

04. 11. 2021 17:44

Veronika K.: Dobrý den, vhodné je ergometrické vyšetření, které se většinou provádí na specializovaných pracovištích.
Seznam takových pracovišť je například zde: http://www.cstl.cz/mapa-pracovist/, většinou se ale bude asi jednat o placené služby.
Ale určitě se můžete zeptat svého praktického lékaře, jestli vám nedá nějaké doporučení.

04. 11. 2021 08:29

Jana Líšková:
Na Vaší stránce je uveden nezaplacený cyklus do 30.11.2021. Doporučuji cyklus zrušit (při nezaplacení bude za několik dnů zrušen automaticky) a založit si nový cyklus s vyplněním vstupního dotazníku se změněným cílem a uvedením kódu pro zaplacení.

03. 11. 2021 23:30

V kurzu hubnutí jsem dostala kód a ještě jej neuplatnila. Mám se nově přihlásit např. pod rodným jménem? Děkuji Vám za vysvětlení.
Jana L.

03. 11. 2021 23:27

Dobrý večer,
nastavil jsem si ve zkušebním 3-denním sebekoučinku nevhodný cíl - udržení váhy po zhubnutí. Jak jej mohu změnit? Pokud zaplatím pokračování, budu si smět nastavit jiný cíl - na upravení váhy? Děkuji Vám.
Jana L.

29. 10. 2021 14:00

Ráda bych si kvůli tomu, abych věděla, jestli můžu víc zatěžovat organizmus, nechala změřit EKG. Koho o to poprosit ?

14. 10. 2021 00:40

talis: Nejprve zrušte starý původní Sebekoučink. Potom si vyberete Nový Sebekoučink, vyplníte vstupní údaje a program Vás nasměruje na platbu.

13. 10. 2021 18:07

Dobrý den,chtěla bych si zaplatit sebekoučink,ale nenašla jsem nikde jak na to.Mám starý z 2017 a u toho není jak ho obnovit,číslo účtu na který zaplatit......


11. 10. 2021 15:21

Irena Škodová: Dobrý den, nevím, co myslíte tím heslem? Pokud Sebekoučink zaplatíte, tak se vám to po přijetí platby do programu automaticky propíše. Pokud jste dostala kód (například v kurzu hubnutí), tak ten je potřeba zadat v posledním kroku vstupního dotazníku.

11. 10. 2021 06:51

1

06. 10. 2021 12:45

Zdravím, omlouvám se po založení Můj sebekoučink jsem nenašla kam mám zapsat heslo, že mám kurz zaplacený.

01. 09. 2021 11:51

Omlouváme se, došlo k nějakému výpadku webu, ale snad by už vše mělo fungovat. Kdyby ne, tak dejte vědět.

30. 08. 2021 17:50

Dobrý den, dnes odpoledne mi úplně přestala fungovat mobilní aplikace. Můj profil na webu mi funguje, ale na mobilu je jen záhlaví a ať kliknu na semaforky, jídlo či fit do jakého koliv dne, tak se nic nezobrazuje, nedá se nic připsat. Ale internet v mobilu mi funguje. PC s sebou netahám furt, zatímco mobil ano. Jak mám zapisovat, když apka v mobilu přestala fungovat. Ještě ráno jsem ji používala a už celý měsíc do ní zapisuji a kurz mám zaplacený až někdy do půlky října???
Zkusila jsem se odhlásit a přihlásit, restartovat mobil, odinstalova a znovu nainstalovat apku, ale nic... Když je něco placené, tak bych čekala, že to bude fungovat... Co mám dělat?

30. 08. 2021 13:08

V posledních několika dnech se mi nedaří přihlásit na stránky STOBklubu, objevuje se hláška,že nelze připojit a než se konečně načte,když se přihlásit podaří, je to docela dlouhá doba, stejně tak jako uložení komentáře trvá opravdu dlouho.

23. 08. 2021 10:15

efauh: Dobrý den, dám ještě vědět programátorům, aby se na to koukli. Dejte potom prosím vědět, jestli bude problém přetrvávat i další týden (když následující týden zapíšete aktuální váhu).
Děkuji

21. 08. 2021 09:37


Dobry den,
prosím o deaktivaci a smazání mého profilu se všemi osobními údaji. Vzhledem k tomu, ze vaše aktivity podporuje holdingu Agrofert, nebudu uvedený profil využívat. Děkuji.

21. 08. 2021 08:07

Dobrý den, děkuji za odpověď.
Bohužel odhlášení a znovu přihlášení problém nevyřešilo.
Přiznám se, že je to poněkud obtěžující moment.
Doufám, že co nevidět bude problém vyřešen,
s pozdravem
E.

20. 08. 2021 14:31

efauh: Dobrý den, občas to zlobí, už jsem se s tím taky setkala, ale zatím se programátorům nějak nepodařilo objevit chybu. Zkuste se případně odhlásit a znovu přihlásit, jestli to nepomůže.

20. 08. 2021 08:15

Dobrý den, poslední dny mi neustále naskakuje hláška, že mám doplnit své údaje měření.
Bohužel je mám doplněny, ale nechtějí se evidovat. Červené tlačítko ULOŽ nereaguje. Hlásí mi to neustále, že to mám provést.
Případně mohu poslat PRINTSCREEN monitoru.
Co s tím?
Děkuji za odpověď,
Eva A.

17. 08. 2021 19:41

annamaria:
Dobrý den, údaje k platbě najdete v záhlaví Sebekoučinku - když si ho otevřete, tak nahoře máte takový informační řádek s červeným "i" - tam klikněte na modré Zaplatit a odkáže vás to na platbu (je možné, že to po vás ještě kvůli fakturačním údajům bude chtít dovyplnit adresu ve vašem profilu).

12. 08. 2021 21:48

Prosím, můžete mě navést, jak uhradit vstupní poplatek? Opravdu na to nemohu přijít.

12. 08. 2021 11:53

MININKA: Dobrý den, na vaše uživatelské jméno i email vidím v systému pouze jednu registraci. Napište mi případně na email hankamalkova@stob.cz, jestli například nemáte registraci ještě na nějaký jiný email.

10. 08. 2021 13:59

Dobrý den, mám prosbu,
nemohu se dostat do placeného sebekoučinku. Zapomněla jsem heslo , které mi v pořádku došlo na mail, ale naskakuje mi pouze ukončený zaplacený cyklus z roku 2017, zřejmě jsem měla dvě uživatelská jména a nějak se mi to plete, můžete mi nějak poradit ?

05. 08. 2021 11:34

Dobrý den, váš účet jsem smazala.

01. 08. 2021 08:18

Dobry den,
prosím o deaktivaci a smazání mého profilu se všemi osobními údaji. Již nebudu uvedený profil využívat. Děkuji.

14. 06. 2021 19:12

Děkuji za vyřešení.

14. 06. 2021 19:03

martashi:
Blog už by měl být funkční, problém byl v příliš velkém počtu komentářů, ale zkusíme to nějak vyřešit, aby se to neopakovalo.

14. 06. 2021 18:58

Gertrude: Omlouváme se za komplikace, zjistím u programátorů, kde je chyba a snad ji brzy napraví. Napište mi případně zde nebo emailem (hankamalkova@stob.cz), jakou výšku chcete zadat. Pokud by chyba přetrvávala déle, tak se určitě domluvíme na nějaké kompenzaci.

14. 06. 2021 00:34

Dobrý den, systém mi místo výšky napsal NaN. Tedy nemám vypočtený BMI a program je mi na dvě věci. Ale peníze jsou zaplaceny. Jsem velmi nespokojená s přístupem, že nastavení hodnot již nelze změnit a zaplatila jsem za něco, co nyní nemohu používat. Recenze pochopitelně pošlu dále, poněvadž nevěřím, že se dočkám nápravy. Program je nyní poloviční, hodnoty příjmu si musím pokoutně vypočítat jinde.
Opravdu veliká, veliká nespokojenost...

13. 06. 2021 11:18

Děkuji za odpověď.

13. 06. 2021 09:33

martashi: Dobrý den, napsala jsem dotaz programátorům, tak věřím, že se na to brzy podívají a problém vyřeší.

11. 06. 2021 14:27

Dobrý den, mám dotaz na blog Co vám dnes udělalo radost X, nedaří se mi do něj přihlásit a jak jsem zjistila nejsem neúspěšná sama, můžete prosím poradit? Děkuji.

09. 06. 2021 09:22

herlenka: Dobrý den, koukala jsem, že máte rozběhnutý cyklus ve starém Sebekoučinku, pokud byste chtěla zapisovat v novém, tak je potřeba, abyste si stávající cyklus zrušila a založila nový - tlačítkem Spustit Nový Sebekoučink. V Novém Sebekoučinku se sleduje navíc i příjem cukru, soli a vlákniny, program pracuje s aktuálními výživovými doporučeními a obsahuje rozsáhlejší aktuální databázi potravin.

05. 06. 2021 10:19

Dobrý den, také nevím jak zaplatit. Ikonu "i" jsem nenašla.

14. 05. 2021 11:09

6vranka: Dobrý den, pokud už máte zahájený cyklus Sebekoučinku, tak nahoře u červené ikonky "i" máte odkaz na zaplacení.

14. 05. 2021 11:07

kikina1988: Dobrý den, váš profil jsem smazala.

14. 05. 2021 11:06

Melmenzirafak: Dobrý den, váš profil jsem smazala.

12. 05. 2021 13:21

Dobrý den, nevím jakým způsobem provést zaplacení nového sebekoučinku.

11. 05. 2021 07:51

Dobry den,
Rada bych aby byl muj profil deaktivovan a smazan se vsemi osobnimi udaji. Jiz nebudu uvedeny profil vyuzivat. Děkuji.

11. 05. 2021 07:14

Dobry den,
Rada bych aby byl muj profil deaktivovan a smazan se vsemi osobnimi udaji. Jiz nebudu uvedeny profil vyuzivat. Děkuji.

Více příspěvků

Naši partneři