TOPlist
Sledujte nás:

Vyšehrad spinning II léto 2015

Zpět
Autor:
Počet členů: 238
Založeno: 11. 06. 2015

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

08. 08. 2015 12:48

A ještě něco :-) http://profil.chatujme.cz/Paja69/fotogalerie

05. 08. 2015 11:19

Ahojky ženy, tak dávám, jak jsem slíbila :-)
https://www.youtube.com/watch?v=n1qDBmXNJOs&list=PLxgod8VzLEpDJ__UK1W4iWsDoWTv9wSHr
https://www.facebook.com/mihabodytecPraha4?fref=ts&__mref=message_bubble
tak se budu těšit, že se tam třeba uvidíme :-)

03. 08. 2015 11:13

Moc mě to mrzí, ale dneska nedorazím. Mám doma jednu spálu a jednoho streptokoka, takže jsem musela odvolat horko těžko sehnané hlídání. Ale až dám všem marodům léky a uložím je, vyrazím zase na svou domácí rototour. Je mi líto, že se s vámi nemůžu rozloučit osobně, že se nemůžu zvážit. Dokonce mám pocit, že jsem po tom bacilovém maratonu zase něco shodila. Každopádně všem přeji hodně zdraví, kila dolů, veselou mysl a vytrvalost. A kdo ví, třeba někdy, někde, zase...

28. 07. 2015 09:14

:D SONINO! Ty joudo!!! A já čekám a čekám a ono nic :(

28. 07. 2015 08:16

Ahoj, sedím si včera večer v křesle, lebedím si, že mám po několika dnech klidný večer pro sebe a těším se, jak si v úterý zajezdím na spinningu. Úterý? Úúúúterý? ÚTERÝ!!!!! Tak jsem sedla aspoň na rotoped, 10 km. V pondělí, já vím, že v pondělí. Tak hezký týden, zdraví zmatená Soňa

21. 07. 2015 08:08

Štěpánko a Roberto, moc vám děkuji za kávu. Právě mě probouzí v práci. Držím vám palce, ať jde kondička nahoru a kila dolů. A doufám, že se někdy někde ještě potkáme. Třeba u kávy :-). Hezké prázdniny.

20. 07. 2015 17:44

Jsi skvělá jak se držíš, fandím ti! Na tričko jsem zvědavá a ještě jsi nám pořád neukázala to tulipánové. A motivační nástěnku :)

20. 07. 2015 12:32

Ahoj Petro, pořád se motám na periférii. Plány byly velké, měla jsem mít pár dní jen pro sebe. Místo toho jsem místo tří dětí odvezla na prázdniny jen dvě. Nejmladší má angínu. A včera jsem jela na tábor pro Toníka, protože ji má taky. Takže jsem najela během tří dnů asi 600 km, ale bohužel autem. Ale dneska dorazím. A mám nové sportovní motivační triko :-).

20. 07. 2015 12:24

Super Soňo! Kam už jsi dojela z Prahy? :) Těším se večer, ahoj

14. 07. 2015 09:00

Omlouvám se za včerejší neúčast. Na poslední chvíli nebylo komu předat děti. Ale mám aspoň 11 km na rotopedu.

12. 07. 2015 23:32

Jejej, zase jsem nějak zanevřela na internet a tolik mi toho tady uteklo.. Mariano chápu, že je to demotivující, ale nevěš hlavu! Měřila ses? Váha není jediný faktor a často se stává, že když lidi začnou jíst méně, zdravěji a zároveň se hýbat (což dřív nedělali nebo o dost míň), zprvu se to neprojeví na váze, protože svaly jsou těžší než tuk. Projeví se to právě na mírách a poznáš to na oblečení. Taky je skvělé, že jíš zdravěji a víc se hýbeš, tvoje tělo se ti určitě odvděčí a to je velká investice! Hlavně nezoufej - když vytrváš, určitě půjde váha brzo dolů a děláš si opravdu velkou službu.
Soňo moc ti fandím, že jsi takhle našláplá! Jako jsme minulý kurz kontrolovali tvůj pitný režim, můžeme teď sledovat tvoje ujeté kilometry :)
A Eliško a Tomáši vy mě vždycky bavíte :D
Tak zítra ahoj, těším se

12. 07. 2015 22:02

Ále, jenom 12. Od středy jsem byla s dětmi pryč, před chvílí jsme se vrátili. Takže nejdřív vedra, pak rychle 12 km, odjezd na "prázdniny", ochlazení, rýma a kašel a zase vedra. A to vše bez internetu, takže jsem tu nemohla nic zaznamenat. Ale pohybu bylo hodně, chalupa našich kamarádů je značně terasovitá. K tomu koupání, výlety apod. A dočtená knížka. Takže spokojenost. Uvidíme zítra, co na to váha. Doufám, že kašel konečně poleví.

11. 07. 2015 20:39

pro pobavení

http://9gag.com/gag/ajnq6AQ?ref=fbp

09. 07. 2015 12:14

Zdar Soni, tak kolik jsi našlapala km? :D :D :D horko už není.....

08. 07. 2015 10:33

Pořídila jsem si kuchyňskou váhu i do práce. Mám ji v šuplíku, když si dělám svačinu nebo oběd (třeba salát), tak to zvážím a mám to. Zjistila jsem, že mám pořád velmi špatný odhad na množství. Docela mi to pomáhá. Kolegyně se tu dost baví. Prý kdy se na ní začnu vážit i já :-).

07. 07. 2015 11:44

A jestli příští jaro budu mít o 12 kilo míň, jak bych si přála, jedu do Paříže. I kdyby na chleba pro děti nebylo :-) :-) :-) . (stejně není chleba moc zdravý :- )

07. 07. 2015 11:42

Ahoj všichni, jak dáváte ta vedra? Já moc ne. Spíš přežívám. A ke všemu s rýmou a kašlem. Rotoped stále odpočívá, ale už jsem to vymyslela, jak na něj.Teda spíš na sebe. Až přejdou ty tropy, tak na něj musím sednout aspoň dvakrát do týdne a pokaždé to tady zaznamenám. A protože nechci vypadat jak zbabělec a nic nenapsat, tak mě to donutí jet, i když budu hledat výmluvu. Taky jsem začala s přípravou nástěnky snů, tu chci dokončit dneska. A už mám skoro vymyšlenou odměnu, pokud se mi do konce kurzu podaří shodit 5 kilo. To napíšu později :-). Takže motivací by tu bylo dost, našlápnuto mám, tak teď jenom vydržet. Hezký týden a království za bouřku!!!!!!!!! Soňa

01. 07. 2015 13:39

Ženy, tak tady je zase jeden z článků :-)
Mýty o pečivu v hledáčku odborníků: Zabíjí nás lepek? Je tmavé pečivo zdravější?
Bílé pečivo nám slepuje střeva, tloustne se po něm, rozpékané pečivo je horší než čerstvé. Nejlepším řešením je bezlepková dieta. Omyl. Přinášíme vám řadu mýtů o chlebu a pečivu, které raději ve svém jídelníčku nechceme.
Chléb a pečivo mají své zastoupení v jídelníčku už odnepaměti. Jsou důležitým zdrojem „rychlých sacharidů“, a tedy i rychle využitelné energie, mohou poskytovat důležité vitaminy, minerální látky a vlákninu. Na druhou stranu jejich konzumací přijímáme větší množství soli nebo i cukru a tuku.
„Pečivo má v jídelníčku své místo. Důležitý je však výběr a v neposlední řadě i konzumované množství,“ vysvětluje nutriční terapeutka Tamara Starnovská z Fóra zdravé výživy.
Bezlepková dieta? Žádná zdravotní výhoda
Lepek je bílkovina, která se nachází v obilovinách u nás běžně konzumovaných – v pšenici, žitu a ječmeni, ovsu a ve výrobcích z těchto obilovin. Nejčastějším onemocněním v souvislosti s lepkem je celiakie a u nás se předpokládá, že touto alergií trpí 40–50 tisíc lidí. Nemocný musí držet přísnou bezlepkovou dietu, jinak mu hrozí poškození sliznice tenkého střeva různého stupně.
„V současné době dobrovolně vylučuje lepek ze stravy asi 1/3 Američanů v domnění, že jim bezlepková dieta pomůže zhubnout,“ říká Pavel Kohout z Fóra zdravé výživy. „Podobné snahy můžeme pozorovat i u nás,“ dodal Kohout. Jenže podle odborníků se nepodařilo věděcky prokázat, že by taková dieta měla nějaké zdravotní výhody.
Mýty o chlebu a pečivu
Tmavé pečivo je zdravější
Celozrnné pečivo je sice zdravější (obsahuje vitaminy, minerální látky a vlákninu), ale ne každé tmavší pečivo je celozrnné! „Některé druhy tmavšího pečiva se totiž mohou přibarvovat, a to karamelem nebo praženými obilovinami,“ uvádí odbornice na kvalitu potravin profesorka Jana Dostálová z Fóra zdravé výživy.
Vícezrnné a speciální pečivo je celozrnné
Pokud takové pečivo neobsahuje alespoň 80 % celozrnných obilovin, nejedná se o celozrnné pečivo a nesmí být ani takto označené.
Čerstvý chléb musí být měkký
Tenhle mýtus je hodně rozšířený, takže se výrobci často uchylují k tomu, že chléb méně propékají, aby byl měkký. Správně by ale kůrka měla být tvrdá a čerstvý chléb by měl být dobře propečen, aby neměl sklon k plesnivění.
Rozpékané pečivo je vždycky horší než čerstvé
Vždycky záleží na vstupních surovinách a technologickém postupu, a to jak u čerstvého, tak i u rozpékaného pečiva.
Celozrnné pečivo je dietnější
Celozrnné pečivo je z hlediska správné výživy vhodnější, protože obsahuje více vlákniny. Jeho energetická hodnota je ale shodná s běžným pečivem.
Po pečivu se tloustne
Na pečivo rozhodně vinu nesvalujte. Tloustne se, pokud přijímáme ve stravě více energie, než vydáváme. Pečivo (zejména bílé) obsahuje dobře dostupnou energii, kterou pokud nevyužijeme (při práci, pohybu), uloží se v podobě tuku.
Lepek slepuje střeva
Lepek, tedy bílkovina obsažená v zrnech obilovin, rozhodně střeva neslepuje. Podle jeho množství se odvozuje kvalita mouky – čím víc lepku, tím víc mouka »lepí« a z ní vyrobené těsto je kvalitnější.
Bezlepková dieta je skvělá i pro zdravé lidi
Bezlepková dieta je sice plnohodnotná a obsahuje potřebné živiny, také dostatek energie a bílkovin a zdravému člověku neublíží, ale také nijak neprospěje.
Chléb v ledničce vydrží nejdéle čerstvý
Právě naopak, chlad urychluje jeho stárnutí a tvrdnutí. Chléb by se měl správně skladovat při teplotě 20–25 °C, ideálně zabalený do čisté utěrky a uložený tak, aby mohl „dýchat“.
Jak vybírat pečivo?
Odborníci radí kupovat pečivo balené, protože výrobci musí uvést, z čeho jsou suroviny složené. Na výrobcích také najdeme tabulku nutričních hodnot. U nebalených pekařských výrobků je výběr logicky složitější.
„Můžeme říci, že nutričně výhodnější druhy jsou tmavší, neplatí to však vždycky, protože se může jednat o výrobek, který je přibarvený,“ varuje Dostálová. Jako barvivo se přidává karamel, častěji pražené obiloviny. V případě, že kupujete nebalené pečivo či chléb, informace o složení by vám měl podat prodávající personál.
Desatero konzumace pečiva:
• věřte, že přiměřené množství pečiva je vhodnou součástí každodenního jídelníčku
• nezapomínejte, že pro každého z nás je vhodná jiná kombinace pečiva
• střídejte druhy a nezaměřujte se na jeden
• zkoumejte složení chleba a pečiva
• vybírejte si malé pečivo
• pečivo nejezte samotné, ale vždy v kombinaci se zdroji bílkovin
• při fyzicky náročnějších aktivitách si můžete přidat i sladké druhy pečiva
• preferujte žitné či žitno-pšeničné pečivo
• preferujte pečivo bez soli na povrchu
• pokud zvolíte sladké pečivo, snězte ho v první polovině dne nebo před plánovanou fyzickou aktivitou
Autor: Barbora Kabátová, Andrea Ulagová

25. 06. 2015 07:21

Tak já nevím co dělám špatně.?! První týden to šlo dolů skoro bez práce, druhý týden nato, že jsem přidala znatelně na pohybu( zatím jen chůze s krokoměrem a schody) a ubrala na jídle bylo pro mě půl kilo zklamání. No ale tenhle týden to stojí za to! Přidala jsem ještě víc na pohybu, teď už denně ujdu 10 km dle krokoměru, vystupuji každý den o 2 stanice metra dřív a když je čas po práci min 1 z těch stanic jdu taky pěšky, v pondělí byl spinning, v úterý jsem využila, že manžel měl školení a přišel dřív domů a šla jsem na pilates ( poprvé v životě!, mělo se cvičit Probleme zone,ale lektorka onemocněla a byla změna), včera jsem jela hodinu na rotopedu, a to jedu s měříčem tepu, takže jezdím v tepové frekvenci hubnutí tak abych neposilovala ,ale spalovala tuky a mám 400 gr navíc! A to jsem včera jedla příkladně, jedině bych si mohla odpustit ty 3dc malinovky ke kávě a ten meloun jsem mohla sníst během dne a ne až večer po večeři, ale z toho se snad přes noc nestane 400 gr?!Já vím, že váha kolísá, ale je to značně demotivující! Má to tak ještě někdo??

21. 06. 2015 22:37

Díky za info Soňo. Jestli zbyde, tak ti schováme kousek dřevorubeckého chleba se salámem ;). Ale snad na spinningu na šlapanou!

20. 06. 2015 21:27

Ahoj, v pondělí bohužel nedorazím na povídací část, nemám hlídání. Pokusím se ale stihnout spinning, snad babička dorazí včas z práce a vystřídá mě. Hezkou neděli všem.

18. 06. 2015 11:37

jop, bylo znát, že "šlapec" byl intenzivnější :)

16. 06. 2015 08:44

Ahoj, tak jsem si včera večer říkala, že na to, jak mi dal spinning zabrat, mě moc nohy nebolí. Takže změna - bolí, bolí, bolí. Chce to trénink. Opět se vydám se na rotopedu směr Brno, už nějaký čas se plácám okolo Říčan. Jak se říkalo za našich mladejch let - bez trenirovky nět šampióna :-).

15. 06. 2015 15:24

Vidim ze zatim se jeste nediskutuje. Potrebovala bych poradit jak to v pondeli udelat s veceri, kdyz se konci se cvicenim pozde vecer v 21:30. Nechci veceret az pote co dorazim domu, to uz je pozde, jelikoz povidani je pred spiningem ani behem povidani se to moc nehodi, minule jsem to resila tak ze jsem mela lehkou veceri v 17:30 pred odchodem z domova a pak po pul desate banan a jogurtovy napoj, ale i tak behem spinningu uz mi dochazela energie. Co je vubec vhodne jist pred cvicenim? A co po cviceni? Vim ze do hodiny po cviceni se ma neco doplnit , ale zda sacharidy ci bilkoviny?

Více příspěvků

Naši partneři