TOPlist


Jak si nahrát profilovou fotku?

Informace

  • Registrace: 11. 07. 2015

sebekoučink Sebekoučink

0%

0kg
0 kg 8 kg

Získané body

Jak sbírat body?

Počítadlo pohybu

Můj pohyb

Chůze:0 km
Kolo:0 km
Cvičení:0 h 0 min

Všichni uživatelé

Chůze:93955.17 km
Kolo:52454.82 km
Cvičení:4296 h 26 min

Přidat pohyb

STOBkolo

 

Aktuální stav: Jsem v akci!

Více o STOBkolu

Hetta18

Jak psát blog?

Běhání po práci

14. 07. 2015

Hezký večer všem spolubojovníkům,

vždycky jsem si říkala, že se po práci nedá běhat, že je člověk unavený a prd, byla to obyčejná lenost a převaha mozku nad tělem. Dneska, i když jsem 11 hodin projektovala a počítala stropní chlazení, jsem si šla zaběhat. Je fakt, že výkon nebyl takový, jako o víkendu, kdy jsem odpočatá, ale malými krůčky k lepším výkonům a časem to bude stejný výkon jako o víkendech. Do diáře jsem si červenou tužkou napsala B - běhání a aspoň mě to donutí něco dělat. Chodím běhat ob den. Myslíte si, že je to tak akorát? Každý den mi přijde zbytečné přepínání těla.

Měla bych zase jeden z dotazů. Jak to řešíte, když musíte jít na pracovní oběd a nemůžete si vzít do restaurace krabičku s obědem? Držíte se při zemi a dáte si jen salát nebo si občas zahřešíte a zbytek dne si už hlídáte, co jíte?

Opatrujte se :-)

Hodnocení (3 hlasů):

Komentáře

Komentáře je možné psát až po přihlášení. Pokud již máte účet, přihlaste se prosím. Pokud ještě účet nemáte, registrujte se

15. 07. 2015 07:50

Ahoj, myslím, že už to tady v nějakém blogu bylo napsáno, že každý pohyb se počítá. V nějaké knížce jsem četla, ale nebyla to knížka od paní Málkové, že doporučuje sportovat jenom tři dny v týdnu.

15. 07. 2015 06:34

rechovot

běhání je fajn, mně se pro nárůst rychlosti osvědčilo střídat leký a těžký trénink. třeba - hodina intervalů nebo tepo tréninku - druhý den jen hodina pomalého regeneračního na 65% tf max. další den fartlek - svižnější. pak volno. o víkendu jeden dlouhý běh (dvojnásobek normálního). je fajn, když ve volném dni dáš cílené fitko na nohy, opravdu to pomůže k získání síly-rychlosti. Ale celkově jsem zastánce běhu pro radost - jen trochu promyšleně:-)

15. 07. 2015 06:05

Nepovažuju za rozumný pracovat 11 když placenejch je 8 :-)

14. 07. 2015 23:00

Hance S.

Ahoj Hetto, máš to s tím běháním krásně naplánováno. Držím palce, ať se daří. Pokud jsi se dříve nehýbala vůbec, tak běhání obden mi přijde jako dost dobrý výkon. Neboj, tělo si pak o další pohyb řekne samo. Hlavní je nepřepálit začátek a pak to vzdát, opravdu pozvolný zvyk na pohyb je mnohem lepší. Pokud jde o jídla v restauraci, tak já se přiznám bez mučení, že se nadlábnu, ale vybírám ty "zdravější" varianty - přírodní kuřecí plátek, steak, vařený brambor... Většinou je u jídel uvedena gramáž, tak tu si pak zapíšu do sebekoučingu. Jestli mi na talíř nandali trochu více/méně, už potom neřeším, to bych zblbla a vytahovat v restauraci z kabelky kuchyňskou váhu a převažovat to prostě nejde :-). Já se k tomu stavím tak, že se chci naučit jíst a žít zdravě a k životu návštěvy restaurací patří.

14. 07. 2015 22:47

rufus

Když někdy jdu do restaurace, tak vzhledem k tomu, že je to oběd, si dám normální jídlo /krom smažáku apod/, ale dětskou porci. A nic se neděje... Co se týká tvého běhání, existují stránky na to, jak správně začít s běháním, mrkni se, co říkají odborníci. Já pouze chodím na běhacím pásu, víc mi klouby nedovolí...

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Kvíz o ceny

Soutěž o produkty Meggle
Výhru je nutné si vyzvednout na Dni Zdraví 19.10.2019 v Praze v Modřanech. Více info zde

Ankety

Vylučujete z jídelníčku určitou skupinu potravin (např. mléčné výrobky, maso, potraviny obsahující lepek)?

Hlasovat