TOPlist
Sledujte nás:

Datum registrace: 22. 10. 2012

Jak si nahrát profilovou fotku?

Karolka1985

Získané body

Tento měsíc: 0
Celkem: 68
Zobrazit více

 

?

Jak sbírat body

Počítadlo pohybu

Můj pohyb
Chůze: 0 km
Kolo: 0 km
Cvičení: 0 h 0 min
 
Všichni uživatelé
Chůze: 129397.52 km
Kolo: 67441.12 km
Cvičení: 5380 h 15 min

Přátelé

Karolka1985

Jak psát blog?

Upozornění: Jedná se o blog uživatele STOBklubu, který neprochází kontrolou a nemusí splňovat zásady STOBu.

Den1: pomoc! Začínám a mám strach z jídla...

22. 10. 2012

Ahoj všem spolubojovnicím,

Začínám  - ve svém životě už nedokážu spočítat pokolikáté, můj život je vlastně složen jen ze spousty pokusů o zhubnutí, na ně navazující pokusy si váhu udržet a to vše se opakuje. Zhubla jsem celkově už učitě dohromady víc než 150kg .-) Není pro mě problém 20 kg dolů, 25 kg nahoru. Jsem schopná se “zabejčit” a téměř vypustit sacharidy, cvičit každý den a v relativně krátké době schodit. Stejně jako v září – 18.9. jsem se vdávala a 10 kg za tři týdny jsem schodila. Pak ale během 14-ti dnů vše zpět a teď mám I něco navíc L

Aktuálně mám nejhorší váhu – při 167 cm 80 kg!!! Už dva týdny denně cvičím Jillian + 1x v týdnu chodím na fit box, jím 3x denně vyváženou stravu (takže málo, já vím) – váha se ale ani nehne! Přesto, že se dřu, odříkám si a jím málo, prostě to nejde L

Nejhorší věc je, že vždycky jakmile shodím, nakoupím si nové oblečení a stare vyhodím, takže aktuálně mi nejsou jediné džíny ani košile v mém šatníku L Přežívám se dvěma sukněmi a jedněmi šaty, víc věcí, které jsou strečové nemám L A nakupovat na svou sloní váhu prostě skutečně nechci L

Mám ale strach jíst 2x víc než jím teď.

Holky, potřebuju radu – není možné, že moje tělo nějak odmítá? Nebo Jillian 30 days shred není na hubnutí, ale spíš na zpevnění? Vím toho o sacharidech, tucích a bílkovinách po všech svých pokusech opravdu dost, ale stejně si nejsem jistá, co dělat.

Hodnocení (4 hlasů):

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

23. 10. 2012 09:28
Ahoj, ničeho se neboj a začni jíst...výsleky se brzy dostaví!! Jukni na cvíčo - http://www.fitnesstv.cz/hubnouci-cviceni
22. 10. 2012 21:36
držím palce ať se najdeš a ať se ti daří
22. 10. 2012 20:58
13 kg není taková hrůza....a bez toho aniž bys vyzkoušela své tělo nehladovět různýma bezsacharidovýma dietama prostě nezhubneš,taky jsem měla strach se 113 kg začít jíst dvakrát tolik...a ono ejhle s pohybem a dvojnásobným příjmem(já si zas korigovala tuky na minimum) jsem tu zhubla 25,takže si přidej podle kouče a až po měsíci když se váha nehne zmatkuj..
22. 10. 2012 20:46
Vítej na stobu a neboj tady se ti papkání srovná :-))
22. 10. 2012 19:53
tak zkus stáhnout na ulozto také nějaký fit box nebo něco podobného, když tě to baví, např. Billy Blanks má zajímavé videa :-)
22. 10. 2012 13:41
Holky a nemáte náhodou tip na nějaké kardio DVD? Prostě zaměřené primárně na hubnutí než zpevnění? Venku už bude zima, takže běh a procházky omezím (jen lehce se psem) a do posilky se mi moc nechce, zvykla jsem si a tu pohodu cvičit doma. Do fitka chodím jen 1x v týdnu na fit box, který mě strašlivě baví 
22. 10. 2012 13:25
Ahoj ještě k tomu pečivu, množství sacharidů by se sice mělo ke konci dni snižovat, ale na druhou stranu večeře v podobě tvarohu a zeleniny tě na dlouho fakt nezasytí, takže doporučuji si určitě nechat kousek chleba i k večeři, pokud večer cvičíš jill, tak si po ní děj klidně banán. Sama jsem si vyzkoušela co to je si vyplýtvat všechny sachry dopoledne (ke svačině jen ovoce, sladká snídaně, větší příloha k obědu) a pak jsem k večeři chroupala mrkev a cpala se tvarohem :D není to dobře. Nemluvě o tom, že pokud sníš najednou větší množství sachrů bez bílkoviny (typická sladké snídane vločky s ovocem a mlékem nebo na svačinu jen ovoce), tak budeš mít brzo vlčí hlad a budeš unavená, raději si to rozlož a k ovoci přihodť jogurt, tak ti zůstanou sacharidy i na večer :) S tou jill jsem to nemyslela nijak špatně, klidně ji cvič dál (párkrát do týdne), ale přidej spíše aerobní aktivitu, procházky, plavání, rotoped, to ze začátku udělá větší službu než cílené posilování :)
22. 10. 2012 13:15
Ahoj holky, všem mockrát děkuji za podporu!! Asi opravdu Jillian na pár týdnů posunu, zpevňovat bych chatěla, až nějaké to kilčo bude dole.
Právě proto, že tentokrát to chci vzít z jiného konce, jsem teď tady s vámi, tak doufám, že se to podaří :-) Zítra se přesně zvážím a zkusím se i změřit a vyrazím na start :-) Za týden napíšu, jak mi to šlo :-) Jestli máte nějaké rady, tipy, doporučení, tak klidně sem s nimi - vše uvítám! :-) Pořád bojuji s rozložením živin v celém dni - ovoce nebo pečivo odpoledne je ok, když mám zelenou? :-) A holky, které si píšete do kaloricketabulky.cz - nejde to pak nějak jednoduše přetáhnout sem? Zdá se mi tam to zapisování přehlednější a je tam více potravin...
22. 10. 2012 13:11
Tak vše už holky napsaly. Samé dobré rady, takže když na ně dáš, určitě půjdou kila dolů, věř mi!!!! Moc ti držím palce!
22. 10. 2012 12:46
Ahoj a vítej mezi námi. Pamatuj, že příliš rychlé shození kilogramů /10 kg za 3 týdny/ zákonitě vede k jojo efektu a navíc ke zpomalení metabolismu. Další hubnutí bude tedy obtížnější a po následném jojo efektu většinou narostou nové cm /hlavně kolem pasu - při stejné váze budeš působit mohutněji/.Optimální je hubnout pomaleji /0,5 - 1 kg za týden/, stravovat se 5x denně a snažit se o vyvážený poměr tuků, bílkovin a sacharidů, ale i dostatečně pít a hýbat se. Tělo tak nebude strádat, bude spokojené a nebude si schovávat do zásoby. Neboj se a zkus si sestavit vyvážený jídelníček dle zásad Stobu, který uspokojí tvé chuťové buňky. Jistě časem zjistíš, kde děláš ve stravování chybu. Četla jsem, že skupina lidí, která jedla 5x denně při stějném denním množství přijímaných KJ shodila více, než skupina , která jedla 3x denně.
Řekla bych, že cvičení s Jilian vede spíše ke zpevnění. K hubnutí jsou spíše vhodné aerobní aktivity.
Přeji hodně štěstí, pevnou vůli a neboj se toho jídla. Spousta lidí je obézních z toho, že málo jí - v pořadu "jste to co jíte" je to dost častá příčina.
22. 10. 2012 12:37
Ahoj, jestli můžu přihodit svou radu do pléna, tak tady je. Rozhodně přidat na jídle a ubrat na pohybu. Netuším, co si dělala do teď, ale začít zuřivě cvičit každý den a ubrat na jídle je ta nejhorší možná cesta. Minimálně je to obrovský šok pro tělo, i když možná, je na takovédle výkyvy zvyklé. Máš jíst když máš hlad a tak, abys byla po jídle schopna něco dělat, čili ne tak, že se sice najíš 3x za den ale nacpeš, abys těch dalších 6hodin bez jídla vydržela. Pokud budeš jíst tak do polosyta, čili máš chuť ještě něco zbodnout ale odoláš, tak jseš najezena tak akorát a hlad se dostaví do 2-3hodin. Pokud ale ty své tělo týráš tak, že hladoví ne 2hod ale 6, tak si zaděláváš na zpomalení metabolismu a věř mi, že můžeš cvičit jak chceš, ale následnou dávku jídla si tělo uloží. Takže pokud možno ubrat porce a rozhodit si to do celého dne, pokud jíš 3x za den a přesto máš pocit, že je toho hodně, tak si klidně oběd rozděl na 2 půlky, a sněz je po hodině, prostě aby tělo nemělo pocit, že strádá. Pokud chceš primárně hubnout a jde ti o kila, každodenní Jill bych vypustila, alespoň ze začátku, nech se ti hubnutí rozjede. Jednak budeš mít svalovku, zadrženou vodu a nateklé svaly a výsledná cifra na váze tě nepotěší. V takovém případě je ale nutno vzít metr a změřit se-najít si znaménko na noze, nebo si nakřeslit čáru abys měla jistotu, že se pokaždé změříš na stejném místě. A hlavně prosím tě neber tenhle pokus jako další v pořadí ve smyslu potřebuji shodit, a až pak si něco dopřeju, budu se mít konečně ráda a pod. Tohle není jen další etapa v tvém životě, ale takhle by ses měla chovat do konce života. I z toho důvodu nedoporučuji každodenní Jill, po pár dnech/týdnech jí budeš mít plné zuby a jakmile uslyšíš větu " make every second of this workout to count" bude se ti zvedat kufr :D Dovedeš si představit že takhle budeš bojovat do konce života? Fakt holko zvolni tempo a začni si to hubnutí užívat, jinak to zase nabereš zpátky, a to tě nechci strašit. Tady jseš na správném místě a pokud se do toho pustíš, zhubneš. Je tady spousta chodících důkazů :) hodně štěstí přeju!
22. 10. 2012 12:21
Ahojky :) jíst 3x denně je opravdu málo...souhlasím s holkama, zadej svoje hodnoty do kouče a zkus to :) jídla se neboj. Já na začátku začínala s příjmem 5000 kJ bez cvičením, jenže jak jsem začala víc cvičit, váha začala protestovat...takže jsem zvýšila pro mě až na 6100 kJ. A jde to :) ťuk, ťuk, ťuk. Takže se toho určitě neboj! :) na druhou stranu tě zase chápu, také jsem z toho měla strach...ale ty máš docela dost sportu a strašně málo jídla...Hodně štěstí! ;)
22. 10. 2012 11:55
Deset kilo za tři týdny s tvou výchozí váhou... Gratuluji, zhubla jsi opravdu hodně vody.
K tvojí otázce: Jistě, takovými výkyvy tělo stresuješ a metabolismus se může zpomaluje a hubnutí půjde hůř a hůř.
Vynechat sacharidy a cvičit každý den není řešení. A víš kolik kil čokolády by jsi musela sníst, aby jsi přibrala 3 kila za den??
Jíst třikrát denně je v pohodě, pokud se ti budou semaforky i denzita zelenat a za dva týdny dej vědět.
22. 10. 2012 11:30
Jez 5x denně podle koučinku. Neboj se navýšení. Měla jsem ten samý problém, chodila jsem cvičit 4x týdně. Jedla jsem málo, ale úplně blbě a pořád jsem tloustla, už jsem byla tak nešťastná, že jsem šla k dietoložce, která dělá pod STOBem, o těchto stránkách jsem se dozvěděla až od ní...Jíst 3x denně je prostě málo...Rozestupy mezi jídly by měly být 2-3 hodiny a to s frekvencí 3x denně nemůžeš dodržet... Držím palce :-)
22. 10. 2012 11:28
Ahoj Karolko, jojo efekt je můj věčný přítel a velice se mu u mě líbí, momoetálně jsem v tlusté fázi, ale nějak nemám sílu hubnout...
Jinak fakt si tem kouč nastav přesně a snaž se ho dodržovat, nepůjde to tempem 10kg za týden, ale jen tak kilíčko. Ale hlavně, pomalu a jistě!!!
Tak ti držím palečky a vítám tě mezi máma :-)
22. 10. 2012 11:23
Díky moc holky, u mě je fakt nejhorší, že za den, kdy "zhřeším" (většinou čokoládka) přiberu i 3 kg... A ty se drží jak klíště :-(
22. 10. 2012 11:09
Karolko úplně chápu Tvoje pocity, protože jsem si to zažila také několikrát a myslím si , že nejsme jediný. Teď jsem najela opravdu na pravidelné stravování 4-5x denně, bála jsem se toho, protože se "bojím" jíst, abych nepřibrala, ale ono to mělo opačný efekt a já přibírala i po vodě a to se snažím sportovat, celé léto kolo a celou zimu lyže a nic. Teď jsem si hlídám a zapisuji na www.kaloricketabulky.cz veškerý výdej a příjem a hubnu pomalu, ale cvičením Jillian si snažím formovat postavu. Tak neházej flintu do žita a místo vážení se měř, protože to Ti udělá určitě větší radost. Já mám radost, že po měsíci obléknu kalhoty, které jsem neoblékla. Tak se drž a vydrž :D
22. 10. 2012 11:08
Ahoj, nevím co jiného ti poradit, než si zvolit cyklus, zadat přesně vstupní parametry a pak už jen zapisovat, zapisovat a zapisovat do kouče. Myslím, že opravdu bude problém že jíš málo.
Takže se toho neboj, podle zkušeností všech tady zhubneš! Zhubli všichni.
Sebevědomí je složitá věc, mně třeba na tohle moc pomohlo chodit přímo do kurzu STOB, právě na posílení sebevědomí je to moc dobré. Abych tě uklidnila, já mám aktuálně při 165 cm 87 kg a taky se nehroutím. Váha jde dolů pomalu, ale doufám, že jistě. A zkušenosti s jojo efektem mám taky, neboj :-)
Přeju ti abys to nevzdala a vytrvala, je nás tady na to hodně a společně se podržíme! Tak se drž!
22. 10. 2012 10:44
:-) S tím měřením je to dobrý nápad, ale já se prostě nedokážu dvakrát za sebou stejně změřit, tohle je prostě mimo mé dovednosti :-) Zkusím to tady, ale bojím se, protože pokud ještě přiberu, už asi budu muset přestat vycházet ven. Je hrozné, jak to zatočí se sebevědomím :-(
22. 10. 2012 10:33
Jen mě napadá, co centimetry, ty se taky nehýbou?
Být Tebou, zkusím alespoň týden jíst přesně podle koučinku a uvidíš ne?
Jinak já Ti asi moc neporadim, Jillian jsem nikdy necvičila a jojo efekty za sebou taky nemám, jsem celoživotně stejně tlustá:-)

Kvíz o ceny

Soutěž o produkty Meggle
Výhru je nutné si vyzvednout na Dni Zdraví 22.10.2022 v Praze na Pankráci. Více info zde

Ankety

Jaké nové recepty byste chtěli na STOBklubu?

Naši partneři