TOPlist
Sledujte nás:

Datum registrace: 07. 01. 2011

Jak si nahrát profilovou fotku?

LadyGodiva

Získané body

Tento měsíc: 0
Celkem: 9473
Zobrazit více

 

?

Jak sbírat body

Počítadlo pohybu

Můj pohyb
Chůze: 0 km
Kolo: 0 km
Cvičení: 0 h 0 min
 
Všichni uživatelé
Chůze: 125095.39 km
Kolo: 65057.00 km
Cvičení: 5188 h 1 min

Přátelé

?

Jak požádat o přátelství

LadyGodiva

Jak psát blog?

Upozornění: Jedná se o blog uživatele STOBklubu, který neprochází kontrolou a nemusí splňovat zásady STOBu.

Stále mi chybí bílkoviny

17. 02. 2011

Ahoj holky, stále se mi nezelenají bílkoviny, tuky taky ne, ale to určitě můžu napravit zvýšením např. místo nízkotučného jogurtu a tvarohu polotučné. Ale co bílkoviny, poraďte mi, stále je mám max. 70 %. Dnes jsem např. měla ke snídani - plátek celozrnného chleba s cottage, papriku. Ke svačině nízkotučný jogurt (nahradím polotučným), oběd zeleninový salát a špenátový karbanátek, svačina bude okurka a k večeři zapečený lilek s kuřecím masem.
Sacharidy vyjdou ok, tuky asi 70%, bílkoviny taky tak. Co tedy přidat?

Díky  všem předem za rady!
Hodnocení (3 hlasů):

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

17. 07. 2011 20:57
Maso nejíš? Já jsme vegetariánka atak jsem s tím měla taky potíže, ted si to doplnuji tvarůžkami(ideální na dietu), tvarohy, proteinový nápoj(dmku seženeš za levno a je nutričně dobrý) a nebo sojové maso..
18. 02. 2011 10:23
Tvarohové pomazánky si večer mažu zásadně na křehké plátky Active (6 plátků 30g, 380kj , 16.5 S). Nemysly furt na ten chleba ;-)
18. 02. 2011 10:10
No jo, když potřebuju zkonzumovat kopu tvarohu, tak si jej nedávám na chleba, ale jím lžičkou a ten chleba - ať už jakýkoliv, jen přikusuju ;-)
18. 02. 2011 10:00
Kittinka - tvaroh mám ráda a dělám různé pomazánky z něho, ale otázka je - když si dám večer tvaroh, tak ho přirozeně namažu na chleba (ať už ten "nejzdravější"), tak budu mít nadbytek sacharidů.... A jen tak do sebe ládovat např. celerovou pomazánku s tvarohem bez chleba??? to nic moc ...
17. 02. 2011 16:51
no já s tím taky měla problémy, ale tady mi poradili... takže tvaroh, tvaroh, tvaroh, každý den sním 250g (jedna vanička) buď k snídani s ovocem, nebo k večeři jako pomazánku. pak už by ti to, vzhledem k tomu, že jíš maso, mohlo vycházet minimálně do oranžova. Jinak jak radí ostatní - vejce, sója, tvarůžky...
17. 02. 2011 16:46
helpac: je to SKORO jako bramborák ;)
caliste: neboj, svaly ti nenarostou, protože si koktejl samozřejmě započítáš do jídelníčku tak, aby na tebe bílkoviny nezářily červeně v plusu. Koktejly sice pijou lidi, kteří chodí do posilovny, aby jim narostly svaly - ale proto, aby šetřili svůj trávicí systém. Kdyby měli mít ty vysoké dávky bílkovin, které konzumují, jen z normální stravy, třeba řízků, tak by hrozně zatěžovali ledviny odpadními látkami z trávení. V koktejlu je už čistá bílkovina a žádný odpad z ní nevzniká, tudíž ledviny jsou v pohodičce. Takže svaly nebobtnají samy od sebe jen cvičením a koktejlama, ale cvičením a nadprůměrným příjmem bílkovin.
17. 02. 2011 16:28
myrtil:ty jsi mi s těma "bramboráčkama" s tvarůžkama udělala takové chutě,že o víkendu vyrobím:-D
17. 02. 2011 15:48
Arkaj: a co máte za ten proteinový nápoj? Poraďte nějakou značku.. mám strach že mi po tom moc narostou svaly, když si to dám před nebo po cvičení a užitek nebude žádný. Děkuji :)
17. 02. 2011 15:40
Faktem je, že když není k obědu maso, je to těžké dohnat. Opravdu hodně udělají syrečky. Já jím denně dva bílky, kuřecí šunku, maso k obědu a ulítávám na tvarohových pomazánkách. Hodně bílkovin mají krabí tyčinky. Když je smícháš s tvarohem a dochutíš citronem, je to bomba, chuťová i bílkovinová. Nic jiného co nebylo řečeno mě nenapadá. Musíš si s tím trochu pohrát, určitě to vychytáš!
17. 02. 2011 15:06
Určitě - tvarůžky, vajíčko, tuňák, kuře! Svatá čtveřice :) a ještě šunka, cottage ... je toho dost :)
17. 02. 2011 14:48
Tak holky už Ti řekly všechno :-) Maso, sojové maso, zvýšit porci masa, vajíčko, tvarůžky... :-) i ten proteinový koktejl :-)
17. 02. 2011 14:40
s bílkovinama mám taky problém, ale snažím se - šunku na chleba, půlku kelímku cottage sýra do půlky červené papriky, plátky tvrdého sýra, kuřecí maso a pořád zkoušet a zkoušet :o)
17. 02. 2011 14:02
co takhle místo svačiny proteinový kokteil má velký obsah bilkovin a zasytí tak na 2hodiny,dávám si ho většinou po cvičení doporučil mi to tréner.No to já mám spíš opačný problém vždycky přes
17. 02. 2011 13:57
Ahoj, můžeš ještě zkusit do cottage nakrájet nebo nastrouhat uvařený bílek. Já taky těžko doháním bílkoviny, ale kdybys v poledne dala místo karbanátku, kde bude asi masa trochu míň, rybu a špenát k tomu, vyšlo by to určitě líp. Jestli jíš šunku, tak si můžeš dát někdy k snídani nebo k svačině. Já dnes snídala plátek špaldového chleba z dm (83 g), 15 g pažitkového žervé a 50 g dětské šunky z Alberta (lepší je ale na bílkoviny Fitness, jenže pro tu musím dál) - vychází to na 4 plátky, které si naložím na ten chlebík, a k tomu bílek z jednoho vejce. Hodilo mi to 1000 kJ. (Mám příjem nastavený na 5500). Dobré jsou i tvarůžky, ty mají na semaforek přímo zázračný vliv - dělám si občas k večeři podle receptu z kuchařky Stobu něco jako bramborák - nakrouhané brambory se okoření jako na bramborák, ale nedělá se těsto. Tahle "sláma" se dá lžící na pánvičku, uděláš takové větší kolečko, doprostřed posadíš tvarůžek a zasypeš slámou. 180 g brambor na 2 tvarůžky, k tomu salátová okurka a rajčata a je bezva večeře cca 1400 kJ. Včera jsem si koupila vanilkový bílkovinový koktej z DM, jako doplněk k ovesné kaši k snídani. Protože míchat ji s netučným tvarohem, jak to tady některé holky dělají, nedokážu. Já ho prostě nepozřu, leda v pomazánce zamaskovaný něčím pikantním.
17. 02. 2011 13:52
Nebo vyměň jogurt za tvaroh. Btw. tuhle jsem si dala sojové maso a bílkoviny mi vylítli až hrůzostrašně :-)) tak kdybys měla příležitost a chuť občas. Jinak souhlas s ostatními - tuňák, maso (tam můžeš dohnat i ty tuky, když občas změníš z kuřecího na vepřový apod.). Ještě bych dodala ryby anebo luštěniny - taková čočka nebo fazole jsou fajn.
17. 02. 2011 13:51
na to kuře s lilkem posypej sýr..:D A ke snídani si přidej plátek šunky/sýra na chlebík s cottagem. ;-) kdyby stále nic a měla jsi rezervu v sacharidech - dej si 200ml mléka. :-)
17. 02. 2011 13:50
Teď me ještě napadlo, vejce do salátu a tak... ;)
17. 02. 2011 13:46
Přesne jak míše maxxx např do salátku přidat jiíkotučný tvrdý sýr, nebo zálivku z jogurtu, ke svačině třeba kefír.. Já mám ráda Smackera i tofu, mají hodně bílkovin a málo sacharidů..
17. 02. 2011 13:46
Cottage se prodávají v různých kelímcích. Zkus si zvážit jednu porci. Pokud si jen dáš na jeden chleba, tak to je málo. Já to jím k pečivu lžičkou.
Kuřecího přidej, tam není co zkazit. Dneska na oběd jsem měla 150g.
Karbenátek - to bude spíš tuk než bílkovina.
Přidej k okurce eidam, tofu, tvarůžky, přinejhorším i ten kefír. (jinak ještě doháním bílkoviny konzervou tuňáka do zelen. salátu)
Zkoušej!! Držím palce!!!
17. 02. 2011 13:41
Cottage jen na ten jeden plátek chleba, jeden ten kelímek mám tak na 4 snídaně. Maso cca 100 g, karbanátek je s masem, ale stejně stále bílkoviny chybí:(
17. 02. 2011 13:36
Nepíšeš gramáže - kolik cottage? Já mám na 1 porci minimálně 90 g. Taky nepíšeš kolik kuřecího - to by však mělo být v pořádku. Nevím, co si mám představit pod špenátovým karbenátkem? Určitě to však byla mňamka.... Je to s masem, když to je karbenátek?
Já bych doplnila sýr k okurce, jestli vyjdou sacharidy, tak i třeba kefír (neochucený, ty sladké to jsou samé sacharidy). Jestli to nevyjde, budeš muset přehodnotit i ten jogurt, tam jsou taky schované sacharidy, a když pak něco doplníš na bílkoviny, tak sacharidy už nevyjdou.
17. 02. 2011 13:36
Bílkoviny jsou i mým problémem, maso mi moc nechutná. Většinou je doháním olomouckými tvarůžky, šmakounem a tofu. Ale každý den se mi nepovede mít semaforek zelený.

Kvíz o ceny

Soutěž o produkty Meggle byla ukončena. Gratulujeme vítězům: nevzdavatse kacka sonova
Výhru je nutné si vyzvednout na Dni Zdraví 23.10.2021 v Praze na Pankráci. Více info zde

Ankety

Jaké nové recepty byste chtěli na STOBklubu?

Naši partneři