TOPlist
Sledujte nás:

Datum registrace: 11. 09. 2013

Jak si nahrát profilovou fotku?

LangerovaLucie

Získané body

Tento měsíc: 0
Celkem: 58
Zobrazit více

 

?

Jak sbírat body

Počítadlo pohybu

Můj pohyb
Chůze: 0 km
Kolo: 0 km
Cvičení: 0 h 0 min
 
Všichni uživatelé
Chůze: 104079.76 km
Kolo: 55880.15 km
Cvičení: 4551 h 50 min

Přátelé

?

Jak požádat o přátelství

Stob skupiny

 

?

Jak se připojit ke skupině

LangerovaLucie

Jak psát blog?

Upozornění: Jedná se o blog uživatele STOBklubu, který neprochází kontrolou a nemusí splňovat zásady STOBu.

Jak máte rizvžené jídlo kyž mate nočni třeba_

12. 09. 2013

jak máte rovržene jidlo kdyz jete na nocni 
Hodnocení (0 hlasů):

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

12. 09. 2013 21:26
Ahoj, přečti si blog, kde je to hezky popsané:
http://www.stobklub.cz/blog-zapis/nikola/15742/
Pokud Ti to nepůjde otevřít přímo, tak rozklikni Diskuse,Komunity --- Blogy ---- Důležité blogy --- Starší blogy --- a tam je "Jak se stravovat na noční" od Nikoly.
Nebo do bílého rámečku Hledat na STOBklubu nahoře na stránce napiš "Jak se stravovat na noční" a ten blog od Nikoly se Ti nabídne. I nějaké další.
Přeji, ať se Ti daří !!!
12. 09. 2013 20:23
kdysi mi radili, že mám jíst stejně jak kdybych noční neměla jen si upravit sachry před noční (teda když jsem je měla) takže když se probudím po noční tak nemít snídani, ale oběd. Ale popravně mi to nikdy nešlo tak jsem začala po noční snídaní a tak pak pokračovala ...jen mi vždycky ty dny kdy začínala nebo končila noční nevycházely hodnoty. Řídila jsem se ale tím, že čím víc jsem se blížila ke spánku tím víc jsem jedna bílkovin a méně sachru a hodně zeleniny a 2h přes spánkem už nic max. při velkém hladu zeleninu, ale ten jsem při správném jídleníčku neměla.

Kvíz o ceny

Soutěž o tyčinky YES!

Ankety

Jak jste na tom s váhou po období karantény?

Naši partneři