TOPlist
Sledujte nás:

Datum registrace: 17. 01. 2011

Jak si nahrát profilovou fotku?

jilkajda

Původní Sebekoučink

15 %
0 kg 8 kg

Již zhubnuto: 1.2 kg

Získané body

Tento měsíc: 0
Celkem: 20271
Zobrazit více

 

?

Jak sbírat body

Počítadlo pohybu

Můj pohyb
Chůze: 0 km
Kolo: 0 km
Cvičení: 0 h 0 min
 
Všichni uživatelé
Chůze: 122044.48 km
Kolo: 64220.43 km
Cvičení: 5109 h 33 min

Přátelé

?

Jak požádat o přátelství

jilkajda

Jak psát blog?

Upozornění: Jedná se o blog uživatele STOBklubu, který neprochází kontrolou a nemusí splňovat zásady STOBu.

Vyhlašuji boj poště !!

27. 11. 2013

Vážení jsem napružená a tak zahajuji boj s Českou poštou.

Minulý týden, jako už mockrát, jsem měla v kaslíku lístek, že mám na poště balík a nemohli ho doručit.
No sice holka byla doma, ale asi přes hlasitou hudbu neslyšela zvonek.
Vyzvedla jsem balík, kde cena poštovného se blížila k dennímu jízdnému po Plzni a dceři doma vynadala.
V pondělí mně přišla SMS, že mně budou doručovat další balík.
Protože jsem nachcípaná a tudíž hezky doma v teple, radovala jsem se, že tentokrát mě poštovní panáček neunikne a já začnu hezky balit vánoční dárečky, objednané přes internet.
Marně jsem tišila TV, marně jsem vyhlížela z okénka, nikdo nikde. Přesně v 17 hodin píp píp SMS.
Jak jsem viděla nápis Česká pošta, pomyslela jsem si. A jooo, chtějí se omluvit.
Zřejmě rozbitá dodávka, či nějaká cholera zapříčinila, že nemám svůj očekávaný balíček.

Houby!!!! Napsali, že nemohli doručit balíček pro mojí nepřítomnost.
Tak to teda ne!!! Bylo tam hezky uvedené číslo na poštu, tudíž okamžitě volám:

"Dobrý den, Česká pošta", no měla ještě dodat, jak vám můžu pomoci a sežrala jsem mobil.
"Dobrý den, můžete mi vysvětlit, proč jste nemohli doručit balík č......, když jsem nemocná a tudíž celý den doma??"
"Takže číslo..... Ano ten balík je tu uložený."
"Já ho nechci uložený, já ho chci doručit!!!!"
"A máte dole zvonek?"
"Vrrrrr, jasně že mám!"
"Podáváte stížnost?"
"No sakra, že podávám, mám zaplacenou službu, tak jí splňte".
"To musíte zavolat do Depa, na balíkovku, já tu jsem jen u přepážky"
"Tak proč je tohle číslo uvedený v SMS, to mě hlava nebere"
Zřejmě již můj hlas zněl dost naštvaně, protože mě do Depa hned sama přepla.

Rozhovor v Depu:
"Dobrý den, mám stížnost" ............vysvětluji situaci
"Ale to oni ještě přijedou, ještě se nevrátili"
"To teda nevím, ale přišla mi SMS, že ho nemohli doručit"
"To nic, to nám generuje systém"
To už jsem řvala: " Jak systém, jak může systém vědět, že nejsem doma, když se vaši hoši, jak říkáte, ještě nevrátili?
Já vám řeknu jak to je, vy se prostě vůbec nesnažíte něco doručit. Balík je totiž uložený na poště, to znamená, že ho s sebou vůbec nevzali.
Víte co, s váma se zřejmě nedomluvím, prostě mě dejte nějakýho VELKÝHO ŠÉFA PŘES MALÝ BALÍKY !!! "
Začala mě uklidňovat, že to nahlásí a určitě mě to přivezou.
"Máte poslední šanci a dejte si do toho vašeho systému moje jméno, protože od teď vám vyhlašuji boj"

Druhý den jsem měla ve schránce doručenku, že mě balík leží na poště. To snad není možný!! Zřejmě systém nikdo neinformoval.
Hned jak se vymarodím, jdu tam na ně vlítnout.
Ve čtyři hodiny odpoledne zvonek, přivezli balík. No sláva!!!

Přes českou poštu mám objednané ještě dva balíky, tak bude sranda.
Zlatá PPL a DHL !!

Hodnocení (6 hlasů):

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

29. 11. 2013 10:42
Já mám s poštou podobné zkušenosti , taky se mě pokoušeli udolat argumenty , že teď před vánocemi toho mají hodně a že musí dodržovat pracovní dobu , takže stížnost jsem nepodala a nechala si to znovu doručit , protože jinak bych musela vzít auto a jet 8 km pro balík.Ale zase na obranu nechávám si teď balíky doručovat do zaměstnání a je to bez problému. Zkrátka je to o lidech .
28. 11. 2013 22:44
U nás je pošta skvělá, nikdy jsem s ní problémy neměla :)) A páni, co nám vozí balíky se ještě vždycky usmějou a prostě... je to s nima jedna radost... to PPL... u těch mi přijde, že po mě ten balík vždycky chtějí hodit :D
28. 11. 2013 10:28
Jo dělaj si co chtějí,člověk se musí ozvat.
27. 11. 2013 21:48
No holky, na Slovensku je to taky tak. Bola som doma na maródke, vedela som, že mi má prísť balík od našich. Správala som sa presne ako Jilkajda. A po 17-tej som sa išla pozrieť do schránky a jejda, žltý lístoček " pre neprítomnosť nedoručený". :-)
27. 11. 2013 17:30
jo pošta.. tam jsem taky udělala scénu.. čekala jsem balík, který jsem platila dopředu. Byla jsem v práci, takže jsem předpokládala, že až dorazím domů najdu lístek ve schránce. Překvapením bylo, že jsem lístek našla, ale od sousedky, která mi psala, že se mám pro balík stavit večer. Rozhodně mi nepřišlo normální, že doručili balík za moje peníze někomu, koho já neznám. Nicméně pošta mi oznámila, že v dle doručovacích podmínek lze doručit komukoli na stejné adrese. Takže bacha na to.. Ne vždy jsou sousedé poctiví, že...
27. 11. 2013 16:05
s českou poštou jsem taky jednou měla problém ale ono stačí udělat haloo a pak už je to v pohodě! :-)
27. 11. 2013 14:56
Od té doby, pokud to jde, tak PPL ! S DPD nelze moc dojednat určitou hodinu, ale "náš" PPLák je dobrej :-))
27. 11. 2013 14:55
Mám bohužel taky takovouhle špatnou zkušenost. Jednou se mi dokonce stalo, že jsem pro ten balíček šla druhý den na poštu a všichni tam hledali ten můj balíček a nenašli ho........vzdala jsem to asi po 30 minutách šlapání u přepážky, ale je pravda, že mi ten balíček druhej den pošťačka přivezla.
27. 11. 2013 14:35
Bojuj!
27. 11. 2013 14:06
Mám velmi podobné zkušenosti :-(((
27. 11. 2013 14:03
Koukám, že je to skoro všude stejné a to mě štve ještě víc!! Prostě heslo dnes podáte, zítra dodáme ha ha ha.
27. 11. 2013 13:35
To mi připomíná ten vtip, jak ČP v rámci zkvalitňování předvánočních zásilek kromě balíku na poště a balíku do ruky zavádí novou službu: balík v pr...i.
27. 11. 2013 12:04
Já poštu už ignoruju taky. Může mne vytočit, když dobírkový balík je psaný na mně, jede pro něj manžel a oni mu ho NEDAJÍ. Má mne napsanou v občance, balík zaplatí a stejně mu ho nedají... Prostě jenom mně!!!! Ostatní společnosti (PPL..) ho dají tomu, kdo ho zaplatí (kolikrát mi ho brali i vrátní u nás ve firmě) a pošta ne. Prostě jen adresátovi.... Jaký nesmysl!!!!
27. 11. 2013 11:36
jen do nich, taky mi zásadně nic nedoručují do ruky i když jsem doma...vůbec se neobtěžují to zkusit a rovnou hážou do schránky papír výzvu k vyzvednutí. Mám s ČP neustále nějaký problém, proto jsem se rozhodla ji už nevyužívat...
27. 11. 2013 11:12
Tak to znám také. Malý balíček pošťačky nedoručí a rovnou hází do schránky lístek. Větší vozí odpoledne a mám to štěstí, že znám osobně řidiče a když je placeno tak nám balík nechá na domluveném místě. Jinak je lepší PPL a DPD. Ráno pošlou sms kdy přijedou a když jsem jinde tak zavolám a přivezou mi to do práce. To je super :-))
27. 11. 2013 10:30
Sice jsem z "pošťácké " rodiny,ale tenhle podnik pokud je to jen trochu možné vynechávám a objednávám dopravu u PPL,DPD apod.Zásadně (a to jsem kvůli častým nočním přes den převážně doma) hodí do schránky lístek o uložení na poště(kam když se vydám,potřebuju skoro hodinu času navíc) a neobtěžují se s rozvážkou.I když.....teď 2x nešla jiná možnost než ČP a balík mi doručili.Stejně pokud to jde,volím jiného dopravce
27. 11. 2013 10:26
Evičko, klídek. To je hobby "České pošty" :-D, ale vyřídila jsi to skvěle, pobavila jsi mě.
27. 11. 2013 10:18
Pošta dělá nám to samé, ale poslední balík ztratilo PPL...
27. 11. 2013 10:08
VELKÝHO ŠÉFA PŘES MALÝ BALÍKY !!! "


:DDDDDDDDDDDDD Padám smíchy! I když chápu, že to nas...e. :D
27. 11. 2013 09:45
naprosto běžné - asi rok se u nás nedodávaly balíky a doručené dopisy vůbec. To jsem ještě dělala doma a chodilo mi dost pracovních věcí. Shodou okolností jsem zrovna byla s nechodící sádrou doma. A pravidelně "nebyla zastižena":-/
27. 11. 2013 09:42
Evi,jak já ti rozumím,u nás se ani nenamáhají zazvonit,rovnou hodí upozornění o uložení zásilky do schránky.A to jsem doma jako penzistka pořád.Když objednávám,vždy volím PPL,nebo DHL-s těmi problém nikdy nebyl...
27. 11. 2013 09:37
jo česká pošta je děs, mě se stávalo, že mi nechali balík před vchodovými dveřmi na zahradě a jednou mi ho shoval za lavičku v pátek já si ho nevšimla a celý víkend pršelo a tak zboží z Oriflame za 3tis skoro zničeno. Stížnost veliká a nakonec jen omluva. Ale od té doby mi balíčky dovážely dobře. Ještě i čekali u zvonku nějakou dobu :) je to všechno o lidech, nejvíc mě štve když mi nedají ani lístek že je balík na poště do schránky :( chtějí nehorázné prachy za doručení a ve finále to nedoručí a ani né včas. Balík do ruky (nebo jak se to jmenuje) nebyl dodán do druhého dne tak samozřejmě reklamace, ale k čemu mi to je, že mi vrátí 12kč když jsemnutně potřebovala, aby ten balík tam druhý den byl. :( no pošta .. co dodat
27. 11. 2013 09:32
Jo to je taky můj věčný boj - můžu tě ,,uklidnit " ,že pošta je neovlivnitelná a vůbec nic si neberou k srdci ........Takhle s nima bojuju už deset let a ani stížnost s nima nehne - už jsem si stěžovala tolikrát,že už jsem určitě jejich noční můra, ale pořád se nic nemění.........Vždycky si balíček objednávám na den kdy vím,že jistojistě budu doma - a ejhle- vždy se dovím, že jsem nebyla doma.......Co se dá si objednávám PPLkou ale na stížnosti na českou poštu jsem už dávno rezignovala- je to jen ztráta času a energie....
27. 11. 2013 09:30
Tak to by mě tedy pěkne naštvalo, ani se nedivím, že na ně vlítneš... Já naštěstí takové problémy neznám... Jsem ráda, že to zatím u nás funguje dobře. Většinou zvoní a já nemám doma dostatečnou hotovost :-D
27. 11. 2013 09:29
Máme naprosto stejné zkušenosti, a před Vánocemi je to vždy horší. Hádali jsme se mockrát, na konec jsme dosáhli toho, že už si na nás dávají pozor - ale to je tak všechno. Celkově se nezměnilo nic, protože sice nabízejí "lepší" a taky dražší službu, tj. balík do ruky, ale málokdy jsou schopni ji splnit. Takže vlastně zdražili poštovné. A víš co jsme se dozvěděli - že v případě nesplnění existuje nárok na vyplacení rozdílu poštovného. Žádost ale musí podat ten, kdo balík podával. V případě objednávky z e-shopu tedy ten obchod. Jo, vyžádá si dvacku a pak ti ji pošle. Hahá :-)))
27. 11. 2013 09:10
Taky to znám. Dokud se člověk nezačne rozčilovat, tak je jim u zadku. Jakmile začne, tak to najednou všechno jde. U nás taky. Objednané zboží - balík nemohl být doručen, tak jsme tam vlítli - přítel byl celý den doma kvůli tomu balíku - a od té doby dobrý. Jsou to lemry líné. To je tak, když zaměstnancům přidají práci, ale peníze nikoliv. To je jim je pak všechno jedno, hlavně, aby si mohli píchnout odchod včas...
27. 11. 2013 09:09
Já, pokud to vyloženě není nutný, si přes poštu nic nenechávám posílat, raději PPL nebo DPD, je to tady druhý den a bez problémů. Držím ti palce v boji :-)
27. 11. 2013 09:02
Jo, mám podobnou zkušenost, hlavně před Vánocemi. Předevčírem nám pošťačka vhodila lístky, že máme na poště doporučený dopis ... přitom jsme na ni koukali, když tam lístky dávala, takže je vůbec neměla s sebou!!! No, volala jsem tam, aby nám je doručili znovu ... paní řekla, že to není problém, ale musí mne přepojit ... a tam už to nikdo nezvedl. Takže mi taky nezbyde, než tam dojet osobně! Hrozný jednání!!! Pokud můžu, taky vše objednávám pomocí PPL nabo InTime.
27. 11. 2013 09:02
To jsou mi služby! Důležité je, že si to zaplatíš. Člověka by šlak trefil, když se stejný zádrhel opakuje. Přeji pevné nervy. :o))
27. 11. 2013 09:00
To jsou zážitky :-)) Ale nedej se - poštovné vůbec není levné a tak by měli služby být odpovídající :-)

Kvíz o ceny

Soutěž o 5 poukazů na eshop REJFOOD v hodnotě 400 Kč
Soutěž byla ukončena. Gratulujeme vítězům:
LadyPaula
Simmonska
Libara
Capart
Ilona92

Ankety

Jaké nové recepty byste chtěli na STOBklubu?

Naši partneři