TOPlist


Časté dotazy

Jak správně zaznamenávat svou váhu a míry na záložce Vážení – měření?

Každý týden byste měli do tabulky na záložce Vážení - měření zaznamenat svou aktuální váhu a každé 4 týdny pak obvod přes prsa, boky a v pase. Pokud znáte i svůj obsah tuku v těle, údaj také zaznamenejte.


V prvním řádku tabulky, kam budete zadávat váhu a míry tělesných obvodů, jsou uvedeny vámi zadané vstupní hodnoty, které nelze změnit. Od data zahájení cyklu vyplňujete váhu vždy každý první den týdne. Vážení jednou týdně je zcela postačující.


Výkyvy váhy, pokud se vážíte každý den, mohou být způsobeny mnoha faktory, které nesouvisí s redukcí tukové tkáně (zadržení vody, premenstruační syndrom, vyprázdnění apod.). Važte se na stejné váze, nejlépe na jednom místě a ve stejný čas (ráno nalačno), stejně oblečeni. Datum vyplnění je předepsán. Program vás na zápis váhy vždy sám upozorní.


Po ukončení cyklu vyplníte poslední váhu a míry do řádku Cíl k vyhodnocení celého cyklu. Jedině v tomto případě povolí program uložení dat za cyklus do archivu. Program boduje hubnutí a udržení váhy týdně po zadání váhy v prvním dnu nového týdne. Nemáte-li průběžně přístup k počítači, lze váhu vyplnit dodatečně. Po vyplnění nové váhy nemáte přístup k zadaným vahám minulých týdnů, ani nemůžete vyplňovat váhu dopředu před aktuálním datem.


V zájmu zachování vlastních dat k budoucímu prohlížení vyplňujte alespoň tabulku Vážení-měření až do konce cyklu.

Hodnocení (15 hlasů):

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma