TOPlist


Jak si nahrát profilovou fotku?

Informace

  • Registrace: 10. 04. 2016

Výzva 52

Aktuální výzva:
Vybírám si zakysané

Počet bodů v týdnu: 5
Celkový počet bodů: 72

sebekoučink Sebekoučink

40%

4.8kg
0 kg 12 kg
  • Zahájení: 23.07.2019
  • Ukončení: 15.10.2019
  • Cíl: Zhubnout

Zaplacený cyklus je přístupný do 17.10.2019

Získané body

Jak sbírat body?

Počítadlo pohybu

Můj pohyb

Chůze:132.58 km
Kolo:0 km
Cvičení:21 h 25 min

Všichni uživatelé

Chůze:91805.85 km
Kolo:50122.02 km
Cvičení:4235 h 37 min

Přidat pohyb

STOBkolo

 

Aktuální stav: Vydržím!

Více o STOBkolu

Dasa53

Začínám třetí týden

Zatím by to šlo, 33 % splněno, tak jedeme dál :-)

Poslední úprava: 14. 08. 2019


6.8.2019 Snídaně - avokádovo-banánový krém, mango

6.8.2019 Svačina - celozrnná houska, drožďová pomazánka, rajče

6.8.2019 Oběd - meruňkové knedlíky z tvarohového těsta

7.8.2019 Svačina - Activia bílá, meruňky, ořechy

6.8.2019 Večeře - celozrnná houska, vejce v aspiku

7.8.2019 Snídaně - celozrnná houska Kabát, šunka "bez éček", madeland 30 %, ředkvičky

7.8.2019 Oběd - veggie kuličky od Garden Gourmet, zelenina v páře, pečené brambory a batáty, tatarka

7.8.2019 Večeře - pečené kuřecí stehno (teda půlka, protože naši brojleři mají stehna skoro půlkilová), červená cibule, celozrnný bulgur, okurkový salát

7.8.2019 Svačina - vejce na hniličko, rajčata (konečně ze zahrady, dávala si na čas, první sazenice nám zmrzly).

8.8.2019 Svačina - tvaroh s malinami (vzhledem k tomu, že jsem měla na zahradě letos asi 6 ks malin, tak jsem musela sáhnout do loňkých zásob v mrazáku)

8.8.2019 Snídaně - kokosová kaše od MIXIT, meruňky, ořechy

8.8.2019 - Oběd - špenátový karbanátek, bramborovo batátová kaše a zelenina v páře

8.8.2019 Svačina - avokádovo banánový krém s domácí limetkovou marmeládou

8.8.2019 Večeře - žampiony nadívané vejcem se strouhaným sýrem a zapečené parmazánem

9.8.2019 Snídaně - celozrnná houska, kuřecí prsa v aspiku, ředkvičky

9.8.2019 Svačina - avokádovo banánový krém s ovocem

9.8.2019 Oběd - kalamáry na česneku s rajčaty, sušenými rajčaty a špenátem a čerstvé těstoviny.

9.8.2019 Večeře - hovězí po burgundsku s kaší (dojídání zbytků)

10.8.2019 Snídaně

10.8.2019 Oběd (dnes jen rychlovky, mám nový kurz jak se učit a nemůžu se od něj odtrhnout)

10.8.2019 Večeře - občas to i já umím sníst z krabičky :-D Dneska ležím celý den v angličtině, tak dojídám zbytky. Pečené kuře s celozrnnou houskou a okurka.






Hodnocení (7 hlasů):

Komentáře

Komentáře je možné psát až po přihlášení. Pokud již máte účet, přihlaste se prosím. Pokud ještě účet nemáte, registrujte se

08. 08. 2019 12:53

Dasa53

martashi: díky, občas si ve svých starých albech prohlížím, co bych si tak mohla uvařit, tak snad to inspiruje i ostatní :-)

08. 08. 2019 12:23

martashi

Obrázková kuchařka, samé zdravé a krásné potraviny , ještě že jsem po obědě :-)

08. 08. 2019 10:31

Dasa53

madridacka: tak hlavně nevařit dlouho :-) já je mám taky, budu dělat na česneku s těstovinami a sušenými rajčaty, ale až zítra, my máme čtvrtek bezmasý den :-) máš FB? mám skupinku o mém hubnutí a tam je plno další inspirace od mých spolubojovníků: https://www.facebook.com/groups/1302215826462742

08. 08. 2019 10:12

madridacka

Ráno jsem ulovila kalmary, tak se těším. Uvařím dle tvého receptu.

07. 08. 2019 22:49

zdenalan

Jídlo vypadá krásně a ještě svítí zeleně, paráda.

07. 08. 2019 21:37

Dasa53

sifaka: no v potravinách dnešní doby ano, jsem chemik :-D ale jinak ve skutečnosti dělám už od revoluce vývoj software, takže vzdělání nic moc, ale já se vzdělávám v mnoha oborech pořád, hodně čtu. horší je aplikace v praxi :-D

07. 08. 2019 18:20

ajanka

Paráda :-)!

07. 08. 2019 18:11

Veve12

Opět skvělé!!!

07. 08. 2019 18:01

sifaka

I ty jedna, ty víš jak na to! ...ty máš vlastně nějaké to vzdělání v potravinách, že? :-)...to potom kombinuješ jedna báseň :-)

07. 08. 2019 14:48

Dasa53

madriďačka: no včera jsem to měla docela na háku a dala jsem si meruňkové knedlíky s cukrem, což není u mě běžné :-D ale jednou za čas si osladím život a nic se nestane. nesmí to být 2x do týdne :-)

07. 08. 2019 14:38

Dasa53

sifaka: mám vlastní spočítané makroživiny, které jsou ale na základě vyvážené stravy, semaforky moc nekontroluji, spíš gramy B/T/S. bílkoviny jsou i pro mě výzva, protože jsem hodně omezila maso. Používám veganské náhražky od Garden Gourmet, které mají vysoký obsah bílkovin při zastoupení všech aminokyselin a nízký obsah tuků (do 10 %). jinak samozřejmě největším zdrojem živočišných bílkovin jsou ryby, mořské plody, tvaroh, vejce. z ryb hlavně bílé ryby (treska, halibut, máslová ryba), které mají nízký obsah tuku (na rozdíl od tučných tmavých ryb, jako je losos nebo makrela). dále skyr a domácí sýry. no a samozřejmě i šunka s vysokým podílem masa (ideálně taky domácí, ale už jsem dlouho nedělala, takže kupuji šunku "bez éček" od LE&CO. důležitým zdrojem bílkovin jsou pro mě i luštěniny (cizrna, fazole, hrách, čočka všech barev). ty je pak dobré míchat s rýží nebo bulgurem aby se doplnilo spektrum aminokyselin (na rozdíl od živočišných neobsahují rostlinné celé spektrum).

07. 08. 2019 14:06

sifaka

Hmmm, to je celý nějaký dobrý :-)..mňám......jen nevím, je tam dost bílkovin podle koučinku?…nebo nejedeš podle něj? Podle sebe vím, že Hollandia ni toho moc nedala, musela jsem dohánět tvarohem.

07. 08. 2019 12:21

madridacka

Už jsem se těšila, cos včera vařila :-)

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Kvíz o ceny

Soutěž o 5 poukazů na eshop REJFOOD v hodnotě 300 Kč

Ankety

Jak často jíte zakysané mléčné výrobky (jogurt, kefír, zákys apod.)?

Hlasovat