TOPlist


Vyvolení 2018

Založeno: 17. 01. 2018,    Ve skupině: Právě hubnu v kurzu STOB     Počet členů: 214

Zimní kurz v Plamínkové

Komentáře

Komentáře je možné psát až po přihlášení. Pokud již máte účet, přihlaste se prosím. Pokud ještě účet nemáte, registrujte se

23. 04. 2018 23:20

AgnesRain

Jé, děkuju, že na mě myslíš! Jsi hodná. :) Individuální přístup mám, začala jsem docházet k Petře na soukromou terapii. Dneska. První velký krok, který musíme zvládnout, je moje závislost na kombinaci cukr/tuk (nutella, levné čokolády, dorty). Dneska jsem to nezvládla, ale týden má sedm dnů... Třeba budu mít zítra úspěšnější den. A sepsala jsem si body, co získám, až zhubnu. Zatím jich mám dvaadvacet.

02. 04. 2018 21:22

Sperlingova

Ahoj všem. Zdravím po Velikonocích. Byly krásné, ujela jsem přes 100km na kole, byla běhat, válela jsem se na lehátku, jedla zdravá jídla, která jsme si spolu s rodinou nachystali. Tímto všechny pozdravuju, děkuju za to, že jsem vás mohla poznat. Zítre nakonec nedorazím, máme firemní oslavu, na kterou jsem nachystala zdravou tvarohovou pomazánku, tak na vás budu myslet. Ať vám to hubne. Já sicenezhubla, kolik jsem si předsevzala, ale cítím se mnohem líp, zúžila jsem se v pase, našla si nové druhy sportu, konkrétně TRX a pokračuju dál :-) Tak ať vám to klape a Anežce vyřiďte, ať na sebe nekašle. Je mladá hezká holka, asi by potřebovala individuální přístup a pak to pofrčí!!!!!!!!

26. 03. 2018 18:39

Omlouvám se, taky jsem to nenašla. Vyhledávač by se hodil.

26. 03. 2018 14:33

Sperlingova

ahááááááááá, děkuji :-) Pod moučníkem jsem to nehledala. Už to mám. A ve vyhledávání se to neobjevilo. Jak píše Hanka, tento tam byl. Moc děkuju a opakuji, ten pudink je pecka!!!!!!!!!!!!

26. 03. 2018 13:12

Hanka Malkova

Recepty STOB v Sebekoučinku jsou. To, co píše Naďa, platí pro uživatelské recepty. Jsou v databázi v záložce Recepty STOB, chia pudink je pod kategorií Moučníky. Což je možná trochu zavádějící, takovou dobrou svačinku by tam asi hledal málokdo :) V plánovaném redesignu webu zkusíme kategorie a řazení receptů trochu upravit.

26. 03. 2018 12:01

Recepty, které jsou uvedeny na záložce JÍDLO A VAŘENÍ, nejsou současně zapisovány do databáze potravin v Sebekoučinku. Byla by příliš rozsáhlá a zpomalila by vyhledávání. Obhospodařuje ji Hanka Málková a postupně tam ručně přidává vybrané recepty. Zatím máš jedinou možnost, opsat si recept do Vlastních receptů. Můžeš napsat do diskuse, aby Hanka recept přidala do DB, což by trvalo déle.

26. 03. 2018 11:41

Sperlingova

Ahoj, nevíte, proč mi nejde v Jídlokoučingu vyhledat v jídlech recept STOBu, abych ho mohla přidat?http://www.stobklub.cz/recept/92875/. Jak paní nutrispecialistka říkala, že mám před cvičením jíst, tak jsem si ráno dala tuhle vynikající věc z Chia semínek a málem jsem utrhla TRXy, kolik mi to dalo energie. Jako stravu před cvičením doporučuji (měla jsem asi hodinu před). A navíc je to fakt mňam!!!

14. 03. 2018 09:27

Zdravím vás všechny a posílám recept na zmiňované fazolové muffiny (já používám fazole z plechovky ;). Klidně taky posílejte vaše oblíbené recepty a sdílejte jak se vám daří. Pěkný týden všem

http://www.vimcojim.cz/magazin/recepty/Recept:-Fazolove-muffiny__s10007x10281.html

04. 03. 2018 16:42

Ahoj všichni, zdravím vás zase zpátky po dovolené :)

Ivčo určitě zkoušej nové recepty a můžeme je pak v úterý posdílet. Aleno mám radost, že se ti podařilo nejíst klobásu a s uvědoměním zase zavírat ledničku nebo to nahrazovat něčím jiným, klobouk dolů! Hořím zvědavostí, jaká pro tebe byla nedělní odměna? Blanko výrobky Šmakouna už se dají koupit celkem všude, ale rozhodně nemívají celý sortiment - ten najdeš v prodejnách Vitaland nebo na internetu na rohlik.cz a kosik.cz. Ohledně sportu jsi motivací hodně lidem! A Martino těší mě, že ses odměnila plaváním a wellnessem - taky inspirativní :).

Těším se na vás v úterý, i na povídání nutriční terapeutky Tamary Starnovské

28. 02. 2018 15:12

Martula17

Ahoj všem, já se včera po týdenní dovolené na horách na kurz těšila. Bohužel nám chřipková epidemie udělala čáru přes rozpočet, ale aspoň budeme mít o to delší kurz. Včera jsem využila už zaplánovaný čas a odměnila se za dosavadní hubnutí :). Zašla jsem si zaplavat a do wellnessu, což bylo moc fajn.....Doporučuju všem, prohřátí v sauně a páře přišlo k duhu, obzvlášť v těchto mrazech. Blani, drž se, myslím, že vydáš při zimních sportech tolik energie, že pak nějaké to vínko a jídelní "úlet" zase tolik neuškodí. Jsi fakt dobrá, že se věnuješ tolik sportu, to je určitě kromě vyváženého jídla ta správná cesta. Snažím se tě následovat :). Martina

26. 02. 2018 20:51

Sperlingova

Ahoj, no ty recepisy jsou z mého munulého hubnutí.... a ty špagety ze Šmakouna se vám daří v obchodě najít? Já je teda už nesehnala.... :-( Co se týče zdravého jedení, tak mi přijde, že je potřeba nad tím přemýšlet a nakupovat si zásoby dopředu. Teda musím říci, že jsem se v poslední době nějak zasekla, víkendy na horách mi dávají zabrat... dám si sice pořádně do těla, ale večer víkečko a pod jeho vlivem pak nějaké nezdravé jídlení prasení :-( MInule jsem se ulila, žádný rýma, jsem si šla místo kursu zacvičit :-)

24. 02. 2018 20:56

alamed

Ahoj holky, měla jsem napsat svůj úkol na tento týden, že si mám uvědomit svůj zlozvyk - po příchodu domů si nevezmu z lednice to nezdravé, třeba tu zmíněnou klobásu. Tak jsem si řekla, že si připravím den předem něco jako třeba šopský salát. Docela se mi daří si uvědomit, že už jsem zase v lednici, ale zase ji zavírám. Buď mám něco připravené nebo jsem si koupila zásobu kefíru, což jsem zjistila, že k odpolední svačině mi vyhovuje. Tak snad jsem to dobře pochopila. :-) Jo a jinak se těším na zítra na neděli na sladkou odměnu - čtení knížky po obědě za odměnu. :-)

21. 02. 2018 21:57

Ivca 1

Teda Blani, ty jedeš!:-) Klikla jsem na fotku a rozbalila se mi Tvá aktivita na STOBu. Ani jsem nevěděla, že tady jsou recepty. Koukám na ty špagety se Šmakounem. Sice jsem nedávno říkala, že mi nechutná, ale zvědavost mi nedala, abych to nevyzkoušela znovu, a zjistila jsem, že už jsem s tím v pohodě a nevadí mi to. Takže špagety s rajčaty a lilkem asi taky zkusím. Jinak kde ji včera byla? Doufám, že někde na fajn akci a ne třeba s rýmou doma.

20. 02. 2018 07:18

Sperlingova

ano a ne :-) protože když si napíšu tři hodiny sportu týdně do rozpisu, tak mi vychází 6000kj denně na příjem. A když běžím hodinu, tak mi hodinky ukazují výbej cca 3500Kj a fakt je, žemi pak lezou oči z důlků i po večerní poctivé špenátové polévce se spoustou bílkoviny.

18. 02. 2018 20:30

Blanko, k tvému dotazu: záleží, jak sis nastavila pohyb ve vstupních informacích (kolik pohybu za týden jsi zadala). Takže pokud je ten 3500kJ běh součástí tvého týdne, který jsi zadala, že pravidelně děláš, tak to navíc není, protože program počítá s tímhle výdejem. Ale pokud jsi to tam nezadala, tak ano, máš to navíc ;). Je to takhle srozumitelné?

18. 02. 2018 20:27

Ahoj holky, díky za vaše komentáře. Mám radost, že se vám daří a těší vás to. Jasně, i když to možná ještě není úplně dokonalé, věřím tomu - jak píše Blanka - že od vašich dřívějších jídelníčků jste už udělaly změny a o to jde. Doufám, že vám to takhle vyhovuje, chutná a nehladovíte, no vždyť víte, opakuju to pořád dokola :). Protože jedině tak si to udržíte dlouhodobě a to chceme

15. 02. 2018 20:39

Sperlingova

já mám taky každý den něčeho víc a něčeho málo..... ale stejně určitě všichni jíme 10x líp než dřív :-) Ještě ale mám jeden dotaz na Petru. Když mám sportovní aktivitu, jako že běh, např. 3500 Kj, tak to mám sníst 6000+ 3500, nebo to mám k dobru??? :-)

14. 02. 2018 19:44

RaRadka

Ahoj všem, souhlasím s níže uvedenými poznámkami, že malé krůčky jsou super a taky mě těší. Pro mě je pořád nejtěžší, v kterém jídle je (alespoň poměrově) kolik bílkovin apod., takže k tomu využívám sebekoučink nejvíc - řazení jídel v přehledech podle různých kategorií je prostě paráda, názornější už to být nemůže. Díky za ně jejim tvůrcům.;-)

13. 02. 2018 13:08

Martula17

Ahoj Petro, potravinová váha se stala v poslední době mojí "nejlepší kamarádkou" a mám za ty 2 týdny pocit, že získávám cit a odhad pro množství jídla. Je to časově náročnější, ale beru to jako dobrou investici do sebe a svého zdraví. Celkově kurz i ty mě opravdu motivuješ, ve skupině "se to lépe táhne". Hubnutí jde pomalinku, ale mám radost i z menších krůčků, hlavně že jdu správným směrem. Těším se na dnešní setkání a téma pohyb. Krásné úterý všem :)

12. 02. 2018 20:47

Sperlingova

Na zítra se moc těším :-) a děkuji :-)

12. 02. 2018 19:42

Blanko zítra vám rozdám opravené jídelníčky co jste ještě psaly na papír. Vaše sebekoučinky taky vidím a vrátím se k nim zítra. Ale psát vám všem nic nebudu, to bohužel nestíhám. Tobě konkrétně jde velká pochvala, jak vzorně zapisuješ a jíš a taky za pohyb! Jen tak dál :)

12. 02. 2018 11:36

Sperlingova

Krásný dobrý den, budeme prosím ještě dostávat nějaké komentáře k našim jídelníčkům zde na STOBu? Já jsem nějak nabyla dojmu, že ano. Pokárání či pochválení by pro mě rozhodně bylo motivací :-) Děkuji, Blanka

04. 02. 2018 19:13

Ahoj, byla jsem na konferenci, tak se omluvám, že se sem dostávám až teď.

Blanko: normálně jdi na placený cyklus sebekoučinku a ve chvíli, kdy to po tobě chce zaplatit, zadej slevový kód (je tam na něj políčko). Kdyby to nefungovalo, poraď se se Zuzkou Málkovou, která to má na starosti (zuzkamalkova@seznam.cz).

AgnesRain: když jsi na tvojí stránce na STOBklubu, vlevo dole je možnost Přidat lektora. Na to klikni a pak tam vepiš moji přezdívku ´petrita´a já už tě potvrdím :).

Ivčo, hubnutí se odvíjí od toho, kolik kJ denně ubereš od dřívějšího jídelníčku (přibližně to vychází tak, že když ubereš 2000 kJ denně, dá to půl kila týdně a pokud dokonce 4000 kJ denně, tak za týden dáš kilo dolů). Obvykle hubnutí odpovídá bazálnímu metabolismu. Je zvláštní, že se sebekoučink a kalorické tabulky tak liší. Mám zkušenost, že to odpovídá. Napsala jsi do obou programů stejné vstupní údaje? (váha, kolik chceš zhubnout, jak často se hýbeš atd.). Čím je člověk vyšší a čím má větší nadváhu/obezitu, tím vyšší je energie, kterou by měl sníst (a naopak).

A jaké pro vás je vážení, zapisování a zpětná vazba z programu? Doufám, že je to pro vás přínosné a daří se vám jíst zdravě, pestře a chutně (a snad u toho i hubnete :).

Všem vám držím palce,
Petra

01. 02. 2018 22:28

Ivca 1

Ahoj Péťo,
prosím Tě nepočítá ten sebekoučink nějak vysokou hodnotu kJ, které máme sníst denně? Vypočítalo mi to 7100 kJ denně, to je moc:-)) Vždyť dneska podle toho jím a asi prasknu:-))

Jinak bazální metabolismus jsem si zjistila 7100, takže hubnutí probíhá na úrovni bazálního metabolismu? A proč mi Kalorické tabulky vždycky vypočítají 5200 kJ denně? Ten rozdíl je prostě obrovský, tak se trochu bojím, jestli teda nezhubnu moc rychle, nebo naopak nezůstanu tlustá:-))


Díky moc

Iva

31. 01. 2018 16:26

AgnesRain

Petro, prosím tě, jak že si tě můžu zadat jako kouče v sebekoučingu? :)

30. 01. 2018 21:46

Sperlingova

Ahoj Pet, zkoušela jsem ten sebekoučing na 3 dny zdarma, teď to po mně chce zaplatit, ale už není nikde možnost zadat teď STOB kód, co jsme dostali. To musím založit úplně nový cyklus? dík B

24. 01. 2018 10:36

AgnesRain

Taky jsem nemocná. Ale aspoň budu mít víc času snídat doma. :D Na stolku mám misku s tvarohem a banánem a za chvíli se do ní pustím.

24. 01. 2018 10:14

To ráda slyším. Během týdne je všechny pročtu, uzdravím se a příští týden se na vás těším zas v plné síle! :)

23. 01. 2018 22:04

Sperlingova

Ahoj Petro, zapisujeme jak divé dosavadní jídelník...poslední kachnička proběhla a jde se na to, užij si čtení jídelníčků :-)

21. 01. 2018 21:23

ivamal

dobrý den
pokud byste měl někdo zájem o studii, tak zde prosím nechte mail nebo mně napište na malkova@stob.cz a těšíme se na vaše příspěvky

17. 01. 2018 21:11

Zdravím vás dámy a pane :)

Jak se vám daří zapisování jídelníčků? Co jste zatím o sobě zjistili?

Včera Iva mluvila o té studii, kdo byste měl zájem zúčasnit se, kritéria jsou následující:

věk 30 - 40 let
BMI 26 - 29, max 30
poměr obvod a pasu pod 0.8

Ať vám jde zapisování od ruky a těším se na další setkání v úterý,
Petra

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma