TOPlist

Ve skupině: Výzva 52
Počet členů: 115
Založeno: 10. 07. 2018

Pokračování tématu o jídle a vaření.

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

21. 11. 2018 19:16

Tento blog uzavírám, je už hodně plný a dlouho se otevírá. Takže vzhůru do trojky ;-).

Upekla jsem sekanou a dýni. Úžasná kombinace, moc nám to chutnalo. V práci jsem měla na křehkých plátcích tvarohovo - dýňovou pomazánku.

21. 11. 2018 17:33

Msa55.To je tedy síla! Nedivím se,že za takovou cenu Pomelo oželíš.Také ho mám ráda,ale denně nemusím.Já mám stále ten svůj hroznový cukr.A i když jsem si ho uložila v kuchyni hodně vysoko,tak stejně neodolám a ze židle dosáhnu snadno.

21. 11. 2018 09:25

ajanka ....ano určitě mne POMELO zachránilo.....si představ , že ten k...vietnemec je ze 40 Kč zdražil na 65 Kč.. tak to už tam pro něj nejdu..nejsem blázen.....

21. 11. 2018 05:13

Na snídaňové ovesné kaši s jablkem a chia semínky jsem si moc pochutnala :-).

21. 11. 2018 00:16

Na ráno nachystány tvarůžky, chléb a zelenina, na svačinu cottage,mandarinka,jablko banán, oběd zeleninové rizoto se sýrem, okurkový salát, svačina opečený toust s bryndzou,rajčata, večeře dýňový krém, cz toust

20. 11. 2018 21:24

Od sousedky jsem dostala půlku velké dýně a měla jsem tu hrnec hovězího vývaru. Udělala jsem tedy moc dobrou dýňovou polévku a pomazánku z dýně a tvarohu. Ze zbytku vývaru je na zítra nachystaná koprovka - bude s vejcem a bramborem a ještě jsem si na ráno "předpřipravila ovesnou kaši s rozinkami, jablky a chia semínky. Už se na ni těším :-).

19. 11. 2018 21:07

Ráno chléb, šunkové koleno, 30% Eidam, spousta zeleniny. K svačině jablko, k obědu tuňák, křehké plátky, zelenina, odpoledne dortíček od kolegyně a večer chléb ve vajíčku a spousta zeleniny. Večer ještě sklenička dobrého červeného vínka :-).

19. 11. 2018 19:03

Dnes ke snídani zeleninový krém,ke svačině hroznové víno,k k obědu vločková polévka s drobením,torteliny plněné špenátem a ricottou a zeleninový salát.Ani jsem to všechno nesnědla.

19. 11. 2018 17:24

pomalu každý den si tedky koupím POMELO.....jsou moc dobré, šťavnaté, lehce navinulé....ujíždím na nich....

18. 11. 2018 21:11

Dnes jsem do klasického rajčatového salátu s cibulí přidala kousek řapíkatého celeru a bylo to moc chutné. Nemáte někdo tip na recept z této zeleniny. Letos se mi poprvé urodil a v pátek jsem ho ze zahrady nastěhovala do sklepa ve dvou bedýnkách.

18. 11. 2018 19:53

Dnes k snídani cottage, šunka, křupaá slunečnicová kostka z toustovače, rajčátka, kotlík černého čaje, svačina kuřecí vývar s domácími játrovými knedlíčky, troškou nudlí a zeleninou, oběd vařené brambory a plněná libová kotletka, svačina domácí mrkváčjy a kafíčko a k večeři dřevorubecky chlebík opečeny na sucho v toustovači a avokádová pomazánka.

18. 11. 2018 19:52

18. 11. 2018 17:00

Dnes ráno chléb s lučinou, mandarinky, svačina mrkev,jablko,banán,mandarinka, oběd dýňový krém s krutonky, selská omeleta s houbami, červená řepa,okurky, svačina suchárek s džemem, večeře rybí pomazánka, chléb, zelný salát

18. 11. 2018 15:11

Dnes jsem si z lednice vytáhla zapomenutou zeleninu,lilek a cuketu,po včerejší "žranici"v rámci oslavy narozenin si to tělo žádá.

18. 11. 2018 14:44

Dnes ráno müsli - osobně namíchané ( vločky, rozinky, semínka ), bílý jogurt a mandarinka, k tomu zelený čaj a káva. Na oběd hovězí vývar, kuřecí plátek "na přírodno" s rýží a mrkvový salát, odpoledne byla kávička s jablečnou müsli tyčinkou a večer bude chléb s tvarohovou pomazánkou a čaj.

17. 11. 2018 19:29

Dnes k snídani 2 vejce na polotvrdo, rukola, polníček, rajčatja a to vše na v toustovači opečené celozrnné jaiserce s florou. Bylo to úžasně jedlé :-). Svačina kysané podmáslí a hruška, oběd kuřecí prsa tandori v jogurtové omáčce s čerstvým zázvorem, indické placky čapáti - to bylo dokonalé a v podvečer slunečnicová kostka, rybyčková pomazánka, zelenina.

17. 11. 2018 19:20

Ke snídani tvarohový šáteček a čaj,svačina ovocná(hroznové víno).Na oběd jsme byli s rodinou pozváni v rámci oslavy narozenin-kuřecí vývar s domácími nudlemi,smažený vepřový řízek a s výborným bramborovým salátem,následovaly dort,sklenka bílého vína a v podvečer šunka a sýr.Večeřet snad ani nebudu,tak jsem se nacpala.

17. 11. 2018 18:43

ted koukám v televizi na pořad Kluci v akci a vařili tam houbový krém a základem byla kostka másla?!?!?!?!? to by mi teda pro mastnostu nemohlo chutnat

16. 11. 2018 23:01

U nás dnes k večeři smaženice z hlívy, mísa rajčatového salátu a mošt. Vše z domácích zdrojů. Jen chléb a sůl je koupené.

15. 11. 2018 21:48

Dnes jsem upekla 2 kuř.stehýnka na mexické zelenině a houbách a k tomu jsem udělala egyptskou rýři....moc jsme si pochutnali

14. 11. 2018 18:41

Můj jídelníček byl podřízen výletu na Kokořín. Ráno čaj a chléb s pomazánkou z tvarohu a avokáda. Na výlet s sebou vodu, chléb, šunku, jablko. Doma salát z fazolí, tuňáka a zeleniny, odpoledne hrstičku fiků a večer skyr.

14. 11. 2018 17:07

Ke snídani celozrný chléb se sýrem a mandarinka,k obědu mrkvová polévka s krutonky a rybí filátka Mahi Mahi s máslovou omáčkou a bramborem(vařila školní jídelna,svačina-řecký jogurt s borůvkami a zakysanou smetanou.

14. 11. 2018 11:59

Dnes zbytkový den, co lednice dala :kousek ,zbytek kysaného zelí,pečené krůty, brambory, bramboračka s posledními čerstvými houbami, ráno zbytek nivy a chléb, večer :tousty se sýrem a zeleninou ze zbytku chleba, a zelný salát, svačinky ovoce. Zítra :hurá doplnit lednici a špajz.

12. 11. 2018 22:04

Děvčata v tom hotelu v Egyptě kde jsme byly, tak tam vařily strašně dobré polévky a můžu vám říci, že ta hrášková , ta byla famozní...lepší jsem ještě nikdy nejedla....

11. 11. 2018 21:01

V rámci léčby své chcípavky několikrát za den česnečka s bramborem, jinak pečená krůta se zelím a knedlíky, ale to se mě moc netýkalo.

11. 11. 2018 18:43

Vyjímečně přispěju i sem, včera jsem "vařila" sushi.Mělo být údajně pro dva, najedli jsme se z něho tři s dcerou a zetěm a bylo to super, protože pak se vyspaly naše malé ještěrky, které jsem dloooouho neviděla.Jim jsem připravila pohankovou kaši s tvarohem a mangem.Pak ještě banán s tvarohem, vločkami a burákovým máslem,

11. 11. 2018 18:09

Dnes k snídani opečená tmavá kaiserka v toustovači a k tomu cottage, šunka, rajčata a čaj. Svačina jedna čočková palačinka ze včerejšího oběda. Oběd pečená zelenina ( lilek, cuketa, dýně, lilek, č. řeoa) k tomu květákový nákyp ( květák, cuketa, vejce a kousek nivy) - výborný to bylo. Odpolední svačina pasek čokolády a kafe, večeře carpaccio z č. řepy, rukola, polníček a k tomu řecký sýr.

11. 11. 2018 18:07

Snídani jsem si po včerejší večerní žranici odpustila a začala obědem-brokolicový krém a jarní závitek s kuřecím masem a zeleninou,na svačinu rohlík a mandarinka a k večeři tatarský biftek a 3 topinky.

11. 11. 2018 17:24

Dnes tedy těžká improvizace :-). Ráno vydatná snídaně - topinka, šunka, sýr, rajčata, paprika, cibule, čaj, káva. V Poniklé skvělé latté a marokánka, kterou od dětství zbožňuju. Doma minipanáček slivovice na cestovní úspěchy ( V Podkrkonoší jsme se zamotali + řešili mou nevolnost z jízdy serpentýnami a málem se nám nepovedlo dorazit včas :-)). A pak vrchovatý talíř zelňačky, tak husté ( zeleninou, bramborami , zelím a masem - bez mouky :-)), že v ní stála naběračka. Ještě jedna kávička a půlka koláčku :-).

11. 11. 2018 06:54

Včera k snídani 2 volská oka se šunkou, tmavý chléb, svačina banán a b. jogurt. Oběd hovězí vývar s játrovými knedlíčky a zeleninou, palačinky z červené čočky s tvarohem. No a potom už jen kafe a jablko jelikož jsem byla sytá ještě v podvečer..

10. 11. 2018 21:11

Na snídani topinka z topinkovače, šunka, sýr, rajčata, paprika, cibule a čaj. Na oběd u kamarádů kýta na smetaně s knedlíkem, odpoledne kávička a štrůdl, takže večer už jen kefírové mléko:-).

10. 11. 2018 20:56

Ke snídani brokolicový krém,k obědu smažený kuřecí řízek s bramborovou kaší,na svačinu mandarinka a k večeři celozrný chléb se sýrem Palouček.

09. 11. 2018 21:47

Tak já jsem tedy expert !!! Při nákupu v Globu jsem si koupila tlačenku a místo omáčky jsem si dala tlačenku s cibulí a děsně jsem si pochutnala......dnes holanské řízky a zítra tedy bude konečeně kuře na paprice....ha ha ha

09. 11. 2018 20:54

K snídani byl chléb se šunkou a se sýrem. Na svačinu - kromě spousty bylinkového a slabého černého čaje- křehký chléb s pomazánkou z červeného zelí a cottage + jablko. Na oběd vinná klobása a zelenina. Odpoledne kousek buchty z červené řepy a večer zelňačka. Na zítra jsme pozváni na oběd na srnčí kýtu na smetaně ke kamarádům, tak večeře bude asi jen hodně lehká. Už mám ale upečený pekáč šunkafleků. zavakuuji a hodí se, až dorazíme z Poniklé:-).

09. 11. 2018 20:21

Snídaně: celozrnná houska, cottage, šunka, čaj, svačiba nebyla :-(, oběd celozrnné šoagety s bazalkou, rajčaty s cuketou, mozzarella, zelenina. Svačina odpoledne banán a večeře slunečnicová kostka hermelín figura, šunka a avokádová rama.

09. 11. 2018 20:20

09. 11. 2018 18:57

Ke snídani škvarková placka,jablko, svačinka nebyla,oběd:pečená krůta,zelí, houskový knedlík, svačina citronový birell večeře: rybí pepřenky,chléb, zelný salát

09. 11. 2018 15:42

Snídaně ovocná-mandarinky,k obědu treska v celozrném trojobalu,na svačinu vanilkový kefír a hroznové víno.Večeře bude v hospůdce,možná si zopakuji včerejší tatarák.

09. 11. 2018 06:16

Dnes klasika, pečené kuře, bulgur, dobrý salátek, brokolicová polévka.

08. 11. 2018 20:28

Snídaně jen chléb a káva,bez svačiny,oběd polévka zeleninová krémová, rohlík,svačinka škvarková placka,rajčata,večeře tousty se sýrem a zeleninou, mandarinka.

08. 11. 2018 19:55

Dnes neskutečný fofr a improvizace, ale snad ne příliš závadná: Celozrnné lupínky, bílý jogurt, med. Krůtí šunka a křehký chléb. Jablko, skyr, vinná klobása a kysané zelí.

08. 11. 2018 19:38

Snídaně polévková-brokolicový krém se smetanou,na svačinu lečo s chlebem,pozdní oběd v rámci oslavy narozenin kamarádky byl velmi chutný-tatarský biftek s topinkami a řádným přípitkem.

08. 11. 2018 15:02

Dnes k obědu celozrnné špagety a rajčatová omáčka s cuketou a s bazalkou, mozzarella a parmazán . Zelenina nechyběla :-).

08. 11. 2018 09:19

Po 14 dnech stravování v Egyptě mám strašnou chuť na omáčku, takže dnes bude moje nejoblíbenější , a to je kuře na paprice se smetánkou....

07. 11. 2018 20:10

Dnes k obědu pohanka na půl s rýží parboiled a dušeá kýta. Zelenona.

07. 11. 2018 18:42

Odpoledne jsme skončili v sushi baru na vietnamské polévce s kuřecím masem, sushi a zeleném čaji. Zelňačka a šunkyfleky se posouvají :-).

07. 11. 2018 18:10

Snídaně ovocná,mandarinky,k obědu zeleninová polévka s kapáním a treska v celozrném trojobalu s barmborem.K večeři celozrný chléb se šunkou a tvrdým sýrem.

06. 11. 2018 19:58

Zítra mám v plánu ráno celozrnné lupínky s jogurtem a hroznové víno, do práce si beru fazolový salát a uvařila jsem uzené kolínko na zelňačku. Je na něm hodně masa, tak to vidím i na výrobu šunkofleků :-).