TOPlist


Tak opět začínám

Založeno: 11. 06. 2019, liebesonka    Ve skupině: Když se chce, tak to jde     Počet členů: 704

Minulé pondělí jsem začala svůj sebekoučink č. 4. A snad už to vyjde. Našla jsem zásadní chybu. Vždycky na začátku jsem měla tendenci vykoupit obchod se zdravou výživou (pohanka apod.) a udělat velký škrt v tradičních potravinách - jako je třeba chleba. Samozřejmě mi tyhle potraviny, na které jsem celoživotně zvyklá, tak chyběly a přemíra těch "zdravých" mi už lezla ušima ven, takže přejedení a nájezd na tloustnoucí režim byl otázkou času. Takové "z extrému do extrému". Máte zkušenosti s tím, že jste sebekoučink zkusili/ly na několikátý pokus a pak teprve to klaplo? Potřebuji nějakou duševní vzpruhu.. :(

Komentáře

Komentáře je možné psát až po přihlášení. Pokud již máte účet, přihlaste se prosím. Pokud ještě účet nemáte, registrujte se

07. 10. 2019 12:57

martashi

Jasně, že to klapne. Drž se sebekoučinku , je to velký pomocník, snaž se mít semaforky v rovnováze. Plánuj si jídlo den dopředu a nakrabičkuj si ho i sebou do práce.Když sníš něco mimo plán zapiš do sebekouče a nevyčítej si to, ale přidej pohyb a jak se tady na stránkách říká : "vrať se na značky" Snaž se jít cestou nejmenšího odporu. Každý týden si dej nový cíl (třeba místo sušenky vlašský ořech, nebo místo čokolády jablíčko,) protože když si zakážeš všechno cos dosud jedla nevydržíš . Dietou nesundáš trvale skoro nic, vždycky se to vrátí. Jde o změnu stravování jako takového a samozřejmě pohybového režimu. Půjde to třeba pomaleji, ale vytrvalost vede k cíli. Ať se ti daří :-)

02. 10. 2019 20:01

DanielaLeová

Ještě dodám, ze bez chyb bychom stali pořad na miste. S chybami se ucime a zdokonalujeme a jsme blíže našemu čili!! Takže je jedno, ze zacinas od znovu, hlavně ze se pokaždé zvednes a pokračujeme dal!

02. 10. 2019 20:00

DanielaLeová

Ahojky,
Tohle přesně znám. Na začátek bych chtěla zmínit, ze sebekoucik neabsolvuji, ale bojuju s tím zatím sama.
Taky zacinam už po několikáté a teď mám cca za měsíc dole 3 kg a jedla jsem tak,abych neměla hld, nepocitovala jsem chuť na sladké ( protože jsem si ho přestala paradoxně zakazovat :D ) a taky jsem si dopřála, co mám rada. Občas jsem si dala kousek pizzy, nebo si udělala domácí hamburger. Nevím jak to chodí v sebeloucinku, ale já si zapisují každý den, přenosu hodinu jídla, co jim, jaké mám u toho pocity a taky si tompocitam do kalorickych tabulek.
Teď pravé je to měsíc, co zacinam od znova s novými informacemi. Chápu jak se asi citis a hooodne moc ti přeju, aby jsi se citila skvěle a dařilo se ti dojít do cíle !!! ❤️

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma