TOPlist
Sledujte nás:

Datum registrace: 19. 02. 2015

Jak si nahrát profilovou fotku?

Mirki

Sebekoučink

Cyklus 3 dny zdarma smazán automaticky dne 25.07.2016

Získané body

Tento měsíc: 0
Celkem: 221
Zobrazit více

 

?

Jak sbírat body

Počítadlo pohybu

Můj pohyb
Chůze: 0 km
Kolo: 0 km
Cvičení: 0 h 0 min
 
Všichni uživatelé
Chůze: 104079.76 km
Kolo: 55880.15 km
Cvičení: 4551 h 50 min

Přátelé

?

Jak požádat o přátelství

Upozornění: Jedná se o blog uživatele STOBklubu, který neprochází kontrolou a nemusí splňovat zásady STOBu.

Velkej bič a malej dvorek

03. 09. 2018

Pomóc. Dnes jsem si udělala "Můj index zdravého životního stylu" a ten výsledek (skoro stejný jako v lednu) mě pěkně posadil na zadek. V dubnu jsem měla výsledky mnohem lepší, cítila se líp a vážila míň. Teď musím přiznat návrat ke starým návykům, především mlsání u televize, a na výsledcích i na váze je to vidět. Vždycky vydržím jen chvíli a pak si zase povolím, chybí mi disciplína. No, jak by řekla maminka, chce to velkej bič a malej dvorek.

Raději bych, kdyby to šlo bez biče.

Hodnocení (3 hlasů):

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

10. 09. 2018 08:12
Všem vám opravdu moc děkuji za podporu, budu snažit, aby ten další index byl lepší a abych se zbavila těch OTK :-) a zase se cítila líp. Pak se vám přiznám, jak jsem dopadla. Díky.
08. 09. 2018 06:31
Vydrž a vrhni se do toho poctivě.Porekadlo znám a budeš se divit na kolik lidí sedí -:))))) s chutí do toho
07. 09. 2018 20:28
moje maminka užívala stejné pořekadlo. a já z praxe potvrzuju, že to bez biče nedávám. Mám ho v podobě sebekoučinku a i když někdy tzv. zaprasím, tak se strašně rychle musím k biči vrátit. To je ale pouze realita letošního roku. do té doby jsem si pěkně vytvářela OTK - okrasné tukové prstence a teď mám co dělat, abych se jich na stará kolena zbavila
05. 09. 2018 11:48
Je pravda že při zapisování mlsnou nemam ale jím hodně ovoce. Tak nepotřebuji mlsat.
05. 09. 2018 08:31
Jo poctivě vyplněný INDEX ukáže pravdu !!!! Však víš, kde jsi dělala chyby, tak hurá do toho, sebekoučink je velmi dobrý pomocník a hlídač , taky jsem tedky na něj zase najela, abych se dala do latě !!!!
05. 09. 2018 08:16
Jak píšeš tak je vidět, že víš kde je problém. Když jsem poctivě zapisovala a měla vyvážený jídelníček tak jsem žádné chutě večer neměla. Přeji ať se ti daří. Drž se!
05. 09. 2018 07:01
Vem si ponaučení z toho jak ti bylo líp v tom dubnu, oproti tomu, jak to máš dnes,. Myslím, že víš kde máš problém, tak se na něj zaměř. Mlsání u televize je jen zlozvyk, nebo důsledek nesprávného jídelníčku. Dá se napravit obojí. Tak držím palečky, aby další test indexu zdraví vyšel lépe ve tvůj proslěch :-)!
05. 09. 2018 04:48
Chce to motivaci, projít si jídelníček, zamyslet se jestli zapisuješ všechno - i to mlsání, mrknout, jestli máš někde v okolí spřízněnou duši, se kterou si půjdeš zacvičit nebo se jen tak projít - já jsem jí našla v sousedce od vedle, chodíme večer spolu a než probereme, co den dal - máme odcvičeno víc než denní plán a najít si nějakou odměnu za to, co se povede. A mít něco i na mlsání. Třeba jogurt ...A hlavně. Nedovolit myšlenkám typu jsem nemožná - já to balím aby vyhrály. A každý úspěch se cení!!! tak vydrž.
05. 09. 2018 04:30
Důležité je, ujasnit si, co doopravdy chceš a pak za tím pomalu jít. A protože jsi tady na STOBu a píšeš o tom, co bys chtěla jinak, myslím, že už máš jasno. Tak to je ten první krok a teď postupně i ty další ..... :-). Držím palce.
04. 09. 2018 23:12
Nedávej si velké cíle, každý splněný malý a důsledný krůček je dobrý. Nespěchej, určitě jsi taky nenabrala za půl roku, tak to nechtěj rychle shodit. Sebekoučink je velký pomocník.

Kvíz o ceny

Soutěž o tyčinky YES!

Ankety

Jak jste na tom s váhou po období karantény?

Naši partneři