TOPlist
Sledujte nás:

Datum registrace: 06. 04. 2013

Jak si nahrát profilovou fotku?

aantonin

Původní Sebekoučink

0 %
0 kg 10 kg

Již zhubnuto: 0 kg

Získané body

Tento měsíc: 0
Celkem: 402
Zobrazit více

 

?

Jak sbírat body

Počítadlo pohybu

Můj pohyb
Chůze: 0 km
Kolo: 0 km
Cvičení: 0 h 0 min
 
Všichni uživatelé
Chůze: 129025.32 km
Kolo: 67379.32 km
Cvičení: 5350 h 41 min

Přátelé

aantonin

Jak psát blog?

Upozornění: Jedná se o blog uživatele STOBklubu, který neprochází kontrolou a nemusí splňovat zásady STOBu.

moje dnešní aktivita

15. 04. 2013

Vzhledem k tomu, že ke spalování tuku se musí taky trochu přidat na pohybu kostry, denně trochu cvičím. Dneska jsem cvičil dvojfázově, dopoledne a navečer. Dopoledne v 10 až 11,05 jsem jel 30 min na rotopedu se zatížením 100 wattů a rychlostí 30 km / hod. Potom jsem
30 min cvičil na strojích. Večer jsem od 17,00 do 17,30 jel na rotopedu opět se zatížením 100 watů. Celkem pohoda, spálil jsem dost kj, nebo kcal. Teď budu takhle cvičit obden a to by bylo, aby se ta váha nehnula znatelně dolů. Ještě že mám tu posilku.
Hodnocení (3 hlasů):

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

16. 04. 2013 06:16
Držím palce, vím co to je se při velké váze přinutit k pohybu. Rotoped je určitě na klouby nejšernější
16. 04. 2013 00:45
16.4.2013
Nestačí jezdit jenom na rotopedu.Je třeba zařazovat i jiná cvičení např.na břišní svaly.Pochopitelně závisí na zdravotním stavu.
15. 04. 2013 23:17
Bezva, držím palce, ať Ti drží zdraví.
15. 04. 2013 23:17
Super, jdeš správnou cestou...jen tak dál:)
15. 04. 2013 23:15
Tak to bude paráda.

Kvíz o ceny

Soutěž o produkty Meggle byla ukončena. Gratulujeme vítězům: nevzdavatse kacka sonova
Výhru je nutné si vyzvednout na Dni Zdraví 23.10.2021 v Praze na Pankráci. Více info zde

Ankety

Jaké nové recepty byste chtěli na STOBklubu?

Naši partneři