TOPlist
Sledujte nás:

Datum registrace: 01. 01. 1970

Jak si nahrát profilovou fotku?

Získané body

Tento měsíc: 23
Celkem: 183
Zobrazit více

 

?

Jak sbírat body

Počítadlo pohybu

Můj pohyb
Chůze: 0 km
Kolo: 0 km
Cvičení: 0 h 0 min
 
Všichni uživatelé
Chůze: 134618.41 km
Kolo: 66411.20 km
Cvičení: 5599 h 38 min

Přátelé

Upozornění: Jedná se o blog uživatele STOBklubu, který neprochází kontrolou a nemusí splňovat zásady STOBu.

Co mi dalo prvních 12 týdnů

02. 02. 2013

Včera mi skončil první 12 týdenní cyklus. Shrňme si ho.
Cílem bylo snížit váhu ze 100 kg na 90 kg. Úspěch je více méně poloviční- má váha se v momentální době udržuje na 95,5 kg.
Ztráta centimetrů se pohybuje kolem -2 až -3 cm v obvodě.
Piji méně sladkých vod, piji především perlivou či neperlivou čistou vodu a čaje (černý čaj si sice i nadále sladím, ale když už jsem se vzdala kafe, které nemohu pít jinak než s cukrem a mlékem, ty dvě lžičky /původně tři/ přírodního třtinového cukru na 500 ml čaje mi nevezmou :-D). Šťávy do vody jsem přestala kupovat už skoro před měsícem. Sice občas koupím Colu, Kofolu nebo něco, ale většinou to vydrží 2-3 dny (pro dva lidi- dávám si většinou jen skleničku k jídlu).
Neodnaučila jsem se brát si na kasu (jsem brigádnice) bonbony. Ono když máte nervy v p...., to sladký je prostě fajn. Snažím se to zredukovat alespoň na žvýkačku.
Rozhodně můžu považovat za úspěch zvýšení obsahu zeleniny v mém jídelníčku (pořád to není tolik, kolik by chtěl STOB, ale všechno bude).
Ani po třech měsících jsem se nedonutila pravidelně cvičit.
Jsem lajdák co se týče vyplňování jídelníčku- ale mám už sešit, do kterého si budu všechno snězené psát a večer zapisovat na STOB (poslední dobou se přes den k počítači dostanu málokdy).
Jíme méně smažených jídel. Smažáku, chybíš mi.
Už skoro měsíc jsme neměli k jídlu tatarku či majonézu.
Podařilo se mi lehce zredukovat spotřebu suchých salámů a uzenin v domácnosti.
Daří se mi přinutit se jíst jogurty (většinou k snídani). Přidávám si do nich nově otruby a vznikne z toho taková fajn kaše :-D
No, to je asi všechno. Tak hurá do nového cyklu (opět 12 týdnů-cíl 89 kg).
Hodnocení (7 hlasů):

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

17. 10. 2013 11:36
Pardon, nějak jsem to odklikla omylem prázdné. Chtěla jsem jen poznamenat, že smažené mi taky pořád chybí - už jsem ho neměla skoro půl roku, ale chutějsou porád :-(
17. 10. 2013 11:34
Napište komentář...
06. 02. 2013 10:59
Děkuji za podporu a za rady. Co se týče hroznového cukru, jsem ho schopna spořádat ještě víc, než bonbónů, navíc obsahují také poměrně vysoké množství energie. Snažím se přiklonit spíše k těm žvýkačkám :-) Jinak úbytek je opravdu pomalý, ale trvalý, váhu kolem 95 kg si už držím a nijak zvlášť se nevychyluje :-) Jinak já suchý salám nejím, občas si koupím kuřecí nebo krůtí šunkový salám nebo šunku s vysokým obsahem masa. Jinak, necvičím, ale pohybu mám dost- chodím co nejvíc pěšky, občas si trofnu i do schodů (:-D), odhazuji sníh, prakticky denně uklízím...takže pohyb by tu byl, ale cvičení ne :-D
05. 02. 2013 15:03
Úplně si mě naladila, taky si to budu muset sepsat :-)
05. 02. 2013 14:39
Pěkně! Postupná změna je trvalá a navíc když prochází celou domácností je to pozitivní pro všechny :)
05. 02. 2013 13:30
Gratuluju, pomalejší úbytek je vždycky lepší, protože je většinou trvalý :-) Taky se mi líbí, jak sis sepsala, co všechno už jsi zlepšila, ono takhle napsaný to hned vypadá jinak, než když to má člověk jen v hlavě. Jen tak dál!
05. 02. 2013 12:52
Super! Pozvolné změny = trvalé změny = trvalý úbytek kg. Není problém sundat několik kg, větší problém je tato ztracená kila udržet. Tobě by se to mohlo tímto způsobem podařit. Hledáš cestu, uvědomuješ si své nedostatky a to je dobře. Když mám chuť na sladké pití, tak si sladím čaj medem a jednou za čas si koupím coca colu light nebo Kofolu bez cukru či minerálky slazené umělým sladidlem. Jinak ti holky dostatečně poradily. Přeji, ať se daří.
05. 02. 2013 10:18
Gratuluji! Sice pomalé změny, aleku prospěchu..líbí se mi, že víš, kde je tvá slabina a snažíš se na tom pracovat :) Jde ti to moc hezky :) myslím si, že ten čajík se s troškou cukru nezblázní, ale co možná vyzkoušet med? A k těm bonbonům - co zkusit místo sladkých bonbonů pálivé - nebo žvýkačky? :)
A ještě něco - určitě pokračuj :)
04. 02. 2013 11:16
Super - nehladovíš, ale měníš způsob života - věřím, že tvé úbytky budou trvalé :)
03. 02. 2013 17:43
Možná pomaleji je mnohem víc jistěji :o) Člověk si musí na to vše zvyknout a pak ti to ani nepřijde :o) Místo cvičení zkus jít do práce (aspoň část) pěšky, klidně každý den velmi rychlou chůzí. Pomůže to a naladí to dobrou náladu (obzvláště pustíš-li si do sluchátek to co máš rada :o) ).
Kafe tedy piji denně doteď, není na něm nic špatného. Sladím jednu lžičku třtinového cukru. Do černého čaje s citronem dávám lžičku medu .o) Jo doporučuji tvarohy - je tam oproti jogurtům více bílkovin :o)
Místo bombonků si kup nějaké energit tabletky se sladidlem (není to úplně ono, někdo je nedoporučuje kvůli sladidlům), ale pomůže to a člověk jich nesní tolik .o)

Jinak smažák, bramborák apod mi dříve též chyběl, ale teď mě je zle z představy toho množství tuku, co tam je .o) Takže tak nějak chuť na to není :o)
03. 02. 2013 17:27
Jů, to je takové reálné a ze života. Jsou to dílčí úspěchy a věřím, že ti to půjde i nadále. Oceňuji tvoji upřímnost, se kterou jsi napsala o svém "polovičním" úspěchu. Nemáš černobílé myšlení, to se mi opravdu líbí. Já se teprve učím oceňovat se za částečné úspěchy. Držím ti pěsti v dalším snažení.
03. 02. 2013 15:39
Krásně a systematicky sepsáno. Úbytek tady je a to je úspěch. Přeji Ti hodně sil a další správné krůčky ke zdravému stravování.
03. 02. 2013 10:35
Týo, já gratuluju. Postupně si měníš jídelníček ke svému a držíš se už 12týdnů, spousta lidí překope vše od základu a pak to vzdá po týdnu - gratuluji :) postupně přidávej víc zeleniny, zkus si dát za cíl nějaký menší pohyb, stačí pár minut, aby jsi to neviděla jako moc velký problém dělat to pravidelně.
03. 02. 2013 09:04
Dobrý den. Protože jsem se rozhodl před třemi roky zhubnout, tak jsem si přečetl a nastudoval všechny dostupné příručky a po jejich nastudování jsem začal hubnout. A světe div se, za 2 měsíce 11 kg. Čili totální změna jídelníčku, okamžité neslazení veškerých čajů a kafí, atd, atd. Dneska mi nechutná sladké kafe. Pouze do čaje s citronem si dám lžičku cukru. Je to jenom o tom vydržet a zautomatizovat si určité návyky. Stačí trochu sebekázně a např. koučink od STOPua jde to. Držím palce. Míra
03. 02. 2013 08:46
Každý krůček kupředu vedoucí ke změně se počítá! :-) A těch 5 a půl kilo je fajn! Držím palce, aby se ti dařilo i v dalším cyklu! :-) :-)
02. 02. 2013 21:52
Krásný blog. Každý začátek je těžký. Všude na nás čeká tolik nástrah, ale věřím, že to zvládneš. Každé kilo dole je úspěch. Tak pořádně prožeň tu tvoji želvičku :-)))
02. 02. 2013 21:05
Drž se, výsledek bude stát za to! A časem ti i ten smažák přestane chybět (a možná i chutnat?).
02. 02. 2013 21:02
Skvělá analýza, k tomu není co dodat, i malé krůčky jsou prospěšné. Další cyklus půjde líp!
02. 02. 2013 20:40
Pěkně jsi shrnula uplynulých 12 týdnů a přesně jsi popsala své rezervy. Jsou to slazené nápoje, nedostatek pohybu a zůstaly nezdravé stravovací návyky. Místo suchých salámů si kup pršuto. Je krájené na tenoučké plátky a chutí a vůní ti bude připomínat suché salámy. Bude mít samozřejmě méně kJ. Bude to dobré, pokračuj.

Kvíz o ceny

Soutěž o produkty Meggle
Soutěž byla ukončena, gratulujeme výhercům. Výhru je nutné si vyzvednout na Dni Zdraví 22.10.2022 v Praze na Pankráci. Více info zde

Ankety

Jaké nové recepty byste chtěli na STOBklubu?

Naši partneři