TOPlist
Sledujte nás:

Datum registrace: 20. 09. 2015

Jak si nahrát profilovou fotku?

jana7656

Původní Sebekoučink

0 %
0 kg 12 kg

Již zhubnuto: 0 kg

Získané body

Tento měsíc: 0
Celkem: 64
Zobrazit více

 

?

Jak sbírat body

Počítadlo pohybu

Můj pohyb
Chůze: 0 km
Kolo: 0 km
Cvičení: 0 h 0 min
 
Všichni uživatelé
Chůze: 123945.06 km
Kolo: 65047.00 km
Cvičení: 5155 h 18 min

Přátelé

Počet přátel: 0

?

Jak požádat o přátelství

jana7656

Jak psát blog?

Upozornění: Jedná se o blog uživatele STOBklubu, který neprochází kontrolou a nemusí splňovat zásady STOBu.

Poradíte

13. 06. 2017

Ahoj všem.

Potřebuji poradit, konečně jsem se přepla a začínám hubnout po 10letech pěkného kynutí.Mám trošku problém co k odpolední svačině a hlavně k večeři.zatím jím k večeři celozrnnou tortilu na všelijaké zbůsoby.A právě nevím zda je vhodné jíst k večeři asi oko 19 hod.sacharidy.Večeře mi vychází do 1500kj.35g sach.a 12g tuku.Semaforky svítí zeleně ale nevím pořád někde čtu že večer sacharidy už nejsou vhodné hlavně z pečiva.Tak jak to tedy je.Děkuji za odpověď.Jana

Hodnocení (3 hlasů):

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

16. 06. 2017 11:13
Super, že ses do toho opřela! Před půl rokem jsem absolvovala Kurz zdravého hubnutí a na jednu lekci přišla Mgr. Tamara Starnovská - nutriční terapeutka z Tomayerky. Dotaz na sacharidy večer tam padl. Její odborný názor zněl: "Nevynechávat, ale při hubnutí sníst opravdu jen to množství, které máte." Myslím, že celozrnná tortila je úplně OK.
13. 06. 2017 19:06
Všem moc děkuji .
13. 06. 2017 17:30
Děvčata už vše napsala. Také si myslím, že večer sacharidy můžeš, ale nesmí se to přehánět. Hlavně přidat zeleninu, bílkoviny a i tuky. Držím ti palce, ať vše vychytáš a hubnutí se daří :-)))
13. 06. 2017 15:53
Odpolední svačina (já) - křehký chléb + lučina, žervé, plátek šunky, sýr nebo jogurt, tvaroh atd...malý zeleninový salát s kouskem sýra a podobné variace. A co se týče sacharidů večer...vůbec nevadí když je to správný zdroj a záleží na množství. Ono spíš jde o celkové množství za celý den. Ale určitě chce měnit jídla a nejíst jen tortillu:-) Můžeš klidně vajíčka, zelenina, kousek pečiva, zeleninový salát + nějaká bílkovina (maso, sýr, tuňák apod.) + kousek pečiva, může být i menší porce přílohy.
13. 06. 2017 14:59
Do tortily dávám šunku kuřecí prsní a zeleninu.Jindy zas cottage s tuňákem a zeleninou..Tvarohovo sýrovou pomazánkou s česnekem. Teď jsem vyzkoušela namazat ji šmakounovou nutelou.
13. 06. 2017 10:22
To je velmi individuálne. V tvojom pripade 35 g sacharidov vobec nie
je veĺa. Iné by bolo, keby si si dala povedzme 70g sacharidov s vysokým GI a išla oddychovať a spať. Nestačí to telo využiť.Skor sa zameraj na to aby to boli sacharidy s nižším GI, neprežeň to s množstvom, skombinuj s B a T a hlavne sa snaˇž o pestrosť. Nech to nie je vždy tortila. Potraviny s prevahou sacharidov sú okrem iného aj nosičmi mikroživín a doležitých biologicky aktívnych látok. Osobne si myslím ak máš k tej tortile veľa pestrej zeleniny , zdarvé tuky a nejakú tu bielkovinu až tak velmi to nevadí.
13. 06. 2017 09:53
večer celozrnné pečivo ano, ale jen trošku
13. 06. 2017 09:39
Děkuji mě právě taky nejede jen maso a zelenina
13. 06. 2017 09:25
Teď je tu zrovna aktuální článek: http://www.stobklub.cz/clanek/jak-na-vyvazeny-jidelnicek-v-praxi-/
A za mě - já třeba sacharidy k večeři musím mít, a klidně z pečiva - celozrnného, nebo celozrnné těstoviny, rýže natural,jinak bych "umřela hlady". Na odpolední svačiny zeleninu s nějakou bílkovinou - kousek sýra nebo bílý jogurt nebo cottage.

Kvíz o ceny

Soutěž o produkty Meggle byla ukončena. Gratulujeme vítězům: nevzdavatse kacka sonova
Výhru je nutné si vyzvednout na Dni Zdraví 23.10.2021 v Praze na Pankráci. Více info zde

Ankety

Jaké nové recepty byste chtěli na STOBklubu?

Naši partneři