TOPlist
Sledujte nás:

Datum registrace: 01. 01. 2012

Jak si nahrát profilovou fotku?

paratko

Původní Sebekoučink

0 %
0 kg 12 kg

Již zhubnuto: 0 kg

Získané body

Tento měsíc: 0
Celkem: 8738
Zobrazit více

 

?

Jak sbírat body

Počítadlo pohybu

Můj pohyb
Chůze: 0 km
Kolo: 0 km
Cvičení: 0 h 0 min
 
Všichni uživatelé
Chůze: 124983.05 km
Kolo: 65057.00 km
Cvičení: 5186 h 31 min

Přátelé

?

Jak požádat o přátelství

Stob skupiny

paratko

Jak psát blog?

Upozornění: Jedná se o blog uživatele STOBklubu, který neprochází kontrolou a nemusí splňovat zásady STOBu.

Prosím o rady a tipy

29. 08. 2017

Hezké skoro poledne všem,

konečně se stabilizovala situace u nás doma a už měsíc koketuji s myšlenkou ohledně opětovné změny životního stylu ;) Úmyslně nepíši o dietě, protože můj záměr je změnit stravovací návyky celkově. 

Už cca 14dní si zpracovovám svůj jídelní plán, tak nějak proto, že s dvěmi malými dětmi není moc času na to, abych ráno si říkala co si asi vezmu ten den k jídlu, tak jsem se rozhodla, že chci mít vše hezky vypracované a chci mít v ruce nějaký plán jak to bude, co nakoupit, protože na nákup jezdíme jednou týdně a ted to přenechám na chlapa asi, ať mě nelákají v začátku nějaké nepotřebné potraviny :-D Ikdyž popravdě u mě je problém ten, že spíš hodně blbě jím co se jak skladby i pravidelnosti jíme. Již před lety mi stob hodně pomohl a díky němu jsme celá rodina zařadili do jídelníčku kvalitní šunky, tvaroh, zeleninu. Před prvním těhu se mi podařilo shodit něco přes 10kg, ale pak přišlo těhu a druhé těhu a jiné životní komplikace a vyžrala jsem se na téměř 109 kg :o

Pro mě strašné nenávidím se za to, ikdyž už jsem si zvykla, ale nelíbí se mě to, a hlavně ted se hodně potím a nestíhám holce jak začala jezdit na kole a už i synovi je trochu problém stíhat ikdyž je ještě malý, ale na odrážedle je rychlý a další důvod za rok bych měla nastoupit do práce tak chci vypadat trochu k světu a ráda bych se za rok doplazila k cca 80-85kg ;) Myslím reálné, uvidíme.

Ale k věci proč píšu, ... manžel má 12tky, takže by mě zajímalo jak řešíte rána, když vodíte děti do školky. Malá tam chce být na cca 7ranní, školka je kousíček od nás, takže vstáváme v 6:20 a pak se připravíme a cca okolo 7 jsme ve školce. Ale ... než dojdu s klukem domů tak je cca půl osmé, protože cestu tam jede v kočáře, ale cestu zpět ho nechám chodit samotného. Zajímalo by mě jak to jiné maminky řeší co se týče jídla. Hned po vstávání do sebe dostanu sklenici vody  a jsem ráda, ale ráda bych něco víc, ale není moc času snídat, bychom museli všici vstávat min. v 6 .. jako ráno jak vstaneme v 6:20 tak holka se převlíkne a ještě stihne posnídat a mezitím já oblékám syna a jak jedeme do školky tak mu do ruky dám rohlík, ale co já ... stačí takto jen třeba kefír? a jak dojdem do hodiny tak pak plnohodnotnou snídani?

nechci už jíst ve spěchu to jím posledních 5let co máme děti ... prostě ráno posnídám a pak až večeřím, chci mít ted vše naplánované. Já jsem totiž zjistila, že když někam jdeme tak dětem vše nabalím jídlo, pití ale na sebe kašlu a to chci změnit, proto chci krabičkovat a nezapomínat na sebe.

Mámy asi chápou co tím myslím ;) 

Tak bych ráda nějaké tipy na ty "turbosnídaně" defakto spíš jen tekoucí. A také klidně tipy na svačinky, sice už jsem pročetla dost ale nebráním se nějakým tipům ;)

Moc se na tu změnu těším, na to že bude něco zase mít režim ... je mi jasné že vše nemusí vyjít s malými dětmi to tak je vždy, ale nakoupím si i nějaké musli tyčinky, ale jaké? nebo je lepší si je napéct? nemám problém si věci vyrobit sama, jen nějak nemám dobré recepty ... děti mi naštěstí sní skoro všechno, nejsou vybíravé a milují zeleninu a ovoce ;) Jen tatínek bude mít trochu problém se zeleninou, ale už jsem se dohodli, že si to prostě z toho jídla vyďobe :-D 

děkuji všem za rady, ačkoliv vím, že se denně ptá mraky lidí na to jak to udělat apod ... a proto si moc vážím jakékoliv odpovědi .. nechci být věčně tlustá ... chci být maminka co bude fit .. váha není pro mě rozhodující, i těch 80-85kg bude na mou výšku dost, ale už budu mít lepší kondici a ohebnost a mrštnost a to je pro mě důležité ;)

lepším tělům zdar :-D

Jana

Hodnocení (3 hlasů):

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

02. 09. 2017 10:14
holky děkuji za tipy a rady, snažím se snídat, já teda snídám chleba s florou a sýrem nebo šunkou. ;) JJ to vstávání budu muset, je fakt, že snídaně je základ, tak snad při tom vstávání budu sama, protože chci mít klid na snídani ... ale malá špionka většinou vstane sotva se pohnu na posteli :-D
02. 09. 2017 08:38
Já taky nikdy nesnídala, už měsíc pravidelně snídám a dělám to tak, že vstanu o 30minut dřív než jsem vstávala a to vedu malou do školky cca 45minut pěšky od domu a poté frčím do práce, ráno si chystám snídani, svačinu, oběd a svačinu, pracuji totiž celé dny...ono se dá vše, jen se člověk musí přemoct...dle mě je snídaně základ...takže já si ji dávám vydatnou, tak jak mi spočítal sebekoučink, aby byla 1200kj....snídám povětšinou žitný chléb s cottage, 96%šunkou, rajče, paprika a pár hroznů +500ml vody s citronem a mátou....střídám to s různými pomazánkami, ty si samozřejmě připravuji den předem...svačinou je pro mě bílý jogurt+kousek ovoce, popřípadě nějakými oříšky...první týden jsem hodně se snídaní bojovala a doslova ji do sebe rvala, ale po měsíci jsem si už zvykla...
01. 09. 2017 11:30
Hodně také záleží na režimu předešlého dne, pokud například jíš večer hodně a v pozdějších hodinách, tak potom ráno nemusíš mít hlad. Ale pokud se celkový režim srovná, tak myslím, že si tělo zvykne a bude i tu snídani vyžadovat :) A pokud si neuděláš čas na plnohodnotnou snídani hned ráno, tak vůbec nevadí, když si dáš něco menšího, třeba ten kefír, smoothie nebo kousek ovoce a potom si dáš snídani až později, kdy už na ní budeš mít klid. Potom už asi nebude potřeba dopolední svačina, ta už je vlastně ráno před snídaní... Ale uvidíš, jak ti to bude vycházet v Sebekoučinku a taky záleží, v kolik hodin potom obědváš. Tak držím palce, ať se daří! :)
01. 09. 2017 07:32
D
Já se dnes nestihla výjimečně nasnídat, protože jsem vstávala a odjížděla brzo, tak jsem si vzala s sebou lupínky, načnutý kefír a pár jahod a snídani už mám v sobě :-).
01. 09. 2017 07:26
děkuji holky, už snídám :-D chvíli si potrvá než si tělo zvykne, ale snad se to brzy poddá .... ráno mám hlad, jen když ve večer pořádně navečeřím, jinak ráno hlad a chut nemám vůbec, ale to se vše změní režimem. Musím být prostě na sebe tvrdá a nevymlouvat se ;)
31. 08. 2017 16:15
Já si také nedovedu představit, že bych ráno nesnídala. Když nestíháš připravit snídani ráno, tak si udělej večer něco do krabičky, jak radí děvčata.
31. 08. 2017 10:27
Já jsem si taky dřív nedovedla představit, že bych jedla hned brzo ráno, vždycky byl pro mne důležitější spánek než ranní jídlo a neměla jsem na něj ani hned chuť. Teď ale, co jsem najela na pravidelnější stravování, tak mám už ráno i hlad a snídani si vždycky dám, chyběla by mi. Tedy, nevstávám kvůli ní dřív, to tedy ne, to spíš chodím později a doma mi to déle trvá, ale čas a klid na snídani si vždycky vyčlením.
31. 08. 2017 09:16
Já si neumím představit, že bych se ráno nenajedla, tělo začne pracovat, rozběhne se metabolismus a vše je , jak má být. Ikdyž jsem běžela do práce na 5 ráno, tak jsem se najedla, zkrátka vstávej dřív, mysli taky na sebe, na potřeby tvého těla a uvidíš, že tělo se to odmění.....nepůjde to hned, tvé tělíčko je zakuklené a odstrčené , myslíš na všechny a všechno , jen ne naněj.
A proto to změň, vztávej dřív, pohlaď se a řekni mu" ted jsem tady pro tebe a udělám ti dobrou snídani !!!!!!
31. 08. 2017 08:48
děkuji holky za tipy, jj chystat vše musím dopředu, pak si musím nastavit budík na jídlo, bo jinak zapomenu zase jíst a pak to budu dohánět večer :( což nechci! ... banán to je dobrý nápad a to smoothie taky ... to mě vůbec nenapadlo. dnes vše chystám a zítra hurááá na to. Je to sice zvláštně že od pátku, ale tak nějak jsem chtěla před víkendem mít vážící dny a je i 1. ;) jako hodinu dvě po probuzení nemám problém jíst, ale hned sotva otevřu oči to je takové nezvyklé pro mě a žaludek je rád, že přijde jen vodu :-D ale ono se to poddá věřím tomu. Těším se já i tělo, že budeme mít kvalitnější stravu a hlavně klid na hubnutí, když pominu všední starosti a tak nějak cítím, že jsem zase připravená a těším se ..... jen ne na to měření toho se děsím toho prvního měření :(
30. 08. 2017 21:40
Ráno narychlo banán, je lepší než musli tyčinka, protože neobsahuje přidaný cukr. Zapít čajem, který si uvaříš třeba předem večer. Taky si můžeš předem udělat chleba s pomazánkou, šunkou, vajíčkem, dát do krabičky a sníst ráno, než vzbudíš děti.
30. 08. 2017 19:02
Rozhodně bych to řešila večerní přípravou a vstáváním o 20 minut dříve. Za těch dvacet minut se stihneš nasnídat a pak můžeš zahájit den dětem. Ty už budeš v klidu nasnídaná a budeš mít čas na děti. Píšeš ,že nejsi schopna nic jíst, nejvýše se napít, tak zkus jogurtové mléko s ovocem nebo smoothie, to se dá vypít během chvilky a kousek křehkého chleba, nebo pečiva. Naplánovat si do sebekoučinku vždy den předem celý jídelník a udělat si ho do krabiček. No a hlavně neuždibovat, to je asi největší problém .
30. 08. 2017 15:50
A co třeba smoothie ... myslím, že by šlo i připravit večer předem, a ráno jen vypít ...
a ohledně krabiček ... děti máš už větší, určitě můžeš mít v krabičce totéž, co oni :-)
Držím palce ať se Ti daří!
29. 08. 2017 17:54
děkuji holky, právě se jen bojím, aby ten kefír stačil, s tím že si pak dám za hodinu či hodinu a půl plnohodnotnou snídani ... to bude zase boj než se to člověk naučí :-D
29. 08. 2017 13:03
Co třeba jogurty, to je taky hned, nebo müsli bez přidaného cukru a tuku s kefírem, stačí i vločky, zamíchat s ovocem, hrozinkami, pár oříšky a zalít mlékem, kefírem, jogurtem, je to hned. Stačí aspoň trochu, aspoň nějaké jídlo. K tomu ovoce. Namazaný kousek pečiva s plátkem sýra nebo plátkem šunky a zeleninou je taky hned. Když připravuješ pro děti, tak připrav i pro sebe, "dvě mouchy jednou ranou".
29. 08. 2017 12:49
Tak určitě domácí müsli tyčinka není špatná, co nějaký ovoce? Ideální je banán, kefír určitě taky není špatná volba, nějaká mléčný nápoje...tam ale zase dávat pozor na cukry, můžeš si taky večer připravit mléko a rozmixovat ho s ovocem. Jinak mě už nic moc nenapadá.

Kvíz o ceny

Soutěž o produkty Meggle byla ukončena. Gratulujeme vítězům: nevzdavatse kacka sonova
Výhru je nutné si vyzvednout na Dni Zdraví 23.10.2021 v Praze na Pankráci. Více info zde

Ankety

Jaké nové recepty byste chtěli na STOBklubu?

Naši partneři