TOPlist
Sledujte nás:

Hubneme se Sebekoučinkem

Zpět
Autor:
Počet členů: 710
Založeno: 22. 09. 2010

Sebekoučink je neúprosný kritik všech našich jídelních úletů a lenosti. Když ho ale nakrmíme svými zkonzumovanými ingrediencemi, poradí nám.

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

28. 12. 2017 07:29

-:)

04. 03. 2017 22:31

Novinky máme na Prožij rok zdravě,ale bude prima, když Sebekoučinková skupina zase ožije, a jsme moc rádi, v jakém hojném počtu sebekoučink využíváte

18. 01. 2017 18:55

něco nového a ono nic

18. 01. 2017 18:54

ale copak to nikdo nehubne?

07. 08. 2016 11:18

Já si případné blogy uložím do záložek v počítači a pojmenuji o co jde a můžu to pak hned bez obtíží otevřít.

19. 07. 2016 22:29

Kdyz jsme u tech napadu - ja mam na pevnem disku soubor startpage.html a nastavil jsem si ho jako Home v prohlizeci. Je to obycejny textak (na Windows asi pouzijete Notepad), ve kterem mam ulozene nejruznejsi odkazy, setridene do tabulky. Mnohem rychlejsi a pohodlnejsi, nez bookmarky.

Vypada asi takto (misto hranatych zavorek pouzijte vetsitka a mensitka) a vejde se tam prehledne strasna spousta odkazu:
[table border="1"]
[tr]
[td] Dulezite: [/td]
[td]
[a href="http://www.stobklub.cz" target="_blank"]STOB[/a]
[a href="http://email.seznam.cz" target="_blank"]Email[/a]
.....
[/td]
[/tr]

[tr]
[td] Lide: [/td]
[td]
[a href="http://www.stobklub.cz/stranka/Evusja/" target="_blank"]Evusja[/a]
[a href="http://www.stobklub.cz/stranka/sifaka/" target="_blank"]Sifaka[/a]
.....
[/td][/tr]
[/table]

12. 07. 2016 22:43

Ježkovy voči,to je nápad :-)...díky

12. 07. 2016 19:35

sifaka: Spáchat se dá cokoli, za co se nemusí zaplatit programátorské firmě. Např.: Vytvoříš si blog s názvem Oblíbené blogy a budeš si do něj zapisovat názvy a adresy blogů, které tě zaujaly. Můžeš si ho i obsahově rozdělit podle témat. A nemusí tam být jen blogy ze stobklubu a můžeš to mít uspořádáno i ve svém počítači ve složce s podsložkami.

12. 07. 2016 12:04

Nadi,prosím,možná je to off topic-napadlo mě,když tak projíždím spousta blogů,které tu jedou už od roku 2011 a je tam hafo užitečných informací-nedala by se udělat nějaká funce"oblíbené blogy",nebo si je třeba vytáhnout někde do záložky?Nejsem programátor ani nic podobného,možná píšu bludy ale hrozně těžko se roluje ve starších článcích třeba tvých nebo Ivy Málkové či Nikoly.Bůhví kolik dobrých blogu se tu ještě vyskytuje.Jenže když se k tomu člověk chce později vrátit,je to složité.Nedalo by se něco takového spáchat?:-)

12. 07. 2016 10:32

O ukončení instalace Nového Sebekoučinku a zahájení provozu budete informováni.
Ti z vás, kteří máte otevřený Původní Sebekoučink a chcete vyzkoušet Nový Sebekoučink, můžete tak učinit až po ukončení cyklu nebo musíte po instalaci současný otevřený Sebekoučink zrušit, aby vám byl nabídnut k testování Nový Sebekoučink. Kdo z vás upřednostní i nadále současný Sebekoučink, bude v nabídce volit Původní Sebekoučink.
Před zrušením současného rozpracovaného cyklu si jídelníčky uložte do pdf svého počítače, jinak budou ztraceny. Jinak můžete i nadále pokračovat ve vašem otevřeném Sebekoučinku.
Nový Sebekoučink můžete vyzkoušet na 3 dny nebo využít celý cyklus.
Víc se dozvíte v otazníčkových nápovědách.

12. 07. 2016 09:53

Prima, ja tam jen psal sve zkusenosti, myslim, ze by stalo za to specifikovat, co je to "prilis velka" (přijde mi, že 200x200 je na "Moje stránka" a 50x50 na ikonce") a doporučil (pokud uzivatel-ka zvladne) nahravat obrazky ctvercove, oriznute uz v pocitaci, aby se nemusely dal orezavat a clovek si mohl pohrat s vysledndnou podobou a neurezalo mu to kus hlavy ci jinak nerozhodilo kompozici.

Prijde mi, ze si tu spousta lidi vybrala ikonku sobe milou a dala si praci s vyberem, takze ta nasledna strojova orizuti jim s tim mohla trochu pohnout nezadoucim smerem. (Pokud to samozrejme nebyl uz od zacatku jejich umelecky zamer - na tohle moc oko nemam - ale treba diky oriznuti ikonky ze stran ted sifaka nema pulku tvare a ikonka pusobi spis jako uprk od neceho, zatimco v profilu na Moji strance spis vypada ze hledi vstric budoucnosti, ty taky v profilu nemas uriznuty vrsek hlavy a totez se tyka i mnoha dalsich)

Takze bych to shrnul do zaverecneho doporuceni jako "Muzete-li nahravejte fotky ctvercove, nejlepe ve velikosti 200x200, jinak je system orizne a upravi si jejich velikost nejak sam

(nebo tak nejak, nevim, jak je to presne psane uvnitr, tech 200x200 , resp. 50x50 je jak to vidim na strance ja)

12. 07. 2016 08:24

V rámci programových změn byly zrušeny komentáře v sekci FAQ a u otazníčkové nápovědy, protože na dotazy většinou nikdo neodpovídal. Programátorsky nebylo podchyceno sledování aktuálních dotazů ve FAQ. Jednodušší je napsat dotaz do diskuse, kde se aktuální dotaz zařadí na první místo v seznamu diskusí a uživatelé si ho spíš všimnou a odpoví.
ant.314: Postup Jak si nahrát profilovou fotku je uveden v otazníčkové nápovědě na záložce Moje stránka pod fotkou. Problém s nahráním může nastat, je-li fotka příliš velká.

11. 07. 2016 21:35

Díky za včasné varování :)
BTW: už pár dní nevidím ani vlastní, ani cizí komentáře v sekci FAQ (např. u http://www.stobklub.cz/faq-dotaz/13/ Jak si změnit profilovou fotku ...) , je to vlastnost, chyba, nebo jsem někde něco blbě nastavil?

11. 07. 2016 18:29

Kdo z vás má déle než 60 dní neukončený Sebekoučink, radši si ho uložte do pdf a zarchivujte. Mělo by být doprogramováno i automatické smazání Sebekoučinku 60 dní po ukončení, jak máte avizováno v informaci Sebekoučinku. Poprvé to bude otestováno po zítřejší instalaci při noční údržbě.

11. 07. 2016 17:42

Jupíííí báječná zpráva,to budeš Nadi asi jako"ajťák"ve střehu,ne? Nebudeme potřebovat nějaké nápovědy?.........Jdu si tedy raději nachystat jídelníček předem.Dík za echo:-)

11. 07. 2016 17:37

Blíží se instalace testovací verze Nového Sebekoučinku s cukry a vlákninou, kterou si budete moct zdarma vyzkoušet. Určitě to využijte, propracovanější je i databáze potravin a výpočet doporučeného příjmu. Sledujte upozornění na omezení provozu stobklubu v době instalace (pravděpodobně zítra). Garantem nového projektu je Ing. Hanka Málková.

08. 07. 2016 10:10

Kralovapet - v nastavení se zadá pohybová aktivita "0 x týdně, necvičím". A poslali vás ti vaši lékaři k obezitologovi? Známý zhubl pod dohledem obezitologa kolem čtyřiceti kil, také necvičil, protože už to při své váze nezvládal...
S financemi asi neporadí nikdo, asi si to chce udělat čas, poskládat si rámcově jídelníček (ne jídla, ale zadat suroviny) a popřemýšlet, jak nahradit drahé zdroje bílkovin (s němi je asi největší finanční problém) za cenově dostupnější...

07. 07. 2016 23:29

A jaké hubnoucí programy jsou pro lidi co nemohou cvičit a žijí z invalidního důchodu? Moji lékaři řekly, že mi neumí poradit s hubnutím. Ptala jsem se už hodně lidí, řekly že když si tento program upravím mohu si to zde zapisovat. Nebo pokud vám tu vadím mám odejít???

03. 07. 2016 22:29

Kralovapet - ty vaše příspěvky jsou takové výkřiky. Nikdo nezná váš zdravotní stav, nezná vaši finanční situaci, neví, co jíte... Tudíž veškeré rady jsou o ničem. Váhu, případnou dietu byste měla řešit především s vaším ošetřujícím lékařem a ne s "tetinama" na Stobu. Program je určen pro zdravé lidi, je tu i upozornění, že lidé se zdravotními problémy mají konzultovat s lékařem.

03. 07. 2016 21:07

Lze to in body změřit i nějak v sedě? Kdysi mi to dělaly v OB klinice zdarma, jen mi řekly kolik mám tuku, ale nic víc už neporadily. Existuje takový přístroj i jinak než, že se na něm stojí?

03. 07. 2016 21:06

Lze to in body změřit i nějak v sedě? Kdysi mi to dělaly v OB klinice zdarma, jen mi řekly kolik mám tuku, ale nic víc už neporadily. Existuje takový přístroj i jinak než, že se na něm stojí?

03. 07. 2016 16:28

http://www.vstj.cz/?rc=sal&pg=inbody
Petro, in body je speciální váha, posílám odkaz, kde se lze objednat na měřeni...nechci nikomu dělat reklamu, tohle je nahodně vybraný odkaz, abys věděla, o co se jedná.

02. 07. 2016 22:28

Nada co to jsou ty in body? Pro mě bylo doteď logické, že když mám výdej kolem 1000KJ ze zdravotních důvodů měla bych jíst o 2000KJ méně abych hubla, což by ale dlouhodobě znamenalo půst. Každý mi říká, že to je důvod proč jsem přibarala, že jsem jedla málo, teď tedy do sebe to jídlo doslova tlačím, abych splnila co se tu v
tabulkách po mne chce a neskutečně rychle přibírám. Proč ty tabulky nejsou nastaveny pro lidi co se nemohou fyzicky hýbat. Takový lidé nemají právo zhubnout? Pro takové nic není? Nemocného člověka nevezmou ani na plikaci jen jim vyhrožují a taky to splní odebráním léčby což u nás znamená konec života. Cítím, že já nemohu jíst takové množství co se tu po mě chce. Jsem přeplněná, trávení to nestíhá, kvůli bílkovinám jím alespoň bezlakotozové což má za následek, že vše mnou celkem rychle proletí. A k tomu je to ještě finančně neůnosné nákup tolika potravin. Zajímalo by mě kolik peněz dáte za jídlo denně vy tady, aby to dietu pokrylo. Vejdete se třeba do 50Kč?

02. 07. 2016 16:20

No já nevím,mám sice nějaké zajímavé poznatky ale možná že by bylo lepší,přesunout se pod jiné téma.Nejsem tu dlouho a ještě přesně nejsem v obraze,jak se tu komunikuje.Jestli tu existuje nějaké podobné téma.Myslím,že spousta z nás má nějaké poznatky,jenže tady je téma Sebekoučink.Možná by nám mohl dát tip někdo ze starousedlíků,jak to nejlépe probrat,

02. 07. 2016 13:13

Sifaka zdravím! Mě bude 37, pomohl Ti poradce podle představ? Já jsem dostala tip přes známého, tak to asi zkusím. Oproti tomu jak jsem jedla dříve mám pocit, že dost jím a taky často.. je to pro mne nové. Dřív to byla buď dieta nebo naprosto nesmyslné složení jídel, po kterých jsem kynula..

02. 07. 2016 11:31

Angelino,pojďme to dát dokupy!Jsem z Ostravy,shodou okolností jsem tento týden navštívila poradce a třeba by tě zajímalo,jak jsem pořídila:-(Mám o něco větší výšku a váhu než ty,jen nevím jak jsi na tom s věkem?

02. 07. 2016 11:13

děkuji za odpovědi, já měřím 161 a vážím 82, mám dojem, že jsem zavodněná po hormonální stimulaci.. ano, jsem chronický dietář, protože se neumím dobře stravovat, za pomoci známých a stobu se to učím a myslím, že mi to jde, 5000Kj bylo málo, měla jsem hlad, tak jsem si to nastavila na 6000Kj. Opustily mě chutě a hlad taky, tak snad nedělám chybu.. uvažuji ale o výživovém poradci abych měla jistotu, jen všude samý natur house, těžko se hledá správný odborník, vše je v praze, já jsem na ostravsku

02. 07. 2016 07:05

kralovapet: Nebyla jsi dřív dehydratovaná a nezadržuje se ti voda? Nech si změřit složení těla na In body.

01. 07. 2016 23:38

To já mám opačný problém po dietě tloustu, 3 týdny 2,5kg :( Snažím se vše dodržovat, takhle dobře jsem roky nejedla. Každý mne uklidňuje, že se to otočí a začnu hubnout. Máte někdo podobnou zkušenost?

01. 07. 2016 09:45

takjauz nevim: Vždyť hubneš úplně vzorně!!!! Cca 0,5-1 kg týdně je správná rychlost hubnutí, za 3 týdny máš dole 1,5 kg, což je naprosto v mezích. Nedávej si přehnané cíle! Za měsíc to máš přes 2 kg, za rok až 24 kg, to není úplně marné. Navíc máš léto, kdy je k dispozici hromada zeleniny. a vůbec zdravé stravy. Vydrž, půjde to dolů!!!

30. 06. 2016 21:57

Ahoj všichni, jsem tu nová od 15.6. Začínala jsem na váze 75 kilo, nyní po 3 týdnech mám dole pouze 1,5 kila a ani centimetry se moc nehnuly. semaforky svítí převážně zeleně a oranžově, až na jeden dva dny, kdy jsem se lehce neovládla. Snažím se cvičit 5x týdně, denně 90 minut na eliptikalu. Ráno 40-45 minut, odpoledne 45-50. Sobota je volná a neděle tak 40 minut. Tepovku si snažím hlídat tak kolem 140. (je mi 37, tak doufám, že to počítám dobře) Doporučený příjem kalorií mám vypočítaný na 7300Kj. Přijde mi ten pokles dost pomalý a ani centimetry se moc nehýbají. Nemůže být něco špatně? Poradíte? Děkuji

30. 06. 2016 01:48

Ze sebekoučinjem bojuji již 3 týden, je to mé první hubnutí, zato veliké. když se mi podaří splnit sacharidy, nesplním zbytek. Když vypiji požadovné množství tekuti nemohu do sebe dostat jídlo, pokud sním zeleninu, jsem tak nafouklá, že den pro mě končí. Vůbec mi na takové množství potravin nestačí finance.

29. 06. 2016 17:30

Přidám se k Any dáblíkovi :-)taky zápasím s cvičením...tedy lépe řečeno s režimem kolem cvičení.14 dní cvičím 5x týdně 80 min.První týden šlo kilo(cca) nahoru,druhý týden kilo a půl dolů.Na zdejší radu jsem si navýšila spotřebu ode dnešního vážení na 9000 kJ.Do včera jsem měla nastaveno 7800 a celkem často jsem přešvihla do 8500 kJ.Ale za těch 14 dní zjišťuju že mi začíná být den ode dne lépe po těle.Teda hlavně duševně.To jedno ubohé kilo nebude hrát roli.
Jinak těším se na novou verzi koučinku.Je nějaký časový horizont kdy bude k mání?

29. 06. 2016 16:16

Dle informací z internetu jsme na základě váhy spočítala, že mám vypít cca 3litry denně. Navíc jsem četla, že na každou hodinu cvičení se má přijmout další 1l. Proto ty 4l. Častokrát se také setkávám s radou 2/3 příjmu vody vypít do 12h. Myslíte, že je tedy lepší pravidelné pití, než ráno 2/3 a pak 1/3? Také jsme se ptala na ranní cvičení na lačno. Před cvičením se nemá jíst, ale bez snídaně zase nemáme potřebnou energii na cvičení… Proto jsem uvažovala, že hrnek džusu by to mohl vyřešit. Děkuji

29. 06. 2016 15:58

Any.devil: Jestli se ptáš jen na pití, uvádíš asi 4 litry tekutin za den kromě tekutin v potravinách a to je hodně, obzvlášť při sedavém zaměstnání. V nové verzi doporučuje Sebekoučink 1,5 - 3 litry, ale je to individuální s ohledem na počasí a pohyb. Mohla bys příjem tekutin snížit a pít rovnoměrně přibližně po čtvrt litrech v časových odstupech.

29. 06. 2016 15:42

Dobrý den, potřebovala bych trochu poradit. Mám toho načteno spoustu - až hlava přechází a mám v tom popravdě celkem zmatek. Chci začít pravidelně cvičit, ale časově mi to moc nevychází, proto jsem uvažovala nad ranním cvičením. Když ráno vstanu v cca 5:00h, vypiju 0,5 litru teplé vody s citrónem, provedu ranní hygienu, nachystám snídani, vypiju sklenku 100%džusu a hodinu cvičím (sedy lehy, zkracovačky, šlapání,…), osprchuju se, převleču, nasnídám a odcházím do práce v cca 7:00h. Do cca 12h vypiju dalších 1,5 čisté vody, do konce dne dalších 1,5l čisté vody. Je to v pořádku? Je mi 24let a potřebuji i přes své sedavé zaměstnání shodit nemálo kil :)

27. 06. 2016 21:02

STOB připravuje novou verzi Sebekoučinku, ve které výpočet doporučeného příjmu zohlední kromě pohlaví, věku, váhy, výšky i běžnou (pracovní aktivitu) a pohybovou aktivitu střední intenzity. Dotaz na 3 pokusy hubnutí bude vynechán. Podle testů by měl být průměrný příjem o něco vyšší než v původním Sebekoučinku. Výpočet je navržen tak, aby vyhovoval většině uživatelů s nadváhou a obézních. Uživatelé s normální váhou a těžce obézní si případně doporučený příjem upraví, pokud zjistí, že je příliš nízký nebo vysoký. Výpočet je matematický a program internetový. V některých případech může program vypočítat i příjem 5000 kJ, ale bez uveřejněných parametrů se nedá posoudit, jestli je výpočet odpovídající. Případné individuální odchylky nebo problémy s hubnutím je vhodné řešit s výživovým poradcem.

27. 06. 2016 11:33

Evusja a další: Stob ho nastaví, když si to takhle zadáte - bez pohybu a 3 pokusy o hubnutí. Ty jsou určené chronickým dietářům, kteří potřebují nastartovat - tam musíme začínat na nižším příjmu a postupně navyšovat, jinak by skokově člověk přibral. Obnovím zase jednou blog o nastavení. To vážně není chyba stobu, ale zadání :-)

27. 06. 2016 10:02

5000 kJ je určitě málo i bez pohybu (pokud nejsi drobné postavy a docela "twigy"). Nechápu, proč STOB stále dokola nastavuje takto nízký příjem...aby ti stačil tento příjem, musela bys mít například cca 160 cm a vážit 56 kg :-(( Ale to bys asi nebyla na STOBu :-))

25. 06. 2016 19:02

ahoj, nově začínám, mám nastaveno 5000Kj zatím bez pohybu ale mám hlad. Někde jsem si vyčetla, že to může být málo a tělo šetří. Moc prosím o názor, zkušenosti.. můj cíl není hubnout rychle ale jíst správně a pomalu se dostat na přijatelnou váhu. Míša

25. 06. 2016 11:06

sifaka: máš mail a ano, radím v něm navýšit :-)

25. 06. 2016 10:38

Máte tu někdo dobré zkušenosti s konzultací u výživového specialisty?Nasměroval někoho z vás správnou cestou?Pomohl při vypracování jídelníčku a rozvrhu pohybových aktivit?
Nějakou dobu už jsem v hubnoucím režimu,5 x týdně v posilovně na 90 minut,spotřeba se mi vchází do 8000 kJ a výsledky absolutně žádné.Asi mám něco špatně,jenže sama si nevím rady:-(

18. 06. 2016 13:31

Manžel ze začátku přibral asi dvě kila, pak to šlo dolů.

18. 06. 2016 00:09

Už jsem obědnaná na září na obezitologii, ale mám prý tam prokázat jak sama hubnu. Každopádně tolik jídla jako teď s tou dietou jsem v životě nesnědla.

16. 06. 2016 15:47

Ne, nepřibírám...a to teď po operaci kolene nemám naprosto žádný pohyb - do auta - do kanceláře - do auta - domů. Jen co pochodím okolo domu po zahradě (kde ale nepracuji, protože koleno neohnu) a v práci po chodbě ke kuchyňce a na WC, když to napíšu doslova. Jím okolo 6000 kJ během týdne a přes 7000 o víkendech, kdy si popřávám. Přesto hubnu...za 6 týdnů něco přes 3 kila.
Petro, znovu se opakuji, chtělo by to konzultaci s lékařem - obezitologem nebo nutričním terapeutem (= studium na VŠ). Eva

16. 06. 2016 13:59

Když jste začínaly dietu přibíraly jste? Po prvním týdnu diety kg nahoře, kj se mi tedy nedaří dodržovat těch mám pořád málo, ale mám i málo pohybu tak se to možná kompenzuje, každopádně jsem přecpaná a po dietě tloustnu.

15. 06. 2016 20:27

Ano, vlastní potravinu si přidej do seznamu vlastních potravin, vyplníš tabulku a pak už s ní můžeš pracovat. Uvidíš ji jen ty.

15. 06. 2016 12:50

Jelikož nedokáži splnit počet bílkovin koupila jsem si 100% konopný protein. Jde nějak zadávat do sebekoučinku, když není ani jemu s podobnými hodnotami v tabulkách. Nebo když máte jinou potravinu než je v tabulkách a nic se jí nepodobá, je možnost ji přidat do seznamu?

11. 06. 2016 15:28

Kralovapet - občas se sebekoučink zblázní, většinou je potřena resetovat prohlížeč.

11. 06. 2016 11:39

Dnes si chci zapsat jídelníček a nemám na stránce sebekoučinku všechny chody jen veřeči? Jak má přidat ostatní položky, nebo ten den mám jíst jen večeři?

Více příspěvků

Naši partneři