TOPlist
Sledujte nás:

Datum registrace: 26. 08. 2010

Jak si nahrát profilovou fotku?

MaSka

Původní Sebekoučink

0 %
0 kg 5 kg

Již zhubnuto: 0 kg

Získané body

Tento měsíc: 0
Celkem: 4155
Zobrazit více

 

?

Jak sbírat body

Počítadlo pohybu

Můj pohyb
Chůze: 0 km
Kolo: 0 km
Cvičení: 0 h 0 min
 
Všichni uživatelé
Chůze: 134129.50 km
Kolo: 66329.00 km
Cvičení: 5573 h 38 min

Přátelé

MaSka

Fotogalerie: Občas se mi také nechce! Veverka ve žluté kombinéze. Popis: Můj rozhovor pro všechny, které si občas vyčítají, že nejdou cvičit! To je totiž v pohodě, mně se také občas vůbec nechce! Jak udržuji tempo a počet? http://zena-in.cz/clanek/mudr-marie-skalska-udrzuji-tempo-a-pocet/kategorie/zdravi

  • Poslední úprava: 06. 02. 2015
  • Poslední komentář: 06. 02. 2015
Nahrávání..
Hodnocení (8 hlasů):

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

06. 02. 2015 16:27
moc inspirativní a poučný článek, děkuji.
06. 02. 2015 15:54
Zajímavý článek a hezké video na konci. Vypadá nenáročně, ale pro netrénované je to hodně velká makačka.
06. 02. 2015 11:15
Dekuji za clánek, také se budu hýbat casteji:-))
06. 02. 2015 10:45
pěkný článek :-)
06. 02. 2015 08:49
Moc hezký článek!!! Díky za připomenutí :-))
06. 02. 2015 08:03
článek jsem si se zájmem přečetla a postupně si budu navyšovat pohyb
06. 02. 2015 07:17
Moc hezký článek, zaujala mě tato část: " Princip je v tom, že některé efekty pohybu jsou krátkodobé a trvají cca 24 hodin, třeba vliv na hladinu krevního cukru. Z toho plyne, že je mnohem výhodnější se hýbat trochu a každý den, protože tak si každý den zlepším hladinu glykemie, než se v pondělí zničit po 1,5 hodině ve fitku a mít hladinu krevního cukru příznivě ovlivněnou jen do úterý..."
To jsem nevěděla, takže moje 4 km denně z práce jsou prevenci cukrovky. Super. Díky

Kvíz o ceny

Soutěž o produkty Meggle
Soutěž byla ukončena, gratulujeme výhercům. Výhru je nutné si vyzvednout na Dni Zdraví 22.10.2022 v Praze na Pankráci. Více info zde

Ankety

Jaké nové recepty byste chtěli na STOBklubu?

Naši partneři