TOPlist


Jak si nahrát profilovou fotku?

Informace

  • Registrace: 05. 12. 2012

Výzva 52

Aktuální výzva:
Jsem v pohybu i v zimě

Počet bodů v týdnu: 0
Celkový počet bodů: 21

sebekoučink Sebekoučink

50%

1kg
0 kg 2 kg
  • Zahájení: 27.10.2019
  • Ukončení: 19.01.2020
  • Cíl: Zhubnout

Zaplacený cyklus je přístupný do 21.01.2020

Získané body

Jak sbírat body?

Počítadlo pohybu

Můj pohyb

Chůze:0 km
Kolo:0 km
Cvičení:0 h 0 min

Všichni uživatelé

Chůze:96158.20 km
Kolo:53492.91 km
Cvičení:4392 h 33 min

Přidat pohyb

STOBkolo

Více o STOBkolu

petrita

Jak si nastavit přístupová práva ke svému profilu?

O mně

    Ráda jím a ráda se hýbu. Nejsem zastánkyně diet, občas si sama ráda zahřeším. Díky tomu, že dodržuji principy zdravého životního stylu však nemám problémy s nadváhou, a to se nijak neomezuji. Metodika STOBu je mi velmi blízká a těší mě, že ji můžu předávat dál. Cílem mých kurzů a individuálních konzultací je, aby lidé žili zdravěji, více o sebe pečovali, a ještě při tom hubli. A to bez zbytečného trápení na těle a na duši.Jak se to tedy děje?MotivaceV první řadě je důležité, aby se člověk cítil dobře. Toho dosáhneme tím, že si stanovíme reálný cíl, na který se člověk těší a ten pak rozkouskujeme na malé dílčí cíle. Přijde mi důležité, aby o sebe člověk pečoval, proto za každý splněný (byť i malý) cíl, si stanovujeme odměny, protože ty pak lidi motivují do plnění dalších cílů. Pokud je tato cesta radostná, má šanci udržet se i trvale (oproti dřívějším pokusům, kdy člověk střídavě hubnul a zase tloustnul, ale pokaždé se trápil a ještě si těmito změnami zpomaloval metabolismus).Výživa a pohybJak jsem již zmiňovala, nejsem zastánkyně žádných diet. Je důležité naučit se dodržovat zásady zdravého a vyváženého jídelníčku, aby dotyčnému chutnal. Také je nezbytné zařadit do svého života pohyb. I zde pracuji metodou postupných kroků, aby byla změna člověku příjemná a tím pádem si ji i udržel.PsychoterapieZe své zkušenosti z práce s lidmi se závislostmi vycházím i při práci se shazováním nadbytečných kilogramů. Častým problémem je emoční jedení, kdy lidé zajídají nejrůznější emoce (smutek, samotu, vztek, nudu, ale třeba také radost). S tímto fenoménem pracuji stejně jako s jakoukoliv jinou závislostí, protože každý se potřebujeme nějak vypořádat s životními těžkostmi. Někdo utápí smutek v alkoholu, jiný zase kouří, aby si mohl vydechnout… A někdo si obaluje nervy třeba čokoládou. Pokud člověk chce změnit své myšlení a chování, je nejprve důležité porozumět sobě sama. Potom je možné naučit se i jiné metody zvládání (a drobné jídelní hříchy si občas vědomě dopřát, zato si je pak náležitě vychutnat).Pracuji tak, že propojuji výživové poradenství s psychoterapií a koučováním. Záleží na každém člověku, co konkrétně potřebuje.

Osobní

  • E-mailpetramocova@stob.cz
  • JménoPetra
  • PříjmeníMocová

Adresa

  • MěstoPraha

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Kvíz o ceny

Soutěž o produkty Wasa

Ankety

Jak jste aktivní v zimních měsících?

Hlasovat