TOPlist


Jak si nahrát profilovou fotku?

Informace

  • Registrace: 21. 10. 2015

sebekoučink Sebekoučink

17%

2kg
0 kg 12 kg

Získané body

Jak sbírat body?

Počítadlo pohybu

Můj pohyb

Chůze:34.00 km
Kolo:37.00 km
Cvičení:0 h 0 min

Všichni uživatelé

Chůze:94216.00 km
Kolo:52476.12 km
Cvičení:4302 h 55 min

Přidat pohyb

STOBkolo

 

Aktuální stav: Vydržím!

Více o STOBkolu

pavla99

Zobrazit pouze zprávy (poslední: 22.03.2016 12:00)

Aktivita uživatele

31. 03. 2016 10:23

pavla99 přidal komentář k: blog Zádost o radu

28. 03. 2016 15:57

pavla99 a oharek jsou nyní přátelé.

06. 01. 2016 09:18

pavla99 ohodnotil blog Jak jsem začal cvičit

01. 12. 2015 20:34

pavla99 přidal komentář k: blog vánoční výzva, 7. týden - pohyb

13. 11. 2015 20:19

pavla99 a afrais jsou nyní přátelé.

07. 11. 2015 22:01

pavla99 napsal na zeď uživatele :Dobrý den, děkuju za přijetí přátelství. Všimla jsem si, že pomáhate ostatním a moc ráda bych Vás "zneužila". V sebekoučinku mi na základě parametrů vyšla potřeba na hubnutí 6300 kJ (výška 165 cm, hmotnost 81 kg, věk 42, pohybová aktivta 3x týdně), což mi většinu dní vyhovuje a semaforky svítí obvykle zeleně. Třikrát týdně chodím na HEAT, dvě lekce spalovací a jednu intervalovou na zvýšení zdatnosti a k tomu tak jednout týdně dvouhodinová procházka podél Vltavy rychlejší chůzí. Před rokem a půl jsem vážila ještě 97 kg a vyřadila jsem ze stravy přílohy a pečivo a začla sportovat a dostala jsem se na současnou váhu a na několik měsíců se úbytek hmotnosti zastavil. A teď konečně k otázce, po cvičení se mi stává, že mám strašný hlad, jako bych týden nejedla. Neměla bych přidat kJ? Předem děkuji za rady a porady.

08. 11. 2015 10:27

Pavlo, gratuluji ti k perfektnímu úbytku na váze. Vzhledem k pohybové aktivitě můžeš zvýšit příjem na 6800 kJ. Zkus přidat na sacharidech, tělo je taky potřebuje a trvale bys neměla mít tak vysoký podíl bílkovin jako při hubnutí. Šetříš tím ledviny a játra. Po cvičení se zasytíš bílkovinou. Vhodný je cottage, nízkotučný tvaroh, vejce apod. Když si k tomu nastrouháš mrkev, máš to i se sacharidy. Zjisti si, na kolik můžeš zvýšit příjem, aniž bys začala přibírat. Mně to šlo až na 9000 kJ. Přes zimu udržuj a zvykni tělo na vyšší příjem. Na jaře se hubne líp.

22. 03. 2016 11:34

pavla99 Ahoj Naďo, úplně jsem zapomněla poděkovat :-) a hned se hlásím s prosbou o radu. Vánoce jsem přežila a dostala se na váhu 74 kg. Dobrý. Akorát v dalším cyklu se mi nedaří, mívám vlčí hlady. Problém je zřejmě v jídle, to je mi jasný. Takže teď je to tak, že 2 - 3 x týdně jsem zařadila běh místo HEATu, který mě přestal bavit. Běhám pomalu, ale občas se stane, že to přestřelím, ale spíš vyjímečně. Procházky a výlety jsou víceméně náhodné, takže je jako další aktivitu nepočítám, nevím jak. Byla jsem na inbody a bazální metabolismus mi vyšel 5893 kJ. Od ledna se mi nepodařilo víceméně nic. Nevymlouvám se, ale je to tak, že studuju po večerech a bylo zkouškové, takže dlouhé noci a následné oslavy úspěchů. K tomu ty hlady a výlsedek je, že jsem dostala dolů 0,5 kg. I to je dobré. Ale jak to nastartovat znovu? Jaký příjem si mám nastavit? Předem díky!

22. 03. 2016 12:00

pavla99 Ještě mě napadlo, že teď mám nastaveno 5900 a to je asi fakt málo :-( Děkuju!

06. 11. 2015 18:14

pavla99 a nada jsou nyní přátelé.

21. 10. 2015 14:50

pavla99 se připojil ke STOB klubu.

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Kvíz o ceny

Soutěž o produkty Meggle
Výhru je nutné si vyzvednout na Dni Zdraví 19.10.2019 v Praze v Modřanech. Více info zde
Soutěž byla ukončena. Gratulujeme vítězům: babicka Eva, oveckaLS, JanaKo

Ankety

Vylučujete z jídelníčku určitou skupinu potravin (např. mléčné výrobky, maso, potraviny obsahující lepek)?

Hlasovat