TOPlist


Databáze potravin

Maracuja

Nutriční hodnoty na 100 g/ml:
  • Energie: 390 kJ
  • Bílkoviny: 2.5 g
  • Tuky: 3.4 g
  • Sacharidy: 12 g
  • SAFA: 0.4 g
  • Cukry: 3.4 g
  • Vláknina: 10 g
  • Sůl: 0 g
Ovoce je tvořeno ze 70-90 % vodou. Jedná se o potraviny s vyšším obsahem sacharidů, obsah tuku a bílkovin je u většiny druhů ovoce zanedbatelný. Ovoce však obsahuje oproti zelenině více cukru a má tedy vyšší energetickou hodnotu, proto hlídejte zkonzumované množství a započítejte ho do denního energetického příjmu. Při redukci hmotnosti se doporučuje konzumace cca 150-200 g ovoce denně spíše v dopoledních hodinách. Maracuja je velmi bohatým zdrojem vlákniny, vitaminu C, provitaminu A a některých dalších vitaminů a minerálních látek, zejména draslíku, příznivý je také obsah antioxidantů. Obsah cukru je poměrně vysoký, maracuju proto konzumujte pouze v menším množství.

Náhrada

Zejména při redukční dietě je vhodnější konzumovat ovoce s nižším obsahem cukru.

Komentáře

Komentáře je možné psát až po přihlášení. Pokud již máte účet, přihlaste se prosím. Pokud ještě účet nemáte, registrujte se

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma