TOPlist


Databáze potravin

Krab (syrový)

Nutriční hodnoty na 100 g/ml:
  • Energie: 400 kJ
  • Bílkoviny: 19 g
  • Tuky: 2 g
  • Sacharidy: 0 g
  • SAFA: 0.6 g
  • Cukry: 0 g
  • Vláknina: 0 g
  • Sůl: 0.6 g
Jedná se o korýše se sladkým masem. Doporučuje se kupovat živého kraba, tak máte jistotu, že je opravdu čerstvý. Ryby a mořské plody je obecně vhodné zařazovat do jídelníčku, jsou zdrojem hodnotných lehce stravitelných bílkovin, zdraví prospěšných tuků, minerálních látek a vitaminů. Mořské ryby jsou významným zdrojem jodu a omega 3 mastných kyselin, které působí příznivě na kardiovaskulární systém. Krab obsahuje málo tuku a můžete ho zařadit do jídelníčku i při redukční dietě.

Náhrada

Do jídelníčku zařazujte občas i tučnější mořské ryby, které obsahují zdraví prospěšné omega 3 mastné kyseliny.

Komentáře

Komentáře je možné psát až po přihlášení. Pokud již máte účet, přihlaste se prosím. Pokud ještě účet nemáte, registrujte se

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma