TOPlist


Databáze potravin

Makrela uzená

Nutriční hodnoty na 100 g/ml:
  • Energie: 1100 kJ
  • Bílkoviny: 20 g
  • Tuky: 20 g
  • Sacharidy: 0 g
  • SAFA: 5.5 g
  • Cukry: 0 g
  • Vláknina: 0 g
  • Sůl: 1.3 g
Ryby je obecně vhodné zařazovat do jídelníčku, jsou zdrojem hodnotných lehce stravitelných bílkovin, zdraví prospěšných tuků, minerálních látek a vitaminů. Mořské ryby jsou významným zdrojem jodu a omega 3 mastných kyselin, které působí příznivě na kardiovaskulární systém. Makrela obsahuje poměrně velké množství tuku, jedná se však o tuk s příznivým složením, nevýhodou uzené makrely je vysoký obsah soli. Do jídelníčku ji zařazujte pouze výjimečně v malém množství.

Náhrada

Lepší variantou jsou vhodně upravené čerstvé ryby, které neobsahují vysoké množství soli.

Komentáře

Komentáře je možné psát až po přihlášení. Pokud již máte účet, přihlaste se prosím. Pokud ještě účet nemáte, registrujte se

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma