TOPlist


Databáze potravin

Sardinky v tomatě

Nutriční hodnoty na 100 g/ml:
  • Energie: 530 kJ
  • Bílkoviny: 13 g
  • Tuky: 6 g
  • Sacharidy: 4 g
  • SAFA: 1.7 g
  • Cukry: 2 g
  • Vláknina: 0 g
  • Sůl: 1 g
Ryby a rybí výrobky je obecně vhodné zařazovat do jídelníčku, jsou zdrojem hodnotných lehce stravitelných bílkovin, zdraví prospěšných tuků, minerálních látek a vitaminů. Mořské ryby jsou významným zdrojem jodu a omega 3 mastných kyselin, které působí příznivě na kardiovaskulární systém. Tento výrobek obsahuje poměrně malé množství tuku a můžete ho proto občas zařazovat do jídelníčku.

Náhrada

Tento výrobek můžete zařazovat do jídelníčku, ještě lepší alternativou jsou vhodně upravené čerstvé ryby.

Komentáře

Komentáře je možné psát až po přihlášení. Pokud již máte účet, přihlaste se prosím. Pokud ještě účet nemáte, registrujte se

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma