TOPlist


Databáze potravin

Hrozny

Nutriční hodnoty na 100 g/ml:
  • Energie: 290 kJ
  • Bílkoviny: 1 g
  • Tuky: 0 g
  • Sacharidy: 16 g
  • SAFA: 0 g
  • Cukry: 14 g
  • Vláknina: 2 g
  • Sůl: 0.02 g
Ovoce je tvořeno ze 70-90 % vodou. Jedná se o potraviny s vyšším obsahem sacharidů, obsah tuku a bílkovin je u většiny druhů ovoce zanedbatelný. Ovoce však obsahuje oproti zelenině více cukru a má tedy vyšší energetickou hodnotu, proto hlídejte zkonzumované množství a započítejte ho do denního energetického příjmu. Při redukci hmotnosti se doporučuje konzumace cca 150-200 g ovoce denně spíše v dopoledních hodinách. Hrozny jsou zdrojem vlákniny, vitaminu C a některých dalších vitaminů a minerálních látek, příznivý je také obsah antioxidantů. Obsah cukrů je v hroznech poměrně vysoký, není tedy vhodné zejména při redukční dietě konzumovat velká množství.

Náhrada

Zejména při redukční dietě je vhodnější konzumovat ovoce s nižším obsahem cukru.

Komentáře

Komentáře je možné psát až po přihlášení. Pokud již máte účet, přihlaste se prosím. Pokud ještě účet nemáte, registrujte se

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma