TOPlist


Databáze potravin

Mražené ovoce průměr

Nutriční hodnoty na 100 g/ml:
  • Energie: 170 kJ
  • Bílkoviny: 1 g
  • Tuky: 1 g
  • Sacharidy: 7 g
  • SAFA: 0.2 g
  • Cukry: 5.3 g
  • Vláknina: 3 g
  • Sůl: 0.01 g
Ovoce je tvořeno ze 70-90 % vodou. Jedná se o potraviny s vyšším obsahem sacharidů, obsah tuku a bílkovin je u většiny druhů ovoce zanedbatelný. Ovoce je významným zdrojem vlákniny, vitaminu C a některých dalších vitaminů a minerálních látek, příznivý je také obsah antioxidantů. Ovoce však obsahuje oproti zelenině více cukru a má tedy vyšší energetickou hodnotu, proto hlídejte zkonzumované množství a započítejte ho do denního energetického příjmu. Při redukci hmotnosti se doporučuje konzumace cca 150-200 g ovoce denně spíše v dopoledních hodinách. Při mražení nedochází k významným ztrátám živin a dalších prospěšných látek, mražené ovoce je proto vhodné v přiměřeném množství zařazovat do jídelníčku.

Náhrada

Pokud máte k dispozici ovoce čerstvé, dejte mu raději před mraženým přednost.

Komentáře

Komentáře je možné psát až po přihlášení. Pokud již máte účet, přihlaste se prosím. Pokud ještě účet nemáte, registrujte se

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma