TOPlist


Databáze potravin

Paprika červená

Nutriční hodnoty na 100 g/ml:
  • Energie: 130 kJ
  • Bílkoviny: 1.2 g
  • Tuky: 0.4 g
  • Sacharidy: 6 g
  • SAFA: 0.1 g
  • Cukry: 4 g
  • Vláknina: 1.8 g
  • Sůl: 0.01 g
Zelenina je z převážné většiny tvořena vodou, je dobrým zdrojem vlákniny, díky čemuž se řadí k potravinám s velkým objemem a nízkou energetickou hodnotou, což je zejména při redukční dietě velmi výhodné. Obsah základních živin je až na výjimky téměř bezvýznamný. Zelenina je však cenná kvůli obsahu vitaminů a vlákniny. Některé druhy zeleniny jsou také větším zdrojem minerálních látek, jejich vstřebatelnost je však mnohem nižší než z živočišných potravin. Významný je také obsah antioxidantů a dalších pozitivně působících látek. Zelenina je nezbytnou součástí každodenního jídelníčku, doporučuje se konzumace cca 400 g zeleniny denně. Červená paprika je bohatým zdrojem vitaminu C, provitaminu A a některých dalších vitaminů a minerálních látek. Papriku je vhodné zařazovat do jídelníčku.

Komentáře

Komentáře je možné psát až po přihlášení. Pokud již máte účet, přihlaste se prosím. Pokud ještě účet nemáte, registrujte se

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma

Reklama - díky našim sponzorům můžete využívat tyto stránky zdarma